וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה האנוי: יש וייטנאמית חדשה ולוהטת בת"א

19.6.2017 / 12:02

אחת מהמסעדות המדוברות של הקיץ נפתחה אמש סוף סוף בכיכר רבין בתל אביב. כל מה שצריך לדעת על קפה האנוי, המסעדה הווייטנאמית-צרפתית של השפית נופר זוהר, שתדבר גם לשומרי הכשרות

צילום: קובי אליהו, עריכה: אביב אירגז

מי שעבר לאחרונה באזור כיכר רבין בת"א לא יכול היה להתעלם משתי דלתות גדולות בצבע אדום בוהק שצצו לפתע באחת מפינות הכיכר. אמש, נפתחו הדלתות האלה בפעם הראשונה ומסעדת ק-פה האנוי יצאה לדרך. המסעדה החדשה מגישה מטבח פיוז'ן ויאטנמי-צרפתי, עם השפעות ישראליות, לצד חוויית בילוי קצת אחרת.

אם שם המסעדה נשמע לכם מוכר, זה כנראה בזכות המסעדה הוותיקה בפריז הקרויה כך גם היא, וזה לא במקרה. מאחורי שתי המסעדות, כמו גם 40 מסעדות נוספות בצרפת ובמדינות נוספות בעולם עומדים שני אנשי העסקים עמנואל דיין וקלוד לוזון, אשר החליטו לתקוע כעת יתד גם בתל אביב.

לא רק קפה האנוי: 10 המסעדות הלוהטות של הקיץ
עוד מקום חדש בכיכר רבין: שואו רום בייקהאוס

ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
הווייטנאמית החדשה בשכונה/נמרוד סונדרס קליגר

בראש המסעדה נבחרה לעמוד השפית נופר זוהר, שברזומה שלה עבודה במסעדות כתית וצפון אברקסס, וכן הגעה לשלישיית הגמר של משחקי השף - עונה 2. זוהר, שעברה בפריז השתלמות של מספר שבועות עם השפים הצרפתים והווייטנאמיים, בנתה תפריט אשר מותאם לחך הישראלי. התפריט לא גדול וכולל 15 מנות בלבד, בטווח מחירים של 22 עד 68 שקלים.

בין המנות בתפריט תמצאו ספרינג רול וייטנאמי (26 שקלים), סלט האנוי (48 שקלים), סלט פפאיה וייטנאמי (38 שקלים), פו-בו - מרק וייטנאמי המתבשל 7 שעות, עם פרוסות סינטה, מח עצם ואטריות אורז (68 שקלים), מוסר ים מאודה בעלי בננה עם אורז שחור (68 שקלים), באו בון - מנת דגל מהמטבח הווייטנאמי, שמשלבת ירקות טריים, אטריות אורז, ובקר/עוף/סלמון או אופציה טבעוני (52-62 שקלים). למרות שאין למסעדה תעודת כשרות, כל התפריט במסעדה הוא כשר, והקינוחים שיוגשו יהיו קינוחי פרווה.

בנוסף מגישים במקום תפריט קוקטיילים מושקע לצד דוכן מיצים בכבישה קרה (cold press), מהם אפשר ליהנות בישיבה במקום או בטייק אווי. בהמשך יוגש במקום גם תפריט צהריים וכן גלידות ובראנצ'ים וייטנאמיים בכל יום שישי.

עוד באותו נושא

האביב האסייתי: בקיץ הזה נאכל במקלות

לכתבה המלאה
ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
ספרינג רול פריך/נמרוד סונדרס קליגר

חוץ מתפריט מושקע, הושם במקום דגש רב על העיצוב. המקום כולל מקומות ישיבה רבים בתוך המסעדה וברחבה בחוץ, בר קוקטיילים מלבני במרכז, עם מקומות ישיבה סביבו, ואף מקומות ישיבה אשר יאפשרו ארוחות קלילות ומהירות יותר. בנוסף, ישנו חדר פרטי אשר יאפשר אירועים קטנים. המבנה הגדול, בעברו בנק, הוסב למסעדה צבעונית ומושקעת. בקומה התחתונה, באחד החללים המרשימים ששימש בעבר כחדר הכספות, ממשיך השיפוץ ובקרוב היא תיפתח כבאר אפלולי נוסף למסעדה רחבה הידיים.

ק-פה האנוי, מלכי ישראל 3 ת"א, 03-6771184, שעות פעילות בתקופת ההרצה: ראשון - חמישי: 18:00-23:00. התפריט כשר, למסעדה אין תעודת כשרות

ק-פה אנוי. נמרוד סונדרס
קליגר,
ויש עוד למה לחכות/נמרוד סונדרס קליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully