וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: סנדביץ' טוניסאי עם נשמה

24.3.2015 / 10:54

באיזור התעשייה של ראשון לציון המונה מאתר סנדביץ' טוניסאי בתוך באגט צוללת עצום וקריספי. מלבד מילוי פיקנטי בטעם של בית ולכלוך מתבקש על החולצה משלמים עבורו רק 20 שקלים

סנדביץ' בר טוניסאי- המונה טועם. קובי רובין
סנדביץ' נשמה בטעם ילדות/קובי רובין

עוד לפני שבנו את מערב ראשון, אזור התעשייה של ראשון לציון שקק חיים. בילדותי היינו נוסעים עם ההורים לחנות גלי לקנות נעליים סוג ב', לא הכרתי ילד בשכונה שלא קנה אותן. היינו מגיעים אל חנות המפעל כשכל בית ישראל מרחבי הארץ הגיעו לקנות הנעלה זולה במיוחד. עד היום בכל פעם שאני מגיע לאזור, אני נתקף בגל נוסטלגיה של ימים עניים ופשוטים עד מאוד.

בחלוף השנים אזור התעשייה של ראשון לציון הפך לקניון ענק, ועדיין, כל התנועה מתנקזת לעבר רחוב לישנסקי. על הרחוב אפשר למצוא המון מלכודות אוכל יקרות, הרבה מהמגיעים לאזור לא שמים לב ונופלים בפח. יש מיקרים בהם אני חולף על הרחוב במהירות לאכול משהו בחולון, הפעם זיהיתי מקום חנייה פנוי מול הסנדביץ' בר טוניסאי. על הכניסה יש פינה להנחת תפילין, את פניי קידם לקוח עם כיפה שזלל בהנאה מרובה, המקום עצמו מאמין וחזק, אבל עדיין בתהליך קבלת הכשר כדת וכדין, מה שמור לקרות אחרי פסח. הסיבה העיקרית בגללה עצרתי ליד המקום היה שלט, זיהיתי את השילוב המדהים של באגט ו-20 ש''ח, אז איך אני לא לעצור?

נתן הבעלים מסתובב כל הזמן כאחוז תזזית, אפילו שתי הזמנות מוציאות אותו מהאיזון, נהיה דו שיח של חירשים, אתה מדבר, הוא חצי שומע. ההזמנה מתחילה, קלטתי שהוא טועה בהזמנה, הערתי לו עדינות, זה מצב משעשע של תקשורת לקויה עם כוונה טעימה בסופה. הלקוחות הקבועים של המקום מכירים את המצב ולמדו להנות ממנו. התחלתי את ההזמנה עם עוד בחור שהזמין משהו אחר, הקפדתי ליצור קשר עין כמה שיותר רציף עם נתן, זה לא בדיוק צלח. בקצה האף זיהיתי ריח של קציצות בקר, היה יום שלישי, הקוסקוס עדיין לא היה מוכן, לא הייתי בעניין של קציצות על הבוקר, אבל ריח הפפריקה היה עבורי משכר ומרגיע באותה מידה.

סנדביץ' בר טוניסאי- המונה טועם. קובי רובין
השילוב המדהים של המילה באגט ו-20 שקלים/קובי רובין
לכל ביס היה טעם ילדות

הזמנתי באגט של סנדוויץ' טוניסאי, הסתכלתי על ההיצע וראיתי תפוחי אדמה בריבועים, נרגעתי, את הבאגטים הטריים הרחתי ישר מהתנור, קריספיים וארוכים, לא באגט מקוצרר, אלה צוללת עד בלי סוף, נתן התחיל לקחת ממני את ההזמנה, שיכבה חריפה ידידותית למשתמש על הבוקר, יש גם צ'ירשי מלא טעמים. להזכירכם, אני טוניסאי. יש ממרח נוזלי מדי של לימון כבוש, הבאגט לא עומד כל כך במטען, המראה לפני הצילום לא מרנין, אבל צריך לדעת, אוכל טוניסאי בבסיסו לא יפה אבל מעולה בטעמו. עד כאן אני מתלונן, כי התוצאה הסופית מדהימה.

על הביס הראשון הבנתי כמה נשמה נתן מכניס לכל סנדביץ', הכל נמחק לי, לכל ביס היה טעם ילדות, הבאגט היה קריספי וטרי , בכל ביס אני נטעמו כל אחד מהמרכיבים בנפרד וביחד, נימוח בפה בשלמות, רוטב הלימונים היה במידה הנכונה של החמיצות, הצ'ירשי היה טרי ולא השתלט על שאר הטעמים, החריף לא שרף את הלשון, אלא ליווה את הנגיסות בעדינות משמעותית, הביצה הייתה מבושלת לשלמות עם צהוב פריך, ישר הזכרתי לעצמי שאני אוכל ב 2- ש''ח בלבד וכמה מהר אני צריך לכתוב ולהודיע לכולם. הערות קטנות, הבאגט לא עומד בעומס, נא להישען קדימה, או להביא חולצה להחלפה, אני התלכלכתי, מזל שיש לי במונית חולצה להחלפה קבוע. נא לבקש שקית לקחת, כי אם אני לא סיימתי את הצוללת, אז חבל על העייפות שתיפול עליכם אם תאכלו הכל. חוץ מזה, ככה תיקחו את ארוחת הערב הביתה ותהנו פעמיים.

סנדביץ' בר טוניסאי. יוסף לישנסקי 8 ראשון לציון. 035322543 . שעות פתיחה: א'-ה' 06:30-17:00 ו' 08:00-14:30. לא כשר, ההכשר יגיע אי''ה אחרי פסח

לכל הטורים של המונה טועם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully