וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראוניז ומקרונים: המטעמים שמחכים בקונדיטוריות לכם לקראת שבועות

רוני מולה

26.5.2008 / 16:29

בשבוע הבא תלבשו לבן, תחשבו מחשבות מתוקות. אולי תקפצו לאיזו קונדיטוריה, אולי תנשנשו קצת עוגות

בקונדיטוריות ובמאפיות הבוטיק כבר נערכים לחג השבועות הממשמש ובא. עם מיני עוגות גבינה, עוגיות קישים וכל הדברים שאתם זוכרים מהשנה שעברה.

בן עמי

לרגל חג הביכורים קונדיטוריית בן עמי מציעה חגיגה לבנה עם שלל הצעות מתוקות ומלוחות: עוגות גבינה מיוחדות לשבועות – גבינה פרורים, גבינה אפויה, גבינה אפויה בציפוי גנאש שוקולד, גבינה אוכמניות, גבינה שוויצרית, טרמיסו. (64 ש')

פאי במבחר טעמים: משמשים, נקטרינה, טארט טאטן, פאי תפוחים צרפתי. (22- 129 ש')

דגמנו את צמת השמרים גבינה וצימוקים. (30 ש'). העוגה היתה טעימה, אולם ניכרה קמצנות בגיזרת הצימוקים.

עוד בבן עמי: מבחר מאפים מבצק עלים: ירקות אנטי פסטי, בטטה, פטריות, תפוחי אדמה, גבינות( 33 ש') שסבלו מהעדר פריכות.

דליתה

קונדיטוריית "דליתה" מציעה לשבועות מגוון מאפים בסגנון אוסטרו – הונגרי : עוגת גבינה קרה , בשילוב אוכמניות ובעיטור רולדות עם ריבת משמש – 95 ש', פרסבורגר , במילוי גבינת ריקוטה- 25-40 ש' או גומבוץ גבינה -כופתאות גבינה מגולגלות בפירורי לחם מסוכרים

דליתה – בן יהודה 146, טלפון: 03-5292649

פטיסרי מזרין

הקונדיטור אלון גולדמן מ'פטיסרי מזרין' מוציא ליין של עוגות ועוגיות על טהרת הגבינה: מקרון צ'יז קיי- עוגיית מקרון במילוי קרם גבינה ב- 5 ש' ליחידה, או עוגת גבינה עם פירורים ובמרכזה קרם פסיפלורה ומנגו. 26 ש' ו- 90-140 ש' לעוגה גדולה


פטיסרי מזרין- משכית 32 הרצלייה פיתוח, גורדון 17 ת"א, מונטיפיורי 42 ת"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לחם ארז

שולחן החג של לחם ארז מציע השנה: עוגת גבינה בסגנון בראוניז (69 ש'). מדובר בגרסה הרבה פחות טעימה ושטוחה של כדורי שוקולד מהספר " ילדים מבשלים".

עוגת גבינה עם משמשים (79 ש') שהיתה רכה וטעם המשמשים מעט השתלט על הגבינה העדינה, קיש קוטג' ותרד (79 ש') שהרגיש מעט כמו פירה ולא היה במרקם אחיד, עוגיות קשקבל (36 ש') שהיו מצויינות, מלוחות במידה ונחטפו ברגע ועוד...

קפה הלל

לרגל חג השבועות מציעה רשת 'קפה הלל' מגוון עוגות ומאפים:
בראוניז גבינת שמנת ושוקולד בלגי עשיר (15 ש' ליחידה), עוגת ביסקוויטים 'של פעם' (25 ש' למנה) ומאפה חצילים וגבינה בולגרית אותנטי המוגש לצד סלט אישי (42 ש').

להשיג בסניפי רשת 'קפה הלל' ברחבי הארץ.

שקד גלידריה

לקראת שבועות יוצאים ב"שקד" גלידריה בפסטיבל גלידות עוגות גבינה , אשר ייעשו מידי יום במקום .

בין הגלידות ש יתווספו לשלל הטעמים הקיימים במקום ניתן למצוא : עוגת גבינה עם פירות יער, עם בראוניס שוקולד, עוגת גבינה פירורים או עוגת גבינה עם ריבת תותים עשירה. 12 ש' לכדור או 17 ש' לשניים.

שקד espresso bar & gilateria נמל ת"א כניסה ראשית דרך כ"ג יורדי הסירה, טלפון: 03-6760438

דודו אוטמזגין

קונדיטורית דודו אוטמזגין במתחם גן העיר בתל-אביב נערכת לשבועות ומציעה מגוון עוגות: עוגת גבינה שוויצרית- גבינה מוקצפת עם ביסקוויט וציפוי שוקולד חלב, או עוגה קרה עם פירות (תותים) ב- 55 ש' שנטעמה והיתה מעט חמאתית מדי.

כמו כן ימכרו עוגות גבינה אפויה עם נגיעת לימון, אפויה עם נגיעת שוקולד חלב, אפויה עם נגיעת שמנת ושוקולד לבן, אפויה עם בסיס בראוניז ושמנת, אפויה עם תותים במחיר של 55 ש' לעוגת פס. בנוסף, ניתן לרכוש עוגות ללא סוכר במגוון טעמים: שמרים ריקוטה, גבינה פירורים, גבינה ביתית או גבינה שוויצרית ב- 55 ש'.

דודו אוטמזגין. רחוב אבן גבירול 71. מתחם גן העיר טלפון: 03-5292472

לה פנריה

בוטיק הלחמים והפטיסרי לה פנריה, משיקה מאפים ועוגות במהדורה מוגבלת ומצומצמת עד שבועות.

בין הלחמים, המאפים והעוגות שיוצעו: לחמי פאן דה מי (לחם אוורירי ורך עם חמאה) עם גבינות, זיתים וקשקבל או אגוזי מלך וגבינת אמנטל. עוגת גבינה אפויות בסגנון פילדלפיה, עוגת ריקוטה ודובדבנים או עוגת גבינת ושוקולד לבן אפויה עם תלתלי חלבה (45- 49 ש' לפס עוגה)

וגם עוגות גבינה קרות: ביננישטיק (עקיצת הדבורה), עוגת גבינה קרה גבלייז ורוד ופירות יער או עוגת גבינה קרה עם פירורי עוגיות חמאה (45 ש' לפס עוגה)

להשיג בסניפי לה פנריה : החרושת 32 (מול קניון רננים) אזור תעשיה רעננה, אבן גבירול 98, אבן גבירול 152, קינג ג'ורג' 87, דיזנגוף 81, יהודה המכבי 37, תל אביב.

טאטי

גם במאפיה של טאטי יגישו מבחר לחמים מיוחדים לחג: לחם רוזמרין- שאור, גבינת גאודה ורוזמרין- 26 שקל, לחם בוכרי- שיפון, גבינת גאודה ועשבי תיבול- 18 שקל, לחם גאודה פיקנטי- עשבי תיבול, קצח, פלפל פיקנטי וגבינת גאודה- 26שקל.

במקום ניתן יהיה לרכוש גם מאפים מלוחים לפי משקל כמו: מיני מאפה פסטו ורוקפור, מיני מאפה פיצה ומאפה שושנים, במילוי זיתים, עגבניות, פטה 5%, מוצרלה ובצל ומאפים מתוקים כמו מיני מאפה גבינה- בצק קרואסון במילוי גבינת ריקוטה וצימוקים, או חלת בריוש גבינה ודובדבנים.

וכמובן עוגות: עווגת גבינה קלאסית- 52 שקל, עוגת גבינה ודובדבנים- 62 שקל עוגת גבינה ואפרסקים- 62 שקל עוגת גבינה ושוקולד- 56 שקל, טאטי שבועות- טארט פרג תפוחים וגבינה- 65 ועוד.

לחם טאטי, דרך השלום 53,גבעתיים, טלפון: 03-5739526

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully