וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם היה שווה לחכות ל-m&m's במילוי חמאת בוטנים?

17.2.2016 / 12:24

m&m's השיקו סוף סוף בארץ את עדשי השוקולד במילוי חמאת בוטנים. האם המוצר עומד בציפיות? וגם: מה חשבנו על חטיפי השוקולד החדשים של עלית, העוגיות היפואיות של פיס אוף קייק ומעדני היוגורט החדשים של יופלה

m&m's במילוי חמאת בוטנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציפייה השתלמה? עדשי שוקולד במילוי חמאת בוטנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג השוקולד המפורסם יוצא במהדורה מוגבלת: עדשי השוקולד הצבעוניים במילוי חמאת בוטנים.

מחיר על פי היבואן: 4.90 שקלים לאריזה אישית (46 גרם).

שולפים מזלגות: חובבי השילוב המושלם של שוקולד וחמאת בוטנים שבינינו (יש כאלה שלא?!) חיכו בציפייה דרוכה להגעת ה-m&m's החדש למערכת. לצערנו, נרשמה אכזבה קשה. הסוכריות לא מותירות תחושה של חמאת בוטנים אמיתית, וסך הכל מאוד מזכירות את האם אנד אם במילוי בוטנים באריזה הצהובה. גם האפטר אפקט הוא של טעם לוואי לא ממש כייפי בפה. טעמנו כבר שילובים מוצלחים יותר וגם גרסאות מוצלחות יותר לשילוב הספציפי הזה.

חטיף שוקולד עם שברי גביעי גלידה, עלית

סדרת קראנץ של עלית שטראוס. סטודיו שטראוס, מערכת וואלה! NEWS
האם שברי גביעי הגלידה עושים טוב לשוקולד?/מערכת וואלה! NEWS, סטודיו שטראוס

חטיפי השוקולד של עלית מקבלים חיזוק עם טעם חדש בסדרת חטיפי השוקולד - קראנצ' במילוי קרם וניל ושברי גביעי גלידה.

מחיר ברשת שופרסל: 5.70 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: הבנות במשרד מעט התאכזבו מהמוצר החדש, הן מטעם השוקולד עצמו והן מהעובדה ששברי גביעי הגלידה היו דומיננטים מדי בטעמם ולכן בקושי מרגישים את טעם קרם הוניל. מדובר במוצר נחמד, במיוחד כשצריך משהו מתוק באמצע היום, אבל לא מאוד שונה מהמהדורה הישנה והרגילה של עלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוגיות יפואיות, פיס אוף קייק

גביעי פיסטוק של פיס אוף קייק. אפיק גבאי,
מילוי מצוין, אבל הבצק מאפיל עליו. גביעי פיסטוק/אפיק גבאי

הקונדיטוריה שהחלה את דרכה ביפו החליטה לחזור למקורות, ומשיקה סדרת עוגיות חדשה תחת השם "ג'אפה". הסדרה כוללת 7 סוגים שונים של מארזי עוגיות, כאשר 6 מתוכם טבעוניים: גרייבה - עוגיות חמאה בסגנון ערבי, גביעי פיסטוק - בצק עם שומשום במילוי פיסטוקים טחונים, נמורה - עוגת סולת עם מי ורדים ועוד.

מחיר: החל מ-32 שקלים ועד 42 שקלים למארז.

שולפים מזלגות: טעמנו שלושה סוגי עוגיות אשר הביאו לויכוחים נוקבים מהי העוגיה המוצלחת ביותר. גביעי הפיסטוק עוררו ציפיות גבוהות, אך לא הצליחו לעמוד בהן. העוגיה טעימה לכשעצמה, אך בצק השומשום דומיננטי מדי ומאפיל על טעם הפיסטוק (ובואו נודה על האמת, זה החלק היותר טעים בעוגיה). עוגיות המארוטה לוקום - גליליות בצק פריך במילוי רחת לוקום, נמסות בפה ומאופיינות בטעם עדין. היו מי שסברו שהטעם עדין מדי וסתמי, אך רובנו חיבבו אותה מאוד. עוגיות הנמורה - עוגיות סולת עם מי ורדים (סוג של הבסבוסה המפורסמת), היו כבר עזות טעם וכנראה הן הזוכות בתואר חביבות הקהל, אך חשוב לציין באותה נשימה כי הן מאוד מתוקות.

מעדנים חדשים, יופלה

קרם יוגורט בטעם קפוצ'ינו של יופלה. ברוך נאה,
הקפוצ'ינו למבוגרים והוניל לילדים. המעדנים החדשים של יופלה/ברוך נאה

יופלה מוסיפה למעדני היוגורט שלה סדרה חדשה עם שבבי שוקולד. הסדרה כוללת שלושה טעמים: קרם יוגורט בטעם וניל עם שבבי שוקולד, קרם יוגורט בטעם קפוצ'ינו עם שבבי שוקולד וקרם יוגורט בטעם פירות אדומים עם שבבי שוקולד.

מחיר: המחיר נע מ-4.80 שקלים ל-5 שקלים ליחידה.

שולפים מזלגות: טעמנו שני טעמים - וניל שוקולד ו-קפוצ'ינו שוקולד, ואהבנו. שני הטעמים היו טובים ובעיקר - לא מתוקים מדי. החמצמצות העדינה של היוגורט נשמרה והשתלבה נהדר עם השוקולד. טעם הקפוצ'ינו היה אהוב בעיקר בקרב המבוגרים, ולעומת זאת הילדים טרפו את הוניל.

אוכל מוכן, רשת חצי חינם

אוכל ביתי ברשת חצי חינם. חצי חינם,
אלטרנטיבה ראויה לארוחת צהריים? המעדניה של חצי חינם/חצי חינם

רשת השיווק "חצי חינם" החלה להכניס לכל סניפיה מחלקה של אוכל בייתי עם תבשילים מתחלפים, כמו קובה סלק, אטריות אורז וקשיו, קוסקוס, קציצות בקר או קרפלך. על פי החברה, המנות מוכנות ומתחלפות מדי יום ביומו.

מחיר: החל מ- 30 שקלים ועד 100 שקל לתבשילים במשקל, והחל מ-20 שקלים ועד 35 שקלים למנה לסועד.

שולפים מזלגות: טעמנו את מנת הקובה במיה. הרוטב היה טוב, סמיך ועשיר בטעמים. הבמיה עצמה גם עשתה רושם של טריה ושמרה על פריכות מסוימת. בנוגע לקובה עצמו: צורתו עגולה ומושלמת, אך מעטפת הבצק היתה דחוסה ועבה מדי - חיסרון קריטי כשמדובר בקובה. מצד שני, הבשר בתוך הקובה היה מוצלח. עם שיפורים קטנים, נראה כי יהיה מדובר באלטרנטיבה טובה לשעות הצהריים.

סלטים לאכילה מיידית, סנדלפור

סנדלפור קטניות מוכנות לאכילה. סנדלפור,
בשורה חדשה? אולי, אבל מה לגבי הטעם?/סנדלפור

על פי החברה, מדובר בבשורה עולמית: סלטים לאכילה מיידית הנארזים בוואקום ללא חומרים משמרים, ולכן גם יכולים להישמר עד כשנה על המדף (במידה כמובן ולא פותחים איתם). הערך הקלורי של הסלטים נע מ-65 ועד 147 קלוריות ל-100 גרם. בין הסלטים ניתן למצוא סלט טונה עם ירקות ללא גלוטן, סלט שעועית ותירס ללא גלוטן או סלט קינואה לבנה עם ירקות ללא גלוטן.

מחיר היכרות על פי היצרן: 14.90 למארז של 200 גרם.

שולפים מזלגות: התנסינו בשני סוגי סלטים - סלט קינואה וירקות וסלט דגנים מלאים עם שעועית. מבין השניים, סלט הקינואה היה מוצלח יותר, אך ככלל שניהם סבלו מטעם תפל מדי. סלט הדגנים אף סבל מטעם לוואי. אפשרי שעם לימון טרי וקצת מלח ופלפל, הסלטים יקבלו חיים חדשים - אבל כך, בצורה שבה הם נמכרים, הם סתמיים למדי.

פיצה ללא גלוטן, גרין לייט

פיצה ללא גלוטן של גרין לייט. יולה זובריצקי,
מעט מדי גבינה, אבל יש תמורה למחיר. פיצה ללא גלוטן/יולה זובריצקי

חברת גרין לייט המתמחה במוצרים ללא גלוטן השיקה פיצה חדשה ללא גלוטן, עם 100% גבינה. לדברי היצרן, היא מוכנה לשימוש ישירות מהמקפיא לתנור ב-10 דקות אפייה.

מחיר: 29.90 לאריזה של 400 גרם.

שולפים מזלגות: הנסיינית שלנו, הנמנעת מגלוטן באופן קבוע, התרשמה שמדובר במוצר טוב למדי. למרות שהפיצה קפואה, גם הגבינה וגם הרוטב שמרו על הטעם בעת החימום בתנור. הבצק עצמו היה יחסית טוב ולא רך מדי כפי שלרוב קורה עם בצק נטול גלוטן. עם זאת, הבצק נעדר פריכות והיחס בין הבצק לגבינה ולרוטב היה שלילי. או במילים אחרות: ניתן היה להוסיף עוד גבינה ורוטב. בשורה התחתונה, מדובר בפיצה שאמנם רחוקה מהדבר האמיתי, אבל היא מתקרבת לטעמן של הפיצות הביתיות הקפואות. בהשוואה לפיצות אחרות ללא גלוטן היא בהחלט מהווה תמורה טובה למחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully