וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק אלכוהול

גיא גיסר

10.5.2007 / 10:46

וודקה אקולוגית של "מקורמיק", קמפיין חדש לאבסולוט וקוקטייל יהלום של תכשיטי "בולגרי" ב-16,000 דולר

וודקה אקולוגית

מזקקת "מקורמיק" האמריקאית (המוכרת בארץ בעיקר בגלל הוודקה הנוראה הנושאת את שמה, המשווקת בבקבוק פלסטיק עם ידית), משיקה וודקה חדשה בשם "360".

360 היא וודקה אקולוגית, שמגיעה בבקבוק העשוי מ-82% זכוכית ובאריזת קרטון מנייר ממוחזר. ההדפס עשוי מצבעים שאינם מכילים חומרים רעילים, ואם תטרחו בתום השימוש תטרחו להחזיר את הפקק לחברת מקורמיק, תשלשלו לכיסכם דולר אחד.

הוודקה עצמה, אם למישהו אכפת באמת, מזוקקת ארבע פעמים ומסוננת חמש. בהודעות החברה לא צוינו הפרטים החשובים באמת: האם הוודקה עצמה עשויה מחומרים אורגניים בלבד ומהו מקור המים.

קוקטיילים יקרים לאנשים זולים

מדי כמה זמן מתפרסמת ידיעה על עוד קוקטייל, המורכב מחומרים מיושנים ויקרים במיוחד, ששבר את שיאי התמחור. התגובות נעות בין "וואו, איזה חלום זה לשתות דבר כזה" עד ל"מי האידיוט שיסכים לשלם כ"כ הרבה עבור קוקטייל?", וכולן, כנראה, נכונות.

לפני כחודש נמזגו ב"קנטאקי דרבי", מירוץ הסוסים המפורסם והיוקרתי ביותר בעולם, קוקטיילי "מינט ג'ולפ" המכילים וויסקי בורבון בן חמישים שנה של "וודפורד ריזרב", עלי נענע מאירלנד, סוכר אורגני מאוסטרליה וקרח מהאלפים הבוואריים. 1,000 דולר היה המחיר, והקוקטיילים הוגשו לזוכים ולקהל שהסכים לשלוף צ'קים ולרשום את הסכום הצנוע.

לעומת המינט ג'ולפ הפשוט והזול, במלון ריץ-קארלטו טוקיו, הנחשב לאחד היוקרתיים בעיר, מוגש בימים אלו קוקטייל בשם "מרטיני יהלומים לנצח" (“Diamonds-Are-Forever Martini”). הקוקטייל מכיל יהלום בן קראט אחד של חברת התכשיטים האיטלקית "בולגרי", ואם תצלחו את שתיית הקוקטייל ללא היחנקות ע"י היהלום תוכלו לסור אל אחת מחנויות החברה בטוקיו ולהצמיד ליהלום טבעת ללא תוספת מחיר!

לגבי המרכיבים האלכוהוליים, שככל הנראה נותרו זניחים ע"י אנשי השיווק של המלון, לא נמסרו פרטים. 16,000 דולר הוא תג המחיר, ועד כה טרם נמכר ולו קוקטייל אחד.

קמפיין אבסולוטי

חברת אבסולוט, יצרנית הוודקה השבדית המפורסמת, הודיעה על השקת קמפיין חדש: "In an ABSOLUT World", במסגרתו יוצגו סיטואציות הומוריסטיות שיתראו "עולם אבסולוטי". הקמפיין יתאר מצבים מחיי היומיום, שכל אדם יוכל להזדהות עימם, והוא יכלול את התקשורת הכתובה, האלקטרונית, האינטראקטיבית ולוחות מודעות.

הקמפיין החדש מחסל, למעשה, את הקמפיין הוותיק של אבסולוט, “Absolut Ads” בו נראו כרזות בהן מסתתר בקבוק האבסולוט. אמנים רבים, בהם אנדי וורהול, קית' הרינג, מנשה קדישמן ואורי ליפשיץ הישראלים נטלו חלק במסע הפרסום המקורי.

ההחלטה להיפטר מ-“Absolut Ads”, שהחזיק מעמד יותר מ-25 שנה והיה בין הגורמים המשפיעים על העלאת מכירות האבסולוט, מעוררת מחלוקת גדולה בין מומחי השיווק בעולם. המתנגדים טוענים כי "סוס מנצח לא מחליפים", ולעומתם יש הטוענים כי רענון שיווקי, אשר נעשה בצורה נכונה, עשוי לגרום למוצר להגיע לפלחי שוק שהוזנחו. לא נותר אלא להמתין ולראות האם מכירות האבסולוט עומדות לתפוח או לצנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully