וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: מסעדת בשרים מעושנים במיקום מפתיע

22.12.2016 / 13:54

במיקום חבוי בתחנת דלק ליד חדרה, נפתחה מסעדה חדשה ומושקעת - תכירו את בריסקט, גן עדן לקרניבורים שמכורים לנתחי בשר

בריסקיט בר ומעשנה. רון בורקין, ספק 500
בריסקט - נתח חזה בקר בעישון ביתי/ספק 500, רון בורקין

אם בעבר מסעדות בתחנת דלק נחשבו לז'אנר נחות, היום יש לא מעט מקומות מצוינים הפזורים בנקודות עצירה ברחבי הארץ. על כביש מספר ארבע, בתחנת הדלק סונול קצת לפני הכניסה הדרומית לעיר חדרה, נפתחה לפני כשלושה שבועות מקום קטן וביתי המיועד לחובבי בשר, מהסוג המקומי והמשובח. אוהד לייזר, מושבניק מהאזור שעבד במשך כמה שנים בעסקי הקייטרינג, החליט לממש את אהבתו לבשר ולאוכל טוב במסעדה. למקום הוא קרא בריסקט (על שם נתח בקר) ושם הוא מגיש, בעזרת אשתו עינת, מנות שמבוססות ברובן על כריכים מושקעים. בתוכם מסתתרים בשרים מיוחדים שלייזר מעשן בעצמו במעשנת שייבא מארצות הברית במיוחד למטרה זו.

בריסקיט בר ומעשנה. רון בורקין, ספק 500
כריכים מושקעים/ספק 500, רון בורקין

הכריכים מוגשים בלחם לבן שטוח בסגנון ג'בטה, כזה שסופג יפה את הטעמים של הבשר, ובתוכם מגוון מילויים שונים כמו למשל מנת הדגל- כריך הבריסקט, הלוא הוא חזה בקר מעושן, יחד עם ירקות טריים ורוטב איולי ביתי של בזיליקום או צ'יפוטלה (55 שקלים) או כריך שנקרא חוטים חוטים, עם נתח של צלעות מעושן גם הוא ברוטב של אננס ברביקיו, עם בצל סגול ומלפפון חמוץ (58 שקלים) או כריך אסאדו מנתח שומני ועסיסי שעבר גם הוא עישון עם העצם ופירקו אותו בידיים (55 שקלים). כל הכריכים מגיעים גם בגודל גדול ובמחיר תואם, ומוגשים עם חמוצי הבית ותוספת לבחירה כמו צ'יפס, סלט קולסלואו או תפוח אדמה ובטטה אפויים בתנור. בתפריט הידידותי תמצאו המלצה להוסיף לכריכים בצל מטוגן, ביצת עין או חזה אווז בתוספת תשלום. עכשיו חורף ויש ספיישל של מרק בשר מצוין. יש גם סלט שאפשר להוסיף לו איזה נתחים של בשר שתבחרו, וגם פלטת בשרים במשקל 500 גרם עם סלט וחמוצים אם מגיעים במצב רוח לטרוף. כל הבשרים כולם עוברים במעשנת שבוערת על גזרי עץ ארומטיים שמוסיפים לבשרים ניחוח מיוחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בריסקיט בר ומעשנה. רון בורקין, ספק 500
יש גם מרק בחורף/ספק 500, רון בורקין

הבשר של בריסקט הוא בשר מקומי מרמת הגולן והנתחים עוברים טיפול אישי אחד אחד, אם זה במשרה, בתיבול, או בצלייה בשיטת low&Slow למשך שעות ארוכות לפי סוג הבשר וגודל הנתח. יש אפשרות לקחת הביתה נתחים מעושנים, או לקחת לדרך את הכריכים המושקעים. הצוות של בריסקט ידידותי והשירות נעים ואולי זו גם הסיבה שלא שוכחים לשלוח אתכם החוצה עם טעם מתוק בפה ולכן יש תפריט קינוחים קטן וחמוד של צ'ורוס פריך ברוטב טופי (25 שקלים) או ארטיק פירות ארטיסטי (12 שקלים). יש גם בירה מהחבית למי שמגיע מהאזור ואספרסו למי שרק עצר וממשיך לנהוג אחרי האוכל.

בריסקט, תחנת הדלק סונול ענבר כביש 4 חדרה, 079-5595160, שעות פעילות א'-ה' מ-11:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, שישי עד 14:30. כשר.

בריסקיט בר ומעשנה. רון בורקין, ספק 500
בעישון ביתי/ספק 500, רון בורקין
בריסקיט בר ומעשנה. אביטל בוברמן, ספק 500
עם תוספות/ספק 500, אביטל בוברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully