וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירקות לפנים

איתי להט

19.3.2007 / 12:04

אחרי שחברות המזון הצליחו לשכנע אותנו שהאוכל שלהן בריא, עכשיו הן עוברות לשכנע שהוא גם מועיל לעור

ענקית המשקאות קוקה קולה מחפשת כבר שנים הזדמנות לשנות את התדמית שלה כיצרנית של משקאות עמוסי סוכר תוססים מלאים בפחמימות ריקות. את הצעד הראשון בנושא היא עשתה לפני שנים כשהשיקה את הדיאט קוקה קולה, משקה שמעורר עד היום מחלוקות רבות לגבי ערכו התזונתי והבריאותי, בדיוק כמו אחיו הגדול והלא דיאטטי.

למרות שהגימיק הדיאטטי לא באמת הצליח לרומם את שמה של החברה בהקשרים בריאותיים, נראה שמשהו זז לאחרונה בקוקה קולה. מישהו התחיל לשים לב שיותר ויותר אנשים בעולם פשוט מעדיפים מים מינרליים, או מיצים טריים ועדיף מגידול אורגאני. זאת אולי הסיבה שענקית המשקאות מתכננת ב- 2008 מהפך משלה בדמותו של משקה מסוג חדש, משקה לטיפוח היופי, שהוא תוצר של שיתוף פעולה מסקרן בינה ובין ענקית הקוסמטיקה הצרפתית לוריאל (L'Oréal).

שוק חדש מתפתח בעולם וקוקה קולה היא לא הראשונה להיכנס אליו. הקדימה אותה חברת דנונה הצרפתית שהכריזה על פיתוח יוגורט "יופי" חדש, שאמור לעבוד על שיפור המראה האישי מבפנים כלפי חוץ. לא מדובר כאן על יופי פנימי בסגנון רוחני, אלא על יוגורט קוסמטי בשם אסנסיס (Essensis) שאמור לנקות רעלים בגוף ובכך לשפר את בריאות העור.

בכדי לעמוד במשימת פיתוח מוצר לשוק החדש של ניוטרו-קוסמטיקה, הקדישה ענקית מוצרי החלב הצרפתית 130 מיליון דולר למחקר המנגנון הפריביוטי, ששולשלו לכיסו של מכון המחקר היוקרתי על שם לואי פסטר. אגב, יש לדנונה סיבות טובות לשפוך כל כך הרבה כסף על מחקר ופיתוח. על פי הערכות ראשוניות מוערך שוק מוצרי מזון-קוסמטי, בלא פחות ממיליארד דולר כפוטנציאל התחלתי.

פירות אנטי אייג'ינג

אי אפשר לצפות שחברה כמו קוקה קולה לא תתחרה גם היא על השוק העצום הזה ובאותה הזדמנות תזכה לשיפור תדמית משמעותי מבחינה בריאותית. המוצר שהחברה מתכוננת להשיק ב- 2008 כבר קיבל את השם לומאה (Lumae). למרות שהחברה עדיין לא שחררה פרטים בנוגע למוצר, הוא אמור להכיל מרכיבים תזונתיים שיכולים לעזור לנשים להשיג עור בריא יותר. וכן, בחברה מיעדים את המשקה החדש לנשים מעל גיל 25. גברים יוכלו ליהנות בינתיים ממשקה חדש שתשיק החברה בשם קוקה קולה דיאט פלוס, שיכיל תוספי תזונה, מינרלים וויטמינים רבים.

גם אצלנו שוקדים על הנישה המתפתחת הזו, אבל דווקא מכיוון הרבה יותר טבעי. בתערוכת "אגרו-משוב" 2007 שתקיים באפריל הקרוב (18-19/4), תציג למשל "חברת פירות בן דור", פיתוחי פירות טבעיים המצטיינים בחומרים נוגדי חמצון הגורמים בסגולותיהם לאריכות ימים ומניעת הזדקנות העור.

מדובר ב"פירות אנטי אייג'ינג" המאופיינים בטעם מתוק ועסיסי במיוחד, בעלי נוגדי חמצון בכמות של פי 4 מרימון רגיל הנחשב לעשיר בנוגדי חמצון, והמתאפיינים בצורה ססגונית ולא שגרתית. הפירות החדשים צפויים לסייע לבריאות מערכת הדם, מניעת מחלות לב וכמובן עיכוב של תהליכי ההזדקנות בעור. את השגרירים הראשונים ניתן יהיה למצוא בדמותם של זני שזיפים חדשים מסוג "שזיף-אבטיח" משופרים ומשמשים שיגיעו בצבעים שונים (סגול, שחור, מנומר), המכילים בשר פרי בצבע אדום עז (צבע המאפיין רמת נוגדי חמצון גבוהה). עוד הרבה לפני שקוקה קולה תשחרר את המשקאות שלה, אנחנו כבר נוכל ליהנות משפע של נוגדי חמצון בשווקים, החל מהקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully