וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייססלון: גלידה חיפאית במחיר אירופאי

25.9.2016 / 12:22

במרכז מסחרי שומם נמצא הסוד החדש של חיפה: גלידריה איכותית שמגישה ג'לטו איטלקי אמיתי במחירים אירופאים - 5 שקלים לכדור גלידה

אייססלון. ערן גילווארג
גלידריה בסגנון אירופאי/ערן גילווארג

במרכז המסחרי החדש שטרם הושלמה בנייתו בשכונת סביוני דניה בחיפה עוד לא נפתחה אף חנות. למרות הבטחות הקבלן שהפתיחה תתרחש בתחילת אוגוסט, בשלהי החופש הגדול, החנויות עוד עומדות ריקות. אין סחורה, אין שלטים, אין מעליות וכמעט שאין תאורה. ובכל זאת, מדי יום פוקדים את המקום עשרות מתושבי השכונה וילדיהם, מכתתים רגליהם במדרגות אל הקומה השנייה, שם, בין הבטון החשוף והמסדרונות החשוכים נפתחה גלידריה מיוחדת וחמימה שבעליה הם היחידים בכל המרכז המסחרי שעמדו בזמני הפרויקט. אלו לא השמועות על הגלידריה הבודדה שעברו מפה לאוזן, אלא השמועות על הגלידה המבריקה שמוגשת שם. כך, בלי פרסום כלל, הפכה הגלידריה למקום הבילוי הקבוע של תושבי השכונה מדי יום.

אייססלון. ערן גילווארג
גלידת לימון בזיליקום/ערן גילווארג

אייססלון היא לא עוד גלידריה. היא מאסטר-שף גלידה של אדווה ברק ליאני ובן זוגה שיאון ליאני. אדווה שמגיעה מעולם הקונדיטוריה החליטה להתמקד בגלידה ונסעה לאוניברסיטה לגלידה שבבולוניה באיטליה להתמחות בהכנת ג'לטו איטלקי אמיתי. בני הזוג, שגרו בגרמניה באותה תקופה, חלמו על הקמת עסק של גלידה והפכו את סלון ביתם לגלידריה נסיונית. לדירתם הקטנה, לצד ויטרינות ומכונות גלידה, הזמינו את חבריהם לטעום ולדגום ג'לטו מעשה ידיה של אדווה.

באחד מהביקורים בארץ גמלה בהם ההחלטה לחזור לישראל ולפתוח את הגלידריה שלהם בחיפה, במרכז המסחרי המתוכנן לקום בדניה. למרות הקשיים מצד מנהלי הפרויקט הם חלמו בגדול והגשימו בעצמם. הם עיצבו את המקום בסגנון ביתי, סלון המשרה אווירה אינטימית וחמימה, ולא גלידריה ורדרדה ופלסטיקית. חוץ מקמין עצים וקיר לבנים הם בנו גם בית עץ ונדנדה לילדים ועשו הכל כדי להפוך את זה לבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אייססלון. ערן גילווארג
ג'לטו איטלקי/ערן גילווארג

הגלידה של אדווה עומדת בכל הסטנדרטים המחמירים של ג'לטו איטלקי אמיתי- אחוזי האוויר, אחוזי השומן וטריות החומרים. הם קונים את כל חומרי הגלם בעצמם ולא רוכשים בסיסים או מייצבים מגורם חיצוני. החומרים היחידים שנרכשים על ידם הם שוקולד באיכות מעולה ואגוזים. טעמי הגלידות אינם סטנדרטים ואפשר למצוא לצד הטעמים של הילדים גם גלידה שמכוונת לטעם של מבוגרים. יש גלידת בירה המיוצרת מבירת חיטה אוסטרית שבני הזוג מייבאים בעצמם מגרמניה וגם מוכרים במקום, יש גלידת לימון ובזיליקום, גלידת ענבים נדירה, מוחיטו ליים, תפוז נענע, שטורודל תפוחים, עוגת גבינה וצימוקים, קוקוס ואננס והלהיט שכבר כל תושבי השכונה מכירים- אבוקדו תפוז.

אייססלון. ערן גילווארג
אדווה ושיאון חולמים גלידה/ערן גילווארג

אדווה ושיאון רצו גלידריה אירופאית והלכו על זה עד הסוף- באייססלון הם מגישים כדורי גלידה במחיר המפליא של 5 שקלים לכדור. "השקענו הרבה מחשבה במוצר שלנו ואנחנו רוצים שהוא יהיה נגיש ואפשר יהיה לנסות הרבה טעמים", מספר שיאון. "הכדורים אמנם קטנים יותר, כמו באירופה, אבל גם המחיר אירופאי. זה לא קופיקס, מדובר פה במוצר איכותי שהתמחור שלו נבנה עם הרבה חשיבה".

אייססלון, אוסקר שינדלר 7 סביוני דניה חיפה, טלפון 04-8344340, שעות פתיחה: ימים א'-ה' 13:00-22:30 וימים ו' ושבת 11:00-23:00

אייססלון. ערן גילווארג
בסגנון איטלקי קלאסי/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully