וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה חדשה לשף ניר צוק בדיזנגוף סנטר

השף ניר צוק פותח בעוד כחודש וחצי מקום חדש במיקום מפתיע: מסעדת אוכל מהיר שתקרא ביר גארדן אנד פוד על חורבותיו של סניף בורגר ראנץ' בדיזנגוף סנטר בת"א

ניר צוק פסח קומפוט. עידו שחם
נכנס לתל אביב/עידו שחם

על חורבות הסניף הוותיק של רשת ההמבורגרים בורגר ראנץ' בדיזנגוף סנטר בתל אביב, פותח בעוד כחודש וחצי השף ניר צוק מסעדה חדשה עם גינה חיצונית שתשמש כביר גרדן. למקום יקראו גרדן ביר אנד פוד והוא יכלול את החלק הפנימי בו פעל סניף הבורגר ראנץ' שאליו ישנה גישה מתוך הסנטר עצמו וגינה חיצונות אליה יש כניסה ישירה מרחוב המלך ג'ורג'. החלק הפנימי של המסעדה יציע אופציה לאוכל מהיר והחלק החיצוני יהיה רגוע יותר וישמש כגינה אורבנית ומקום בילוי.

"האוכל במקום יורכב מארבע פריטים מרכזיים", מסביר צוק, "בשרים ועופות מרוטיסרי, המבורגרים, וצ'יפס מיוחד. אנחנו עובדים כאן ישירות עם המגדלים. העופות שלנו יהיו טבעיים בלי אנטיביוטיקה שיגיעו היישר מהמשק, תפוחי האדמה פה יהיו מזנים ספציפיים שמגדלים עבורנו בדרום הארץ ועוד".

כרגע צוק רק החל בעבודת השיפוצים והדרך עוד ארוכה עד להגשמת חזונו, אך הוא בטוח במיקום ובהחלטה שלו להיכנס לעסק חדש במרכז תל אביב (צוק הוא הבעלים של מסעדת קורדליה וביסטרו נועה ביפו).

"המטרה שלי להקים כאן גינה עירונית שתהיה מעין מקום מפלט, עם צמחים ואוויר בלב הבלגן של הסנטר ורחוב קינג ג'ורג'", מסביר צוק, "יש לנו פריבילגיה גדולה מבחינת מיקום כי אנחנו נמצאים מול האוזן השלישית ואני מקבל מזה המון השראה. אני מאוד אוהב את האוזן השלישית מאז שאני נער אז זה כבוד גדול עבורי לפתוח בקרבתם".

ומה לגבי דיזנגוף סנטר?
"אני מת על הסנטר וכשהציעו לי את הפינה הזאת ישר נדלקתי על הרעיון. חוץ מזה לעשות מקום שיש בו גם גינה זה תמיד מפתה והשורשים החקלאים שלי ישר מתחברים לזה אז רציתי לעשות משהו אחר, חדש, נגיש ומרענן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully