וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעמנו את המנות המנצחות של יריד האוכל הכי אותנטי בישראל

בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר, בשיתוף דיזנגוף סנטר

25.9.2019 / 8:27

למעלה מ-20 שנים ברציפות מגיעים אלפי אנשים ליריד האוכל בדיזנגוף סנטר ועכשיו, כשהיריד השיק כרטיס טעימות אישי/זוגי, כולל הטבה לגולשי וואלה! NEWS, היה ברור שזאת הזדמנות לשלוח את יונית צוקרמן לסיבוב שכולו תענוג קולינרי צרוף. צפו

צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: דפי מקל

בשנים האחרונות הסצנה הקולינרית בישראל מתפתחת בקצב מואץ. מסעדות שף מגישות מנות מעוררות השראה ומציגות שילובי מטבחים נועזים, מטבחי נושא מספקים אופציות חדשות לבילוי, שפים ישראלים מצליחים בחו"ל ושווקי האוכל פורחים. השינויים הקולינריים מגיעים גם ליריד האוכל הראשון בארץ, זה שכבר למעלה מ-20 שנים מושך אליו אלפי אנשים מדי סופ"ש כדי לטעום, לאכול ולקנות מאכלי עדות מעולים, מנות אסיאתיות והודיות ואוכל יהודי ממזרח אירופה - יריד האוכל של דיזנגוף שנטר הוא ה-מקום ליהנות בו ממבטחי עדות, מטבחים עולמיים ושילובים קולינריים שרק ישראל יכולה להציע.

איך נאמר זאת, מעל 40 אלף מבקרים מדי סופ"ש במשך שנים אינם טועים. אבל יריד האוכל בדיזנגוף סנטר מתחדש לא רק מבחינת הטעמים והמנות, אלא גם מבחינת האפשרויות שהוא מעניק לאלפי המבקרים בו. בשתי מילים: כרטיס טעימות. מדובר בכרטיס שאותו ניתן לרכוש ככרטיס אישי או זוגי ולטעום ממגוון המנות שבדוכנים. הכרטיס האישי כולל שלוש טעימות ומחירו 40 שקלים והכרטיס הזוגי כולל חמש טעימות ושתייה ומחירו 70 שקלים. את הכרטיס ניתן לרכוש ביריד עצמו, בדוכן "האוכל היהודי" ליד שער 2 או ללחוץ כאן לרכישה. לגולשי וואלה! NEWS מגיעה הטבה של 15% הנחה ברכישת הכרטיס בהכנסת קוד קופון wallafood.

כן, השפע אדיר והמגוון מפתה. לכן יונית צוקרמן יצאה ליריד האוכל בדיזנגוף סנטר כדי לטעום מנות מחמישה דוכנים אגדיים, שכל אחד מהם מייצג מטבח עדתי מפואר.

הדוכן הטריפוליטאי - מסעדת גוואטה

המסעדה הוותיקה מיפו מכינה את המתכונים של סבתא לאה מלפני 20 שנה, כשבנה רפי מנהל את המסעדה ונכדה שילה גוואטה אמון על המטבח.

שוק האוכל, דיזנגוף סנטר, גוואטה. יח"צ,
המתכונים של סבתא לאה. הדוכן הטריפוליטאי, מסעדת גוואטה/יח"צ

הדוכן הדרוזי

רושדי חלבי מנהל את מערך הדוכנים ובנות משפחתו, כולל אמו, מכינות פיתות ושאר מאכלים לתפארת העדה.

פיתה דרוזית, שוק האוכל, דיזנגוף סנטר. יח"צ,
כל המשפחה עובדת. הדוכן הדרוזי/יח"צ

הדוכן הפרסי

הבעלים איציק פור מענג את באי היריד כבר 20 שנה במטעמים ואם כבר עשו עליו מערכון בארץ נהדרת זה אומר הכול.

אוכל פרסי, שוק האוכל, דיזנגוף סנטר. יח"צ,
איציק פור מענג את באי היריד כבר 20 שנה במאכלים פרסיים/יח"צ

הדוכן התוניסאי

זהו הדוכן הכי ותיק ביריד ומי שהקימה אותו ניצה סגרון וכיום מנהלים ומתפעלים אותו הבת גילה והנכד אורן. אם הדוכן מספק מנות נפלאות כבר למעלה מ-20 שנים, זה אומר הכול על היד המבשלת והמאכלים הטעימים שהיא מכינה.

יריד האוכל דיזנגוף סנטר. צילום מסך
הדוכן התוניסאי מספק מנות נפלאות כבר למעלה מ-20 שנים/צילום מסך

הלוחש לסירים - הדוכן הטבעוני

שף אורי לוי נמצא ביריד כחמש שנים ומכין אוכל בריא וטבעוני. הדוכן הזה מדגים כיצד יריד האוכל בדיזנגוף סנטר מתפתח ומאמץ שינויים קולינריים שמהם כולם יכולים ליהנות.

לכרטיס הטעימות של יריד האוכל דיזנגוף סנטר

שעות פעילות יריד האוכל

יום חמישי 12:00-20:00

יום שישי 10:00-16:00

בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר, בשיתוף דיזנגוף סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully