וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויאר להמונים: המכשיר שהופך כל מאכל לפנינים

4.8.2015 / 17:15

חברה קנדית פיתחה מכשיר שאמור להפוך כל מאכל, אפור ומשעמם ככל שיהיה, לפניני קוויאר יוקרתיות

מערכת וואלה!

גם אתם חולמים להיות בשלנים מולקולריים, אבל תמיד חוזרים לפסטה או לחביתה המקושקשת? יכול להיות שנמצא עבורכם הפתרון. חברה קנדית פיתחה מכשיר שאמור להפוך כל מאכל, אפור ומשעמם ככל שיהיה, לפניני קוויאר יוקרתיות. המכשיר, שנקרא Imperial Spherificator הושק באתר קיק סטארט וכבר גייס פי שניים מסכום המינימום של 61,000 דולר שביקשו עבורו.

קוויאר להמונים. מערכת וואלה!
מעניין מה זה היה קודם/מערכת וואלה!

מקימי החברה מספרים שבמשך שנים קיבלו בקשות להמציא טכנולוגיה שתאפשר לייצר קוויאר בבית, והנה זה סוף סוף קרה. איך זה עובד? מדובר בתהליך מולקולרי שבו מערבבים תמצית אצות עם סידן, מה שיוצר את צורת הפנינה הכה מושכת. לפרויקט נותרו עוד שמונה עשר ימים, ואז המכשירים יתחילו להישלח לרוכשים. יש משלוחים גם לישראל, אז אם יש לכם 175 דולרים מיותרים, אתם לגמרי מוזמנים ללכת על זה. רק כדאי שתזכרו, המכשיר אולי עושה פנינים יפות, אבל בעניין הטעם הוא כבר לא יוכל לעזור לכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו את זה בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • קוויאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully