וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק קובה, סלק ממולא וכבד קצוץ: הכירו את מסעדת האוכל הביתי "השוקה"

רותם דרוב

9.6.2009 / 18:08

מקום חדש בשוק הכרמל בתל אביב מציע מאכלי עדות מקובה ועד כבד קצוץ

הנה משהו שטוב שהתל אביבים למדו מהירושלמים: בעוד שוק מחנה יהודה מתפקד כבר כארבע שנים כמרכז קולינרי ויעד ששווה לבקר בו מעבר לקניות, התחיל לאחרונה גם שוק הכרמל להתגלגל לכיוון.

החברה החדשה של הבסטיונרים היא "השוקה" שנפתחה על ידי אושי ויואב ויטריאול. לאושי עבר בתחום המסעדנות ולפני שפתחה את המקום ניהלה קייטרינג: "במסעדה הזאת אני מממשת את כל הידע הרב שלי בבישול שצברתי במשך השנים, התפריט מתבסס על דברים שאנחנו אוהבים לאכול, המון מאכלי עדות, אני קוראת לזה קיבוץ גלויות אבל עם טוויסט משלי".

בתפריט המסעדה אפשר למצוא מרק קובה כתום או סגול ב-26 שקל, סלק ממולא בבשר כבש ואורז ב-36 שקל וגם כבד קצוץ עם קונפי שום ב-20 שקל.

בחירת המיקום היתה חד משמעית: "אני מאוהבת ברעיון של מסעדת שוק", אומרת ויטריאול. "הרעיון שמצד אחד אנשים יכולים לעשות הפסקה בקניות ללגום כוס קפה או לאכול ארוחת צהריים ומצד שני אני יכולה לקנות כל מה שחסר לי במטבח ונגמר גם אם זה בשיא הלחץ, זה אדיר".

"השוקה" פתוחה גם מעבר לשעות פעילות השוק ומציעה גם שייקים אלכהולים כמו לימונענע וערק או וודקה ותפוחים תמורת 12 שקל. לקינוח אפשר להתכבד במלבי שוקולד לבן, או בקלוואה תמרים ואגוזים שאושי מכינה, תמורת 14 שקל.

"השוקה" רבי מאיר 42, פינת הכרמל, תל אביב. טלפון: 074-7016895 שעות פתיחה: ימים א'-ד': 9:00-22:00, יום ה': עד לקוח אחרון ויום ו': עד 18:00 .

  • עוד באותו נושא:
  • השוקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully