וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליקטסן: מעדנייה ברוח ניו יורקית

רוני קדר

13.2.2012 / 13:54

המעדנייה הלוהטת של קבוצת R2M נפתחת השבוע ביהודה הלוי בתל אביב. כך תוכלו להרגיש כמו באחת המסעדות שלהם בלי לשלם את המחיר הגבוה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דליקטסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שנתיים רצופות שמועות וספקולציות, נפתחת השבוע מעדניית דליקטסן ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. הדליקטסן, שנפתחה על ידי בעלי קבוצת R2M, מתי ורותי ברודו, מצטרפת למסעדות השונות שבבעלותה כגון: בראסרי, קופי בר והוטל מוניטפיורי וכן הבר רוטשילד 12.

הדליקטסן, מעדנייה המשתרעת על פני שטח של רחב ששיכן בעבר את קפה תפארת, היא למעשה אחת המעדניות הראשונות בתל אביב שאכן מקיימת את ההבטחה מאחורי המילה Deli. המעדנייה למעשה מספקת חוויית קניה רחבה יותר מהמוכרות לנו עד היום.

דווקא עכשיו, רגע לפני שהמיתון מתדפק על דלתות העיר החליטו הזוג ברודו להשקיע במיזם שלא ירושש את הכיס ויאפשר להביא את חוויית האוכל במסעדה אל בתי האנשים.

את ההשראה שאבו הזוג ברודו ממעדניית Z-bar שבניו יורק, אותה נהגו לפקוד כשגרו בעיר. ולכן, אם המעדניות שהכרתן כללו גבינות טובות ואסופת פרודוקטים מעולים, שמנים, יינות ולחמים, הדליקטסן לוקחת את המונח צעד אחד קדימה לעבר המעדניות המוכרות של העיר ניו יורק. חלקה של המעדנייה מתמקד בפרודוקטים לקניה כגון: מאפים ולחמים של הבייקרי שבבעלות הקבוצה, זרי פרחים וסירים נבחרים לקניה, נקניקים שחלקם מיובאים וחלקם מיוצרים במקום, 60 סוגי גבינות, שימורים למיניהם כגון מרמלדות, ארטישוקים מוחמצים או פלפלים חריפים. בחלקה השני של המעדנייה עמדה ובה מנות מתחלפות שניתן לקחת הביתה במשקל.

בתפריט: סלט חיטה, דלעת ורימונים, אנטיפסטי כגון: פלפלים קלויים, כרובית ושומר, עוף בקארי, אוסובוקו עגל, פטה כבד של הקופי בר, סלט חסה ברוטב ויניגרט שמפניה ועוד.

בנוסף, מתפקדת הקומה העליונה של המעדניה כמסעדה בעלת 100 מקומות ישיבה ותגיש את אותו התפריט היומי במעדניה. המחירים, כך נמסר מ-R2M, יהיו זולים משמעותית משאר מסעדות הקבוצה.

רותי ברודו, מבעלי R2M מספרת כי, "אני פותחת מה שחסר לי. אלו תמיד יהיו מקומות שאני מזדהה איתם ואני אהיה הלקוחה הראשונה שלהם".


דליקטסן. רחוב יהודה הלוי 79-81, תל אביב. 03-9681010

שעות פתיחה: א'-שבת, 20:00-07:30

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה נודע לוואלה! אוכל כי בקניון רמת אביב מתכוננים לפתיחת סניף נוסף של מסעדת הבראסרי באמצעות זכיין. מ-R2M נמסר כי ההתקשרות המדוברת מסתכמת במתן שירותי ייעוץ בלבד ללקוח, קרי המסעדה הנפתחת.

מהנהלת קניון רמת אביב נמסר כי הלקוח אשר מפעיל את המסעדה בזכיינות, ראובן עובד, אינו מעוניין להגיב. בד בבד הומלץ לנו על ידי הנהלת הקניון לדבר עם "מי שהחוזה נחתם מולם, קבוצת R2M".

  • עוד באותו נושא:
  • דליקטסן
  • r2m

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully