וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגר קינג חוזרת לארץ: תנפץ את קללת הרשתות האמריקניות?

24.11.2014 / 17:52

ארבע שנים אחרי שעזבה את הארץ, ברגר קינג קונה את סניפי בורגר ראנץ'. האם תצליח הרשת האמריקנית במקום שבו נכשלו סטארבקס ודאנקן דונטס? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

אחרי ארבע שנות העדרות מהשוק המקומי רשת ברגר קינג צפויה לחזור לישראל. בשנת 2010 נפרדה ישראל מרשת ברגר קינג העולמית, שכעת הודיעה על שובה. החזרה הצפויה תהיה על גבה של היריבה ותיקת היומין, בורגר ראנץ'. קבוצת משקיעים צפויה לרכוש 51 סניפי ם של רשת בורגר ראנץ' ולהפוך אותם לברגר קינג.

רשת ברגר קינג העולמית השקיעה לא מעט מיליונים בעסקה. נראה כי לרשת חשוב להיאבק על הקהל הישראלי, שמתקשה להתחבקר למותגים אמריקאיים. למעט מקדונל'ס, מותגים כמו דנקן דונאטס, קנטקי פרייד צ'יקן, סטארבקס, ועוד, התקשו להתחבר לקהל הישראלי. לא נותר אלא לחכות ולראות אם הפעם הסיפור יהיה שונה.

עוד במהדורה:

חוק הלאום - פשרה של הרגע האחרון? שני הצדדים בוויכוח סביב החוק הבינו שאם ימשיכו להתבצר בעמדות שלהם לא יהיה מנוס מבחירות בקרוב. במפלגת ישראל ביתנו הציעו לדחות בשבוע את ההצבעה כדי לנסות ולמצוא פשרה מוסכמת, אבל בפועל מדובר רק בדחייה של המשבר. המפסיד העיקרי, לפחות בינתיים, מהמהלך הוא ראש הממשלה נתניהו שניסה לכפות על לבני ועל לפיד משמעת קואליציונית והצבעה מזורזת על חוק שישרת אותו בפריימריז בליכוד. חוק הלאום העלה את סף המתיחות בקואליציה לשיא חדש והציף שוב את נושא הקדמת הבחירות - לא רק בגלל תוכנו של החוק אלא בעיקר בגלל האינטרסים הפוליטיים של חברות סיעות הקואליציה. גלגוליו של החוק, שעלה לראשונה בכנסת שעברה דבווקא ע"י קדימה, משקפים יותר מכל את חוסר האמון ואת מאבק הכוחות הקואליציה.

הנפילה של פנינה רוזנבלום - מפוברקת: כל מי שצפה אמש בפרק של "המרוץ למיליון" לא יכול היה להישאר אדיש לנפילה של פנינה רוזנבלום במהלך אחת המשימות. רוזנבלום, שמתמודדת בתחרות עם בתה חן, שברה את היד ואת השן ועוררה ספוקלציות באשר להמשך השתתפותה בתוכנית. כעת מתברר שרוזנבלום אמנם נפלה, אבל הסצינה ששודרה הייתה מפוברקת וצולמה לפני חודש, אחרי שהיא כבר החלימה מהפציעה.

התחזית: הלילה מעונן חלקית עם גשם מקומי. מחר משעות הצהריים הגשם יתחזק וגם הרוחות, יהיה קר מהרגיל בעונה. בחרמון צפוי שלג. קיים חשש משטפונות והצפות.

צפו במהדורה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully