וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מילקי שלוק זה לא טים טם

17.8.2015 / 12:50

מילקי שלוק חדש, מקופלת פרווה שמתאימה גם לטבעונים, עוגיות בלי גלוטן וברנפלקס דבש - מבחר נשנושים החדש לקיץ שיעזור להעביר את מה שנותר מהחופש הגדול וטונה אחת משודרגת לפתיחת שנת הלימודים. חדש על המדף

מילקי שלוק, שטראוס

הודעה לעיתונות מרן רהב: מילקי שטראוס מציגים: מילקי שלוק במהדורה מוגבלת. סטודיו שטראוס,
הודעה לעיתונות מרן רהב: מילקי שטראוס מציגים: מילקי שלוק במהדורה מוגבלת/סטודיו שטראוס

שטראוס מציגה לימי הקיץ את "מילקי שלוק", עם גלילית שוקולד. מארז הכולל 6 גביעי מילקי בתוספת 6 גליליות שוקולד לשתייה בשלוק.

מחיר: 20.90 ש"ח למארז ברשת שופרסל

שולפים מזלגות: כשקוראים את התיאור מדמיינים טים טם בתוך כוס קפה חמה. אבל בפועל, שנות אור מפרידות בין השניים, מדובר במילקי שוקולד עם גלילית, שיותר מזכיר קינוח שבו הגלילית נאכלת בתוך המילקי, ולא ממש פרקטי לשתות דרכה את המילקי, שהוא במרקם הרגיל, המוצק יחסית. הוופל נגמר מאוד מהר ביחס לכמות המילקי. אם כבר מדובר בקינוח שהזללנים מרכיבים בעצמם, תנו ברוחב לב שני וופלים לגביע מילקי אחד.

מקופלת פרווה, עלית

חטיף שוקולד מריר מקופלת פרווה. צילום: סטודיו שטראוס,
חטיף שוקולד מריר מקופלת פרווה/צילום: סטודיו שטראוס

עלית משיקה את המקופלת בגרסת פרווה לשומרי כשרות, נמנעים מגלוטן ולטבעונים, בטעם שוקולד מריר.

מחיר שופרסל: 20 שקלים למארז.

שולפים מזלגות: אין פה בשורה גדולה, נשנוש סתמי לנפילת הסוכר של ארבע שמכרסמים בלי להפעיל שיקול דעת, כי באמת שאין על המקופלת החלבית. אחוזי קקאו נמוכים בשוקולד מריר זה סימן אזהרה, ואכן ההשלמה בתוספות מלאכותיות ניכרת בטעמי הלוואי ובתחושה המצמיאה שנותרת בפה בסוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עד חצות +, עלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלית מרחיבה את מותג "עד חצות" ומשיקה את הגרסה ה"קלילה": עד חצות+ הסדרה כוללת 2 טעמים:
עד חצות + עם ציפוי שוקולד חלב ופיזור שבבי קרמל, ועד חצות + עם ציפוי שוקולד מריר ופיזור שבבי קוקוס.

מחיר: 12.90 שקלים ברשת שופרסל.

שולפים מזלגות: ביסקוויט מצופה שבבי שוקולד מריר עם קוקוס – פוצץ לנו את המוח. מדהים, טעים, קרנצ'י וממכר הקוקוס מוסיף אקסטרה טעם. חוסל דקות ספורות לאחר הפתיחה. שוקולד חלב וקרמל - יותר דומה לעד חצות הקלאסי אבל סתמי ביחס למריר.

לה סנדביץ', לה סלט, טונה סטארקיבט

חדשנות בקופסה: טונה סטארקיסט משיקה 2 סדרות מוצרים מהפכניות שיחסכו לכם זמן במטבח- סטארקיסט לה-סלט וסטארקיסט לה-כריך. אסף אמברם,
חדשנות בקופסה: טונה סטארקיסט משיקה 2 סדרות מוצרים מהפכניות שיחסכו לכם זמן במטבח- סטארקיסט לה-סלט וסטארקיסט לה-כריך/אסף אמברם

טונה סטארקיסט

סטארקיסט משיקים את סדרת לה-סלט שכוללת שלושה טעמים: טונה עם רוטב שמן-זית שום ולימון, טונה ברוטב קיסר, וטונה ברוטב ויניגרט. כמו כן הושקה סדרת לה-סנדביץ', מוצרים מוכנים למריחה הכוללים טונה ומיונז מופחת שומן, עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צ'ילי או בצל מטוגן.

מחיר ממוצע: 6.90 לה סלט, 7.90 לה סנדביץ'.

שולפים מזלגות: אם אתם מכורים לטונה מקופסה ומשתמשים בה בדרכים ורסטיליות ויצירתיות שווה לכם להתיידד עם ליין המוצרים החדש. הממרח המיונזי משדרג סנדביצ'ים ובא עם התוספות קומפלט, ויחסוך את זמן הכנת הסנדביצ'ים לבית הספר, טעים ומוצלח. כמו כן הטונה לסלט בטעם שמן זית לימון גם היא נהדרת והתיבול הנלווה מקצרזמנים במטבח.

עוגיות בלי גלוטן, גולון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצרים חדשים של המותג הספרדי גולון הושקו בלי גלוטן: עוגיות מיני צ'יפס כהות עם שבבי שוקולד מריר ללא ביצים וללא אגוזים; עוגיות עם ארומת וניל על בסיס קמח אורז ותירס ללא ביצים אגוזים וחלב; עוגיות שוקולד צ'יפס בהירות עם שבבי שוקולד ללא תוספת סוכר; ביסקוויטים בהירים; אל קטגוריית העוגיות והמאפים ללא תוספת הסוכר מצטרפים וופלים ממולאים בקרם בטעם שוקולד; ביסקוויטים עגולים. ניתן להשיג בסניפי המותג (חולון, אשדוד ורעננה) ברשתות המזון והשיווק ובחנויות הממתקים ברחבי הארץ.

מחיר: עוגיות מיני צ'יפס; עוגיות וניל על בסיס קמח אורז ותירס ללא ביצים אגוזים וחלב (17 שקלים למארז 200 גרם), עוגיות שוקולד צ'יפס בהירות עם שבבי שוקולד ללא תוספת סוכר (11 שקלים למארז 130 גרם), ביסקוויטים בהירים ( 20 שקלים למארז 400 גרם) ועוד.

שולפים מזלגות: עוגיות שוקולד צ'יפס בלי תוספת סוכר - מוצר מוצלח מאוד, עוגיות מעולות, טעימות וכמעט ולא מורגש חיסרונם של הסוכר והגלוטן. עוגיות מיני צ'יפס כהות עם שבבי שוקולד מריר ללא ביצים וללא אגוזים - לא מוצר מרגש ומשוקולד מריר אפשר להוציא יותר בטעם, אבל בהחלט אפקטיבי לצרכני הז'אנר.

ברנפלקס דבש, תלמה

דגני בוקר ברנפלקס שקדים ודבש. הדמיה,
דגני בוקר ברנפלקס שקדים ודבש/הדמיה

תלמה משיקה את נשנושי ברנפלקס שקדים ודבש עם שיבולת שועל מלאה, חיטה מלאה עם נגיעות שקדים גרוסים ודבש.

מחיר: לפי אתר mysupermarket החל מ- 21.90 שקלים.

שולפים מזלגות: דגני בוקר מוצלחים מבחינת המרכיבים ולחובבי הדבש הטעם הדומיננטי שלו נהדר והולך טוב כנשנוש ליד הקפה, אבל פחות מוצלח בתוך חלב. למי שלא אוהב את הטעם הגולמי והחזק של הדבש - מומלץ לוותר.

עוגיות סלים דליס

העוגייה שתמלא לתלמידים את שנת הלימודים באנרגיה, סלים דליס Breakfast, עוגיות בוקר עם דגנים מלאים, ב- 4 טעמים חדשים. צילום: אפרת אשל,
העוגייה שתמלא לתלמידים את שנת הלימודים באנרגיה, סלים דליס Breakfast, עוגיות בוקר עם דגנים מלאים, ב- 4 טעמים חדשים/צילום: אפרת אשל

המותג "סלים דליס" משיק את סדרת Breakfast- עוגיות בוקר עם דגנים מלאים, ב- 4 טעמים חדשים: עוגיות בוקר עם דגנים מלאים ושוקולד צ'יפס; עוגיות בוקר עם דגנים מלאים בטעם חלב; עוגיות בוקר עם דגנים מלאים- פירות וסיבים תזונתיים;עוגיות בוקר עם דגנים מלאים ושיבולת שועל.

מחיר: 12.90 שקלים לאריזה במשקל 228 גר'.

שולפים מזלגות: בסקאלה שבין בריא לטעים, אי שם בצד הבריא יותר, ממוקמות העוגיות של סלים דליס. הן אכן מרשימות במרכיבים הבריאים ולכן הטעם המועדף עלינו היה השוקולד צ'יפס שהעניק לנו בכל זאת תחושה יותר מושחתת. ליד כוס קפה או חלב הן אחלה, אבל קשה לנשנש אותן בלי משהו ליד, יבש מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully