וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבזל ייסדנו פסטה איטלקית

אפרת נוימן

8.10.2009 / 14:00

ברוסטיקו התל אביבית יש פסטות מצוינות, אבל הדיל לא אטרקטיבי והשירות לא מתאמץ - עסקית אחת בשבוע

מתחם בזל באזור הצפון הישן של תל אביב אינו אזור עסקים מובהק, אם כי בבתי הקפה ובמסעדות אפשר להריח פה ושם ניחוח עסקי. בצהרי היום החלטנו לנסות את מסעדת רוסטיקו האיטלקית, שסניף שני שלה נפתח לפני מעט יותר משנה על חורבות "קפה בזל", והצטרף לסניף ברחוב רוטשילד. ארוחת ערב שאכלנו שם הוכיחה שמדובר במקום מוצלח לאוכל איטלקי, ובמחירים סבירים.

ואכן, האוכל לא איכזב. אבל העסקית כן.

רוסטיקו מציעה עסקית ב-59, ב-69 וב-89 שקל, הכוללת מנה ראשונה, עיקרית ושתייה - אפשר לבחור בין שתייה קלה, כוס יין אדום או לבן או שליש ליטר בירה טובורג. כדי לקבל לחם, צריך להוסיף 6 שקלים. את הסועדים סביבנו אפשר היה לאבחן בעיקר כמשפחות, כזוגות וכחברים. עם זאת, המקום נעים ושקט מספיק גם בשביל ארוחת עסקים.

הלכנו על האופציה הזולה של העסקית, ב-59 שקל. לראשונות אפשר היה לבחור בין סלט ירוק קטן, סלט של גרגרי חומוס (מנת אנטיפסטי משתנה) או מרק גספצ'ו (מרק היום). מדובר במבחר דל למדי ולא מרשים במיוחד. שאלנו את המלצרית אם אפשר לקבל מנת אנטיפסטי אחרת משלל המנות שמציע המקום לראשונות - אבל היא ענתה שלא.

סלט סתמי לצד פסטה איכותית

לכן בחרנו בעסקית אחת עם סלט ירוק ועם פסטה פנה דינו (רוטב עגבניות, גבינת מסקרפונה, שום, צ'ילי, שמן זית, פטרוזיליה ופרמזן). לארוחה השנייה לקחנו רק פסטה דיאבולה (פרגית צלויה, שמן זית, שום, פטרוזיליה, צ'ילי ורוטב עגבניות) בלי שילוב העסקית - במחיר 53 שקל.

הסלט התגלה כסתמי ביותר: כמה עלי חסה שעורבבו עם עגבניות שידעו ימים טובים יותר. הפסטות, לעומת זאת, היו מצוינות: הרוטב היה פיקנטי במידה הנכונה, הגבינות לא מודגשות מדי ונתחי הפרגית עסיסיים. קצת הופתענו שלא קיבלנו לצדן גבינת פרמזן, אלא רק לאחר שביקשנו. שתי המלצריות ששירתו אותנו לסירוגין היו קרירות למדי ולא התאמצו במיוחד לחייך.

החשבון הסתכם ב-112 שקל לפני שירות. בסך הכל רוסטיקו עומדת בסטנדרטים גבוהים של אוכל איטלקי, אבל לא מתאמצת בכלל להציע עסקית אטרקטיבית. מי שמעוניין בפסטה טובה ובאווירה נעימה ייהנה להגיע לכאן. למי שמחפש גם אוכל איטלקי טוב וגם עסקת צהריים משתלמת - יש אופציות טובות יותר.

חשבון, בבקשה

ההצעה: עסקית ב-59, ב-69 וב-89 שקל, שכוללת מנה ראשונה, עיקרית ושתייה.

טוב לביזנס: מקום שקט ואינטימי לפגישות עסקיות.

בשולחנות הסמוכים: תושבי השכונה, מבקרים במתחם בזל, משפחות, זוגות וחברים. מעט אנשי עסקים.

יתרון יחסי: אוכל איטלקי ברמה גבוהה.

מישהו מטפל בך: שירות ענייני אבל לא מתאמץ.

רוסטיקו, בזל 42, תל אביב. טל': 6026969- 03. העסקית מוגשת בימים א'-ה' בשעות 17:00-12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully