וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד ימציאו - אורגני

אדר ריכטר

7.10.2008 / 14:46

פריגת משיקים מיץ תפוזים אורגני מבוקבק, למי שהתאהב בטרנד הטבעי, אבל לא יטרח לסחוט בעצמו. ממילא בשני המקרים לא תמצאו ויטמין C

באיחור אלגנטי קל, יחסית לשווקי היבשות הגדולות, משיקה פריגת מיץ תפוזים סחוט אורגני, המגיע בבקבוק שקוף בקיבולת של ליטר, עם כיתוב חום, שאנשי טבע אמיתיים יאהבו ואילו אנשי העיר יזהו כצבע לא מושך במיוחד.

פריגת הם לא הראשונים להמציא את הפטנט הזה של מיץ שהוא אמנם אורגני, אבל נסחט מזמן (כי מה שלא יהיה, התפוזים לא נסחטו שעה לפני שהגיעו לסופר), וכמו תמיד במקרים כאלה, של מזון מעובד ומוכן מראש, אבל אורגני - שני דברים שסותרים אחד את השני, גם פה קהל היעד ברור: אנשים שהם בדרך לחזרה בתשובה האורגנית, כאלה שעומדים לאמץ את הטרנד, שכבר מבינים ש-E 202 ודומיו בתוך האוכל שלהם זה לא לעניין, אבל עדיין מוכנים להשקיע בנושא מאמץ מוגבל. מיץ אורגני שמישהו סחט להם זה על הכיפאק, לקנות תפוזים אורגניים ולסחוט לבד – דונט פוש איט.

אז המיץ הוא אולי מתפוזים אורגנים, אבל בואו לא נשכח את כל מה שעבר על התפוז מהרגע שנקטף מהעץ ועד שהונח על המדף בסופר: השינוע, השימוש בחשמל בתהליך התעשייתי של הסחיטה ובקבוקי הפלסטיק. כל אלה רחוקים שנות אור מניסיון של אורגנים אמיתיים להתיידד עם הסביבה שלהם.

המיץ עצמו טעים, ללא טעם הלוואי של תפוזים ישנים כמו שיש לפעמים למיצים סחוטים מבוקבקים. בכל אופן, גם אם קניתם את המיץ בגרסתו האורגנית, זה הרע במיעוטו ולפחות אתם לא צורכים תפוזים מרוססים או מיץ מתועש מלא בכימיקלים. אבל אם חשבתם לצרוך מיץ תפוזים בשביל הוויטמין c שלו, אל תטרחו, הוא ממילא מתפרק באור.

מיץ תפוזים אורגני של פריגת. 1 ליטר. מחיר: 18.5ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully