וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים את זה בשלישיה

רותם דרוב

7.10.2009 / 12:56

מזללת המבורגרים שמוכרת אותם בגודל ביס, ומנסה לשחק אותה בניו יורק נפתחה על פינת רוטשילד בתל אביב

על הפינה הרותחת של רחוב הרצל ושדרות רוטשילד בתל אביב, היכן ששכן משנות החמישים קפה וסרמן שנסגר לאחרונה, הוקמה מזללת Burgerim (בורגרים). את המקום פתחה דנה טוכנר, בת למשפחת בעלי סטקיית הבוקרים המפורסמת בכניסה הדרומית לחיפה, שבילתה בעשור האחרון במנהטן בלימודי שף ב- C.I.A ולאחר מכן בעבודה במסעדות יוקרה באי הניו יורקי.
"החלטתי לחזור לישראל עם כל הידע שצברתי" היא אומרת "והחלטתי לפתוח מסעדה משלי, ולחזור ולנהל אותה. את המיקום התל אביבי בחרתי כי העיר היא כמו אחותה הקטנה של ניו יורק".

בורגרים - כמשתמע משמה היא מזללה של המבורגרים, רק שפה הם מוגשים בגרסתם הקטנה יותר, במשקל 80 גרם, ומוצעים באריזות של זוג או שלישיה. "החלום שלי היה להכין המבורגרים, וחשבתי על זה שיש משהו נחמד בהמבורגרים אישיים, כי הכי כיף לאכול אותם ככה. אכילה בצורה כזו גם נותנת אופציה לערבב בין הטעמים ולא להיות מקובע על המבורגר אחד".

בבורגרים, הממוקמת באזור האולטימטיבי הפונה לאנשי המשרדים הסמוכים ולקהל הבלייני של מתחם לילנבלום, אפשר למצוא שישה סוגי המבורגר – בקר, כבש, חזה עוף, צמחוני, קבב עוף ונקניקיית מרגז חריפה שמתעגלת לה בתוך הלחמנייה. זוג יעלה 24 שקלים ואילו שלישיה תעלה 32 שקלים, תוספת של טבעות בצל ב-12 וצ'יפס ב-10 שקלים. מי שלא דוגל בשחיתות יכול למצוא סלט קינואה וירקות שורש וגם כריף עוף, שניהם תמורת 24 שקלים.

בורגרים – רחוב הרצל 7 פינת רוטשילד, תל אביב.
שעות פתיחה: א'-ו' 11:30 בבוקר עד 5 לפנות בוקר ש'- 7 בערב עד 5 בבוקר. טלפון: 03-5166651

בתקופה הקרובה יחל לפעול שירות משלוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully