וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בקרוב נצטרך לוותר על ממרח הנוטלה?

8.7.2015 / 15:04

שרת האקולוגיה הצרפתית טוענת שכדי להציל את כדור הארץ אנחנו צריכים להפסיק לאכול את ממרח הנוטלה האלוהי. באיטליה, ארץ המוצא של הממרח, לא ממהרים להיכנע

צילום: סיפור בדקה

האם יכול להיות שבקרוב נאלץ לוותר על ממרח הנוטלה האהוב מכל? שרת האקולוגיה הצרפתית סגולן רויאל טוענת שעל מנת להציל את כדור הארץ אנחנו צריכים להפסיק לאכול את הממרח האלוהי. מה הקשר, אתם שואלים? אחד ממרכיבי המפתח של הממרח הוא שמן דקלים, שעל מנת להפיק אותו מתבצעת כריתת יערות מאסיבית, שגורמת להתחממות כדור הארץ.

באיטליה, ארץ המוצא של ממרח השוקולד, מיהרו להילחץ. השר האיטלקי לאיכות הסביבה ביקש מרויאל בתקיפות לעזוב את המוצרים בשקט והודיע כי לארוחת ערב הוא ממליץ לאכול פרוסה עם נוטלה. שר בכיר נוסף צייץ בטוויטר שלו שהוא דורש התנצלות והאשים את צרפת בתוקפנות כנגד המצוינות האיטלקית.

לבסוף, פרסמה רויאל התנצלות וטענה שהיא מעריכה את שיתוף הפעולה של החברה, שהבטיחה שתשתדל להשתמש בשמן דקלים ממקורות מוסמכים בלבד.

בכל אופן, כן שמן דקלים, לא שמן דקלים, גם ככה לא היינו רוצים לחיות בכדור ארץ שאין בו נוטלה.



מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • נוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully