וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע נוחי דנקנר ומשפחתו גורשו מפרונטו?

9.1.2016 / 15:19

השף דיויד פרנקל פרסם פוסט באינסטגרם בו סיפר כי גירש ממסעדתו פרונטו לקוח שהיה פעם אדם חשוב במשק הישראלי "שהתנהג בבריונות" לצוות המסעדה. בתו של דנקנר בתגובה: "מסע יחסי ציבור למסעדה על הגב של אבא שלי"

נוחי דנקנר מגורש מהפרונטו. אינסטגרם, צילום מסך
נוחי דנקנר מגורש מהפרונטו/צילום מסך, אינסטגרם

אמש, בלילה בין שישי לשבת, השף דיוויד פרנקל פרסם פוסט שעורר הדים רבים. על פי הפוסט, פרנקל מספר כי באותו ערב הוא גירש ממסעדתו אדם שהיה חשוב במשק הישראלי, מאחר שהוא "התנהג בבריונות" כלפי צוות המסעדה, כך לדבריו.

הפוסט, אשר נמחק על ידי פרנקל בהמשך, הביא לגל תגובות וסטטוסים אשר חשפו במהרה את זהות אותו "אדם חשוב במשק" - נוחי דנקנר. אחד הבולטים בהם הוא הסטטוס אותו פרסם אחיו של פרנקל, דניאל: "אח שלי האהוב העיף עכשיו את נוחי דנקנר ומשפחתו מפרונטו, בקטע של אל תחזרו לפה יותר. זה צדק חברתי!".

פרונטו דיויד פרנקל ורפי אדר. נמרוד סונדרס
"מבחינתנו הסיפור סגור". דיוויד פרנקל ורפי אדר/נמרוד סונדרס

מבירורים בנושא, עולה כי בעת הגעת המנות לשולחן, דנקנר ומשפחתו התעקשו להחזיר את המנות תוך העלבת צוות העובדים, לכאורה. פרנקל בעצמו יצא לשולחן כאשר הוא משוכנע כי אין כל בעיה עם המנות שיצאו, ולאחר חילופי דברים, התעצבן והחליט לגרש את המשפחה. הם מצידם התעקשו לשלם.

לאחר הסאגה ופרסום הדברים ברשתות החברתיות, דנקנר התקשר לפרנקל על מנת לסדר את ההדורים. ממסעדת פרונטו נמסר כי אכן דנקנר התנצל, "שמנו את כל הסיפור מאחורינו, והכל בסדר", כך לדברי רפי אדר הבעלים ופרנקל.

לעומת זאת, מצידה של משפחת דנקנר הסיפור לא לגמרי נותר מאחור. לפני כשעה קלה פרסמה דנה דנקנר, בתו של נוחי, סטטוס בפייסבוק בו היא מספרת את הסיפור מנקודת מבטה של המשפחה: "הבשר שהגיע היה לא טוב בלשון המעטה, בלתי לעיס ורצינו לקחת מנה אחרת במקום (כמו שקרה לכל אחד מאיתנו מתישהוא [הטעות במקור] בבית קפה או מסעדה). המלצרית חזרה אלינו ואמרה שמהמטבח מוסרים שככה המנה צריכה להיות. קצת הופתענו מהתשובה הזו, אבל זה עוד כלום לעומת מה שקרה בהמשך. כעבור שתי דקות הגיע השף עם צלחת שעליה חתיכה מהבשר שהוגש לנו מקודם. הוא החל לפרק את הבשר באצבעותיו על הצלחת מולנו והשאיר אותנו פעורי פה. "אתם רואים?" הוא נזף בנו. "זה הנתח ככה זה צריך להיות". וזה בקול רם שבייש בעיקר את עצמו". דנה ממשיכה ומספרת כי הם ביקשו חשבון, אך מנהלת המשמרת אמרה להם שאינם צריכים לשלם עבור הארוחה, אך אלו התעקשו ושילמו גם על מנות הבשר שלא אכלו והוסיפו 20 אחוז שירות. "היום בבוקר קמתי ונדהמתי לקרוא פוסט שפרסם השף", חתמה דנה את הפוסט. "מי שמכיר אותי ואת משפחתי יודע שהמילה "בריונות" רחוקה מאיתנו. בריונות לא הייתה שם. מסע יחסי ציבור למסעדה על הגב של אבא שלי - כן ועוד איך!".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תגובת דיוויד פרנקל לפרשת דנקנר. אינסטגרם, צילום מסך
הסוף לפרשה?/צילום מסך, אינסטגרם

בתוך כך, נראה שהפרשה עוד לא הגיעה לסיומה. הלילה פרסם פרנקל פוסט נוסף ברשת החברתית אינסטגרם, ככל הנראה בתגובה לסטטוס של דנה, בו הוא ממשיך לטעון מחד כי נוחי דנקנר נהג בהתנשאות ובזלזול במלצרית, אך מאידך מצביע על כך שדנקנר התקשר להתנצל לאחר המקרה, "זאת גדולה של אדם בעיני", כך כתב. בעקבות שיחת הטלפון של דנקנר, פרנקל מספר כי הוא מיהר להסיר את הפוסט המקורי ותוהה בקול רב האם יכול להיות שלא היה צריך להעלות אותו מלכתחילה?

מטעמו של נוחי דנקנר לבקשת וואלה! אוכל, נמסרה ההודעה הבאה: "במהלך ארוחת ערב משפחתית במסעדת פרונטו ביקשנו להחליף מנה שבעינינו היתה בלתי אכילה. להפתעתנו, בקשה תמימה זו סורבה על ידי השף שניגש לשולחן והתנהג כלפינו בצורה מבישה. למרות זאת, עמדנו על כך שנשלם את החשבון במלואו, לרבות המנות שהוחזרה בתוספת דמי שירות, וכך היה. מאוחר יותר, התקשרתי לשף וביקשתי ממנו למסור התנצלות למלצרית על כך שנקלעה לסיטואציה שלחלוטין לא היתה באשמתה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully