וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריוודרצ'י פרונטו

עירא רוזן

14.10.2009 / 10:49

השירות בפרונטו איכזב והאוכל לא עמד בסטנדרטים הגבוהים של המוסד הוותיק. מזל שהטירמיסו קיים את ההבטחה

פרונטו, ברחוב נחמני בתל אביב, היא מסעדה ותיקה שזכתה בפרסים מממשלת איטליה על האוכל האיכותי ועל הייצוג הנאמן של תרבות ארץ המגף. במסעדה שמבקשת לשדר נינוחות, אפשר היה לצפות לשירות חם ולבבי כמו זה של מאמא איטלקית, אך נכונה לנו אכזבה.

לפני שהתייצבנו שם, נכנסנו לאתר האינטרנט האינפורמטיבי של המסעדה וראינו כי יש שתי הצעות לעסקית, ב-70 שקל וב-90 שקל, שכוללות מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. לאחר מכן התקשרנו להזמין מקום ולוודא שהעסקית אכן מוגשת. עם כניסתנו הוביל אותנו האחראי אל שולחן זוגי במרכז המסעדה, שהיה קרוב מדי לשולחנות האחרים. כשביקשנו לשבת בשולחן גדול יותר, שהיה ערוך לשניים, נאמר לנו שאפשר לשבת רק בשולחנות הזוגיים, זאת על אף שהמסעדה היתה עדיין ריקה למדי.

בחרנו להתיישב בחוץ. מיד הבחנו שקיבלנו תפריטים שאינם כוללים את הארוחה העסקית, שתפריטה היה תלוי בתיבת תצוגה בכניסה למסעדה. כששאלנו, נאמר לנו שבחול המועד לא מגישים ארוחות עסקיות, אך מאחר שהזמנו וביררנו מבעוד מועד נזכה לעסקית.

זכו בזכות הטירמיסו

לשולחן הוגשה סלסלת לחמים טריים, פנכת חמאה וכן שמן זית וחומץ בלסמי שליוו היטב את הלחם הטעים. המלצרית פירטה אילו מנות נכללות בכל אחד מהתפריטים העסקיים. בהצעה היקרה אפשר להזמין גם מנת דג או בשר על הגריל בתוספת 12 שקל. למנה ראשונה הזמנו קרפצ'יו טונה אדומה וסלט מעורב שמכיל עלים ירוקים, צנוניות, גזר ועגבניות שרי. למנה עיקרית הזמנו פטוצ'יני ראגו ודג "אקווה פצה".

דקות ספורות לאחר מכן שבה המלצרית, התנצלה ואמרה כי העסקית הזולה עולה 80 שקל במקום 70 ואילו העסקית עם הדג - שאמורה היתה לעלות 102 שקל - תתומחר ב-118 שקל. היא לא טרחה להסביר את פשר העלייה במחיר ואנחנו, שהיינו רעבים ומבולבלים, קיבלנו את רוע הגזירה בהכנעה.

הסלט הכיל ירקות טריים ופריכים בתיבול פשוט, אך היה סטנדרטי למדי. גם קרפצ'יו הטונה האדומה היה טעים, אך בשר הדג לא היה בשיא טריותו. מנת הדג העיקרית היתה טובה מאוד: שני פילטים של דניס ברוטב יין לבן, צלפים ועגבניות שרי היו עסיסיים ועשירים בטעם. הם הוגשו עם ניוקי מטוגנים שהיו מוצלחים פחות וסבלו מטעמי טיגון תעשייתי. הפטוצ'יני היה מאיכות מעולה ובושל בדיוק במידה הנכונה. לעומתו, רוטב הבקר בעגבניות וביין אדום היה מלוח מדי ושמנוני.

אחרי שכבר הזמנו קפה, הגיעה המלצרית ששירתה אותנו רוב הזמן והסבירה שהעסקית כוללת קינוח או משקה חם. הזמנו טירמיסו ואת אחד המשקאות הותרנו מחוץ לעסקית. האספרסו של מאורו היה טוב והטירמיסו מצוין - שכבות עוגה ספוגות קפה וליקר עם תערובת מסקרפונה ושמנת וממעל פירורי שוקולד מריר איכותי. החשבון כירכם את פנינו: הקפה שהכלילו בעסקית היה האספרסו הזול, וחויבנו ב-14 שקל על קפוצ'ינו, אף שהזמנו אמריקנו. ממסעדה כל כך וותיקה, יקרה ומעוטרת שמתיימרת להביא נינוחות וסגנון איטלקיים ללוונט, אפשר היה לצפות למעט יותר רוחב לב. שילמנו 238 שקל, לא כולל טיפ, ויצאנו שבעים אך ממורמרים.

חשבון, בבקשה

ההצעה: עסקית ב-70 שקל או ב-90 שקל, לפחות לפי הפרסום באתר המסעדה.

טוב לביזנס: אווירה המתאימה לארוחות עסקים וגם למפגשים משפחתיים וחבריים.

בשולחנות הסמוכים: עובדי שוק ההון ועורכי דין מהסביבה.

יתרון יחסי: הטירמיסו הנהדר ותפריט יינות עשיר במיוחד.

מישהו מטפל בך: שירות טוב, אבל לא לכל אחד.

פרונטו, נחמני 26, תל אביב. טל': 5669015- 03. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 16:00-12:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully