וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוי נלחם במשרד הבריאות: בואו לאכול במוציא ותשלמו כמה שתרצו

29.12.2015 / 11:51

בפוסט פייסבוק שהפך לוויראלי במיוחד, השף אבי לוי פותח את הפה על משרד הבריאות ומזמין את הציבור הרחב להגיע היום למסעדה ולשלם כראות עיניהם

דייב שחר

וידאו: חגיגות שנה למסעדת המוציא

השף אבי לוי, מנצח הריאלטי מאסטר שף ובעל מסעדות המוציא בירושלים וצ'יריפום התל אביבית, יוצא הבוקר בקריאה נרגשת לעוקביו בפייסבוק. לוי מספר כי אתמול הגיעו למסעדת המוציא בירושלים פקחים מטעם משרד הבריאות לפשיטה מתוקשרת. במהלך הבדיקה החליטו הפקחים כי מוצרי הבשר והדגים במסעדה אינם ראויים למאכל, השמידו אותם והוציאו על כך הודעה לתקשורת.

אבי לוי. צילום: בועז לביא,
אבי לוי, מזמין את כולם לבוא לאכול/צילום: בועז לביא

בפוסט מספר לוי, כי למרות הפצרותיו להגיע למסעדה ולפגוש את הפקחים הוא נענה בשלילה ובחוסר רצון להידברות. הפשיטה מגיעה בתקופה שבה העסקים הירושלמיים מתקשים גם ככה לשרוד בשל המצב הבטחוני הרעוע בעיר. הסיבה להשמדה היא העובדה שאין סימוני תאריכים על הסחורה, ולכן אין באפשרות הפקחים לבדוק את תוקפם. לוי מצדו טוען כי אין סימון כיוון שהסחורה טרייה והוא אינו נוהג להכניס אותה למקפיא, ושכן קיימות בידיו תעודות משלוח אשר מוכיחות שכל המוצרים טריים ונקנו מספקים מוכרים - חברת תנובה.

על מנת להוכיח ללקוחות שאין אמת בקביעת משרד הבריאות, קורא היום לוי לקהל הרחב להגיע לאכול במסעדת המוציא, להיווכח בטריות ובטיב הסחורה, ולשלם כמה שיחליטו שהם מוצאים לנכון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הפוסט של לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully