וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לטאיזו: חוגגים שנה לאסייתית המסעירה

האסייתית המסעירה והמדוברת של השנה, טאיזו, חוגגת שנה להיווסדה עם שוק אוכל אסייתי והמון הפתעות קולינריות

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט בימוי: גיא גורן

לפני שנה נפתחה מסעדת טאיזו האסיאתית המדוברת של השף יובל בן נריה. מה לא נכתב ולא נאמר על המסעדה, שהושקעה בה מיליונים על גבי מיליונים והצליחה לייצר באזז מתמשך בסצינת המסעדנות המקומית. מגובה בגב כלכלי חזק הצליח בן נריה לשדרג את אוכל הרחוב האסייתי לדרגת אמנות ועשה לסועד הישראלי היכרות עם מנעד חדש של טעמים באמצעות טכניקות בישול אקזוטיות מאסיה וחומרי גלם שיובאו במיוחד עבור המסעדה.

לציון האירוע עורכים במקום עד ה-5 למרץ חגיגות שנה עם דוכני אוכל רחוב אסייתי בתוך המסעדה. במהלך ערבי החגיגות תארח המסעדה די ג'יי ובמקום המטבח הקלאסי במקום ייצאו החוצה עמדות בישול לחלל המסעדה ביניהן עמדת דים סאם, עמדת מרקים, עמדת קינוח בננה לוטי וכן עמדת אלכוהול.

התפריט שיוצע באותו ערב יכלול 3 מנות לבחירה במחיר 195 שקלים לסועד ביניהן מנות כמו טרטר טור- דף אורז טרי, מלפפונים ,שאלוטס, יוזו, וביצי דג דאון; מרק וון טון עם כיסונים, תרד תורכי, בצל ירוק, ג'ינג'ר ובאק צ'וי מוחמץ; נמס עם בטטה לבנה, שרימפס, קולורבי וזוקיני; באטר צ'יקן בעגבניות, חילבה, חמאה מזוקקת, עלי קארי ושמנת חמוצה; קינג קראב ביריעות אורז קנטונזיות, שום חרוך, חמאה חומה וחומץ שחור סיני ועוד. לצד האוכל תוגש וודקה למזיגה חופשית חינם.

טאיזו. מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין. 03-5225005. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully