וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: קבב ששווה נסיעה לרמת גן

6.1.2015 / 8:23

תפסיקו להיות פראיירים ולשלם על המיתוג התל אביבי וסעו לרמת גן. שם, ימתינו לכם קבבים עסיסיים בלחמניה ענקית, מעוטרת בביצת עין

קבב בטומירול ברמת גן. קובי רובין
מנה של שחיתות בחצי מחיר/קובי רובין

כמעט כל מקום שאני פוקד מנסה להגות לעצמו את מנת הדגל שלו. לפני עשר שנים, כאשר טומי פתח את המקום שלו ברמת גן, טורטיות גדולות הלכו חזק. כל המדינה אכלה את לחם הבריסטול עם הכל בפנים. אני לא אוהב רולים ומעדיף את הלחם שלי בצורה של לחם ולא של בצק דקיק. יש שבאים לטומי ומזמינים רול בעובי כפול, אין לי מה להוסיף לשגעון הזה, רק להזכיר שגם בעולם הישראלים ידועים בחשיבה הלא קונבנציונלית שלהם.

בחלוף השנים המקום של טומי הפך לשם דבר, יש אפילו שמגיעים עד לכאן לאכול במיוחד אצלו, בדרך כלל רמת גנים אשר עברו לעיר הגדולה. יודע דבר יקר תפס אותי והכריח אותי ללכת אל המקום של טומי, למרות פליאתי מהשם אשר הסגיר את מה שאני לא אוהב לאכול. ההתעקשות
הייתה חדה וישירה: "איך עוד לא אכלת אצלו? אין דבר כזה, אתה הולך השבוע ובלי תירוצים". היה יום שמש סתווי, החזקתי את הרעב כל היום. התחלתי את היום עם קפה ועוגיה, את הצהריים העברתי עם קולות רקע מהבטן, שתיתי מים, לא עזר, אבל אני נתתי את המילה שלי, אני אתאפק, זה חלק מהעבודה.

יצאתי למשמרת הערב במונית מנסה להתגלגל לכיוון רמת גן אי שם ליד בני ברק. המקום של טומי ממוקם בקצה הקרוב יותר לבני ברק מאשר לגבעתיים. רק לקראת עשר וחצי בלילה הגעתי עם נסיעה, אי אפשר לפספס את המקום. הכל כתום על כתום, דלפק מוגבה ולקוחות רעבים מאוד אבל אני לא באתי לאכול רול.הקצב של הצוות מהיר ויעיל, מדובר פה על עסק של לא פראיירים, הם לא יתנו לך לצאת לא מרוצה, הם מהירים מאוד ולוקחים כל הזמנה בעודם מחלקים הוראות אחד לשני ומהר. סבבה עד כאן, אבל מה אוכלים?

זיהיתי בתפריט מנת קבבים, חיוך של ילד עלה על פני בלי שום היסוס, על המנה הזאת רשום השם שלי. הזמנתי קבבים בלחמנייה. החשש שלי היה שישימו על האש רק שלושה קבבים, אין דבר יותר מעצבן מבעל בית של מסעדה שמתקמצן על חשבון הלקוחות. התחלתי לעצבן את עצמי עד שזיהיתי ארבעה קבבים, נרגעתי וניסיתי להבין עם מה לקחת את המנה. לחמנייה ענקית, עכשיו עוד ארבעה קבבים, זה כבר משביע. טומי שאל אותי עם אני רוצה תוספת ביצה מעל, שאלתי למחיר, בלי ביצה המנה עולה 26 שקלים, לא זול, אבל המנה ענקית, עם הביצה 30 שקלים, החלטתי ללכת על העם ביצה, אבל עין כמו שצריך, את הלחמנייה הם חרכו טוב טוב כמו שצריך, הקבבים עצמם ממלאים את הלחמנייה עד הקצוות, תענוג למראה.

קבב בטומירול ברמת גן. קובי רובין
שווה לצאת מתל אביב. טומירול ברמת גן/קובי רובין
מכירים את התחושה שאי אפשר להפסיק לאכול משהו כל כך טעים? אני איבדתי את כל הבושה וירדתי על המנה כמו קרנף

טומי הניח מעל את ביצת העין, על כל זה בצל מטוגן ופלפלים חריפים ושלח אותי לאכול. אתם מכירים את התחושה שאי אפשר להפסיק לאכול משהו כל כך טעים, אני איבדתי את כל הבושה וירדתי על המנה הזאת כמו קרנף למראה ג'יפ מצלמות שהתקרב יותר מדי. טומי הצליח לפצח את הנוסחה, ביס רדף ביס, אני מעל המגש, קבב בורח לימין, אני בלי חשבון אוסף אותו בחזרה למקומו. החריף של הפלפלים כואב, אבל נכון, קבב בורח לשמאל, אין בעיה בכלל, מחזיר אותו במיידית אל תוך הלחמנייה, עצם הידיעה שהמנה לא תגמר כל כך מהר מפאת גודלה, גורמת לאושר. הקבבים עצמם לא מלוחים, הבשר טרי ונהדר, מתובל בעדינות, התוספות מקוריות ולא מתביישות, מנה של שחיתות מותר מידי פעם, בפעם הבאה חצי, המחיר עצמו הוא בערך חצי מאשר בתל אביב, תפסיקו לשלם על המיתוג וסעו לרמת גן.

טומירול. שד' ירושלים 42 רמת גן. 03-5742822. כשר
שעות פתיחה: א'-ה': 10:00-24:00. ו'- סגור. ש' - שעה אחרי צאת שבת עד 24:00.



לכל הטורים של המונה טועם

  • עוד באותו נושא:
  • קבב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully