וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקור שנשאר

רותם דרוב

4.8.2009 / 19:05

כוס תרמית חדשה של קפה ג'ו מבטיחה לשמור על המשקה קר לאורך זמן. רק חבל שבדרך היא לא מקררת לנו את המצח

הדבר היחידי שנותן תקווה להולך הרגל בעיר הגדולה היא הידיעה שבקרוב הוא יתקל בבית קפה שימכור אייס קפה קפוא. אמנם בקיץ התל אביבי המשקה הקפוא יהפך לנוזל לאחר מספר דקות, אבל לפחות פליטת הקור שיוצאת מדפנות הכוס יכולה לרענן את הפנים והעורף.

מוצר חדש של רשת קפה ג'ו הוא כוס תרמית לקיץ המיועדת לקפה הקר וניתנת למילוי חוזר. הפירסום מבטיח כי המשקה יישאר קפוא לאורך זמן . על הדרך בכוס מצליחה גם לחסוך קצת באשפת פלסטיק מיותרת של כוסות חד פעמיות שהושלכו לפח.

ניסיון

נרכשו שתי כוסות אייס קפה, האחת בתוך כוס פלסטיק רגילה, והשנייה בתוך הכוס התרמית. כבר לאורך השדרות בצהרי היום, הנוזל שבכוס הרגילה התחיל להיות מימי, בזמן כשהכוס התרמית שמרה על יציבות המשקה גם כשהפכנו אותה ב-180 מעלות, נדמה שאפילו הקרח התגבש בעצמו ונהיה גוש אחד בתוך הכוס התרמית.

אפילו לאחר שעה, כשהמשקה בכוס הפלסטיק הרגילה ממזמן נהיה נוזל, המשקה בכוס התרמית עדיין היה במצב צבירה קפוא. אפילו את הקור כלפי חוץ היא לא העבירה כשרצינו להצמיד את הכוס לעורף כדי להתרענן מעט בחום.

מבחן הארנק

תמורת 18 שקלים תקבלו את הכוס ריקה, שמכילה קצת פחות מ-500 מ"ל ותמורת 29 שקל תקבלו אותה עם אייס קפה במילוי ראשון. תמורת מילוי חוזר, תקבלו אותה במחיר נמוך יותר - 15 שקלים במקום 18 לכל כוס משקה, משתלם ושווה, בתנאי שאתם שותים כל יום אייס קפה ויש לכם כוח להיגרר עם הכוס לכל מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully