וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישיק: מסעדת בשרים חדשה במבשלת בירה משפחתית

30.1.2017 / 15:42

במבשלת בירה במשמר איילון נפתחה לאחרונה מסעדת ברביקיו של בשרים מעושנים, המקיימת מספר ימים בשבוע ארוחות בשר מושחתות של נתחים ארגנטינאים וצלעות כבש אוסטרליות. תחנת חובה לקרניבורים

המבשלה, BishiQ, בישיק. ניר בישי, מערכת וואלה! NEWS
קבב עם שום וטימין/מערכת וואלה! NEWS, ניר בישי

מגמת הטבעונות שמתחזקת מביאה אתה גם מגמה נגדית, מגמת השחיתות, עם שלל מקומות שנפתחו לאחרונה, החל ממסעדת בריסקט בחדרה, ועד לפריחה של המבורגריות בוטיק. למסעדה הזאת מצטרף המקום החדש של משפחת בישי, ממושב משמר איילון שליד מודיעין. רק לפני חצי שנה הקימה המשפחה את המבשלה, מבשלת בירה בוטיק קטנה ואיכותית. אבל הם לא הסתפקו רק בבירה. לפני כחודש וחצי הם התחילו לקיים בחצר ביתם במושב ארוחות ברביקיו כשרות ומושחתות, שמהר מאוד עברו מפה לאוזן ונהיו לוהטות, וקיבלו את השם BishiQ, כמשחק מלים על ברביקיו ושם המשפחה שלהם.

המבשלה, BishiQ, בישיק. ניר בישי, מערכת וואלה! NEWS
נקניקיות ביצור עצמי/מערכת וואלה! NEWS, ניר בישי

בישיק הוא עסק משפחתי. ניר בישיק אחראי על בישול הבירה כמו גם על עישון הבשר, הוריו מתפעלים את המטבח ושתי האחיות מכינות את הקינוחים ועוזרות בכל השאר. הארוחות של משפחת בישי מתקיימות רק שלוש פעמים בשבוע, בערבי שלישי, חמישי ומוצאי שבת, ומחזירות עטרה ליושנה כאשר הן מציעות אכול כפי יכולתך. התפריט כתוב על לוח גיר ובו שני מסלולים, ועל כל שולחן להחליט מראש על איזה מסלול הוא הולך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
המבשלה, BishiQ, בישיק. ניר בישי, מערכת וואלה! NEWS
על האש מול עיני הסועדים/מערכת וואלה! NEWS, ניר בישי

המסלול השני, שהוא גם הנמכר ביותר ובו בוחרים מרבית השולחנות, מבוסס על הארוחה הראשונה אבל עם תוספות של נקניקיית ציידים עם שקדים וצנוברים ורצועות אנטריקוט בלאק מאנגוס ארגנטינאי (200 שקלים לסועד).

יש מסלול נוסף למיטבי לסת שכולל בנוסף לכל אלו גם חזה אווז מעושן, עוף שלם מהמעשנת, אנטריקוט מעושן, אנגוס ארגנטינאי וצלעות כבש (250 שקלים לסועד). השמועות מספרות שלפעמים צלעות הכבש מפתיעות ומגיחות גם לשולחנות שרכשו את המסלול במחיר הנמוך יותר. כל המסלולים כוללים כולם בירה מקומית מהמבשלה של משפחת בישי, יין ושתייה קלה, כולם ללא הגבלה. מהמטבח המשפחתי יוצאים אל השולחנות סלטים כמו סלט סלק, כרוב סיני, רצועות גזר בתחמיץ, סלט חסה, חמוצים, כרובית מטוגנת ועוד.

התוספות לא נגמרות כאן, יש גם צ'יפס כמובן, קרפצ'יו סלק ומגשי אנטי פסטי ענקיים מלאים בירקות צבעוניים.

המבשלה BishiQ. ניר בישי, מערכת וואלה! NEWS
לא רק בשר/מערכת וואלה! NEWS, ניר בישי

כל הבשרים של משפחת בישי הם ארגנטינאים, מלבד צלעות כבש אוסטרליות, והעישון שלהם נעשה במעשנת המוצבת במקום. את 13 השולחנות שבמקום ממלאים חובבי בשר שגם נהנים משישה סוגים של בירה מקומית וביניהם אמריקן פייל אייל, בלונד אייל, רד אייל ואפילו בירה שנקראת שוקולד בסגנון גינס. בקרוב מאוד, כשמזג האוויר ישתפר, המקום צפוי להיפתח גם בשישי בבוקר ולהציע ארוחת בוקר וקבלת שבת בקונספט בשרי.

BishiQ, האלון 26 משמר איילון, 050-9989199. כשר

המבשלה BishiQ. ניר בישי, מערכת וואלה! NEWS
יש גם קינוחים כשרים/מערכת וואלה! NEWS, ניר בישי
המבשלה BishiQ. ניר בישי, מערכת וואלה! NEWS
הבירות הביתיות של בישי/מערכת וואלה! NEWS, ניר בישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully