וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון רמזי אאוט

21.4.2009 / 16:16

המגה שף מצא את עצמו אמש מחוץ לדרוג 100 המסעדות הטובות בעולם, דווקא כשהצ'ילבה שלו זוכה להשגים לא רעים בכלל

מכה נוספת על ראשו של השף סלב גורדון רמזי. מסעדת הדגל של השף בלונדון, שלה שלושה כובים במדריך מישלן, לא נכללה בדרוג 50 המסעדות הטובות בעולם של סן פלגרינו שפורסם אמש.

הדירוג, שמופיע מאז 2002, מוכר כאינדיקטור אמין ביותר של מקומות האכילה הטובים ברחבי תבל. את הרשימה יוצרת קבוצה של עיתונאי מסעדות, מבקרים, מוציאים לאור ופרשנים מובילים, שכל אחד מהם מייצג אזור אחר בעולם.

המסעדה של רמזי, שבדרוג של השנה שעברה הגיעה למקום 13, נדחקה החוצה גם מדרוג 100 המסעדות הטובות. דובר אחזקותיו של רמזי אמר לגרדיאן כי השף מוקיר את אלפי לקוחותיו כמבקרי המסעדות הטובים ביותר והם מבחינתו השופטים והמושבעים.
כדי להוסיף מלח על הפצעים של השף, מי שהיה עד לאחרונה בן חסותו של רמזי, השף מרקוס וורינג נבחר לפריצה המבטיחה על ידי אנשי הדרוג. השנים נפרדו לאחר 19 שנים של עבודה משותפת ולפני חצי שנה פתח וורינג מסעדה משלו.

הצרות של רמזי מגיעות בצרורות. העיתון הבריטי הסאן פירסם בסוף השבוע האחרון כי רמזי מגיש אוכל מוכן במסעדות שלו. העיתון חשף כי במסעדת “Foxtrot Oscar" שברובע צ'לסי ובשלוש מסעדות נוספות של גורדון מגישים ארוחות מוכנות המיובאות למסעדה היוקרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully