וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפוררים

רותם דרוב

10.8.2008 / 1:12

בית קפה חדש בשכונת הדר יוסף מגיש קינוחים מעוטרים בשטרויזל

דוריאן קופיט שבבעלותו "האקדמיה לקפה" של בר-מאסטר תדמור פתח לאחרונה בשכונת הדר יוסף את בית הקפה "שטרויזל". אחרי שלימד דורות של תלמידים איך להכין קפה החליט לפתוח מקום משלו. יחד עם דני בלובשטיין שמנהל את המקום הוא תר אחרי מקום לפתיחת בית הקפה במשך חצי שנה: " לא רצינו לפתוח בתוך מרכז ת"א, כי הרגשנו שיש שם רוויה עצומה של בתי קפה, חיפשנו לוקיישן שבו נהיה מיוחדים, וככה הגענו לשכונה הזאת".

"שטרוייזל" שוכן במרכז המסחרי הישן שנבנה עם השכונה בשנות ה-50, בין סניף דואר ישן לבין חנויות שלא יודעות מיתוג מהו. התפריט מציע לעת עתה, בשלב ההרצה, מגוון של ארוחות בוקר במחירים שנעים סביב 40 שקל וגם את הלהיט של "אורנה ואלה" – לביבות בטטה עם שמנת חמוצה ב- 32 שקל. עוד אפשר למצוא מגוון פסטות וגם מוסקה ב-45 שקל, או פסטל דה פפה – מאפה תפוח אדמה במילוי בשר ב-45 שקל.

אז למה "שטרויזל"? קופיט מסביר: "החלטתי לפתח בשביל המקום מאפה מיוחד, וביחד עם קונדיטור פיתחנו קרואסון עם שטרוייזל – אותם פירורי בצק פריך שמפזרים מעל עוגות, וככה הגעתי לרעיון לקרוא למקום בשמו, אנחנו משתדלים לתת לכל קינוח את טאץ' ה"שטרוייזל" שלו. אם אגדיר את התפריט אקרא לו מיינסטרים במיטבו, אנחנו לא רוצים להמציא את הגלגל הקולינרי מחדש, רק להגיש אוכל טוב". מרבית המנות האחרונות באמת מעוטרות בפירורים: כמו המאפים, או דונאטס הפודינג שמוגש עם ריבת חלב וכדור וניל ב-26 שקל.

ב"שטרוייזל" מתכננים פתיחה חגיגית לקראת ספטמבר, אז גם תגיע תערובת קפה ייחודית מאיטליה שקופיט, מומחה לקפה, הרכיב בעצמו.

"שטרוייזל" – קהילת לבוב 24 הדר יוסף, תל אביב טלפון- 03-6489955. שעות פתיחה: א'-ו' מ-7:30 עד חצות. בשבת המקום יפתח ב-9:30.

  • עוד באותו נושא:
  • שטרויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully