וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידת עוגת יומהולדת, חומוס וקרקר דל שומן: חדש בסופר

רוני מולה

19.10.2008 / 19:20

הגלידה החדשה של בן&ג'ריס בטעם עוגת יומהולדת, חומוס ניגובים חדש וקרקר דל-שומן. כל החדשים שיפתיעו אתכם בסופר

יומולדת לבן אנד ג'ריס

חב' "בן אנד ג'ריס" החוגגת בימים אלה יומולדת 30, משיקה לרגל החגיגות גלידה חדשה - גלידת קייק באטר, המשלבת את הטעמים של עוגת היום הולדת (עוגת הספוג) עם מערבולות של ציפוי שוקולד.

שולפים מזלגות: הטועמים קובעים פה אחד, שזו אחת הגלידות המושלמות שבן&ג'ריס הצליחו לייצר. המתיקות לא הורגתי, גם לא אחרי כמעט חצי מיכל, והשוקולד מפוזר באחידות בכל הכמות. פתרון מעולה לחגיגות יום הולדת בדרכים, שאינן מאפשרות הפקה של עוגה. מחיר: 24 ש'.

50% קרקר

סדרת "חטיפי קרקר" של אסם, מגיעה ב-4 טעמים: קצח, זעתר, שומשום ומלוח, אליהם נוספו טעמי הבצל והזעתר מופחתי השומן.

חטיפי הקרקר החדשים מגיעים באריזה אישית, ולפי אסם מכילים כ-50% פחות שומן מרוב חטיפי הקרקר הרגילים המצויים בשוק ועשירים בסיבים תזונתיים.

שולפים מזלגות: המכרסמים קובעים ששני הדברים המהותיים ביותר שקובעים את ההנאה מקרקר הם כמות השומן שנשארת על הידיים והפירורים שמכסים את החולצה. בקרקר החדש לא נרשמו פירורים מיותרים (אולי בגלל שהקרקר מותאם לגודל ביס) וגם הידיים נותרו נקיות משומן. אבל בשורה התחתונה, כמות הקלוריות נשארה גבוהה, למרות שאחוזי השומן ירדו.

מחיר: 5.90 ש' לאריזה של 150 גר'.

בצק מעדן

חברת מעדנות משיקה לראשונה בישראל בצק עלים העשוי מ-100% חמאה ולא מרגרינה, והוא מצטרף לסדרת מוצרי הבצק לאפייה מעדנות, הכוללת בצק עלים, בצק פילאס, בצק פריך, ועלי בלינצ'ס.

שולפים מזלגות: האופים הפוטנציאליים מדווחים שכבר שנים בצק העלים הקפוא מגיע כשהוא עשוי מרגרינה בלבד, ומי שחפצה נפשו בבצק עלים חמאה, נאלץ להכין אותו בעצמו או מאתר אותו בקונדיטוריות. בצק העלים החדש הפך את הטארט טאטן (שעליו הוא נוסה) למעדן, שבמקום להתנצל על כך שהוא עשוי חמאה, הוא רק קיבל מחמאות.

מחיר: 27 ש' לאריזה של 600 גר'.

גן עדן

חברת ''עדן'' משיקה בימים אלה מעדן קינוח חדש - מוס שוקולד לבן בתוספת שברי עוגיות.

שולפים מזלגות: לפעמים הצורך במשהו קטן ומתוק לא עוצר בקוביית שוקולד ונוצר צורך במשהו קצת יותר גדול כמו מוס. המרקם שלו קצת דחוס ולא אוורירי מספיק בשביל מוס. הוא מזכיר יותר קרם אינסטנט פודינג וניל במקום שוקולד לבן איכותי. גם אנשים שמסתדרים עם מתוק בכמויות, הוכרעו ע"י המתיקות המוגזמת של הקינוח.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.30 ש' לאריזה של 75 גר' .

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

החצילים של נונה

חברת ''פסטה נונה'' משיקה בימים אלה רביולי פטה וחצילים. בצק הרביולי עשוי מביצים וקמח דורום המיוצר במפעל בצפון איטליה.
מילוי הרביולי הינו מחצילים ופטה בקר, במתכון שלטענת נונה פותח ע''י שף המפעל בועז גויטנר. הרביולי מגיע טרי ומצונן ומיוצר מחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים.

שולפים מזלגות: אולי בגלל שרביולי הוא אחד הדברים האהובים על הטועמים, ועוד יותר ממנו גם חצילים, הציפיות היו גבוהות. אך כגודל הציפיה, כך גדלה האכזבה. הבצק היה בינוני ורך מדי(אפילו בהשוואה לרביולי מוכנים אחרים) והמילוי היה תפל ומדוכדך ובעיקר היה חוסר בטעם החצילים. הניסיון לשדרג אותו עם רוטב הפסטו שהגיע עם הרביולי, רק גרם לעיקום פרצוף ואכזבה.

מחיר: 22.15 ש' לאריזה של 400 גרם.

ניגוב חדש

יצרנית הסלטים 'מעדני מיקי' משיקה טעמים חדשים: חומוס עם גרגרי חומוס בשמן זית, חומוס עם גרגרי חומוס ברוטב מסבחה ירוק וחומוס עם גרגרי חומוס ברוטב מסבחה אדום בחריפות מעודנת.

שולפים מזלגות: דבר ראשון, מרגישים את הטעם התעשייתי של החומוס, טעם ספציפי שקשה להעלים, לא משנה כמה ינסו לשכנע אותנו שהוא מבוסס על מתכון משפחתי סודי. ולעניינו: הגרגרים של החומוס היו רכים אבל לא מספיק ומתוקים מדי. רוטב המסבחה החריף היה יותר פיקנטי ומתקתק מאשר חריף.


מחיר: 10ש' לאריזת ה-500 גר' ו- 6 ש' לאריזת ה- 250 גר'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully