וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתבלים בנדיבות

נגה משל

5.4.2006 / 13:41

התל אביבים יכולים להיות מרוצים, שתי חנויות תבלינים וגודי'ס נפתחו בעיר – האחת בדיזנגוף באווירת סופרמרקט עם מחלקה אורגנית, והשנייה בסגנון בוטיק מתמח?ה בצפון אבן גבירול

עד לא מזמן תל אביבים שרצו לדלג על חוויית השוק (לוינסקי או הכרמל) ולערוך קנייה כיפית של תבלינים, פירות יבשים וקטניות בתפזורת – נאלצו לנדוד לפריפרייה ולפקוד את אחת מחנויות הקונספט כמו למשל, "דרך האוכל" בראשון לציון או "ספייסס" בהדר יוסף. לאחרונה נפתחו במרכז תל אביב ובצפונה שתי חנויות מתמחות שממלאות את החלל הזה ומספקות את הדרישות הקולינאריות של תושבי לב העיר.

101 טעמים

החנות החדשה ממוקמת בפתחו של פסאז' הוד, היכן ששכנה בעבר חנות סטימצקי. אחד מיזמיה, עופר בן צבי, היה שותף בעבר בהקמת רשת "ניצת הדובדבן" ולפי דבריו, המקום אמור לתת מענה לקהל התל אביבי שקונה בחנויות טבע ורוכש מוצרים אורגניים - אבל גם מחפש את חוויית הקנייה הקולינארית, שהפכה כבר לטרנד, וכוללת בנוסף לתבלינים גם מוצרים אקזוטיים, רטבים וכלי בישול מיוחדים.

בקומת הכניסה תמצאו פירות יבשים, תבלינים בתפזורת וגם פינת ישיבה לטעימה של חליטות תה וקפה. קומת הביניים היא העשירה והמסודרת ביותר וכוללת קטניות בתפזורת, מחלקה אורגנית עשירה, גרנולה, חלבה במשקל, מחלקת מזרח-מערב וגם מוצרים נטולי גלוטן ונטולי סוכר.
הקומה התחתונה נמצאת עדיין בשלבי גיבוש, אבל נמכרים בה כלי בישול ואפייה (כרגע בעיקר סירי פויקה וטאג'ינים) ומתוכנן בה חלל לסדנאות והפעלות עתידיות. לדברי היזמים לא מדובר בעוד חנות כלי בישול, אלא בחיבור בין מוצרי המזון מהמדינות השונות לכלים.

כמו כן, מדגישים ב"101 טעמים", שהכוונה היא לשמור על רמת מחירים סבירה מבלי שהלקוח יצטרך לשלם על המיקום המרכזי או על אופנתיות הקונספט, ומבטיחים שמחירי הפירות היבשים זהים לאלה של שוק לוינסקי ושמחירי התבלינים אף נמוכים מהם ושכך זה יישאר.

מבחן הפפריקה: 3.40 ¤ ל-100 גרם

כדאי

כי במרכז העיר יש אולי הרבה פיצוציות וסופרמרקטים שפתוחים 24 שעות, אבל לא תמצאו בהם שפע כזה, ומבחר גדול של מוצרי טבע ובריאות (סויה, מוצרים נטולי גלוטן וסוכר ומזון אורגני).

לא כדאי

כי מי שחשוב לו אסתטיקה ולא רק מלאי, עשוי להתאכזב מאווירת הסופרמרקט, מרצפת הלינוליאום וממדפי המתכת הפשוטים. או כמו שאמר היזם: "המחירים ברמה סבירה וגם העיצוב סביר". הירקות האורגניים היו קצת עייפים.

"101 טעמים", רח' דיזנגוף 101, ת"א, 03-5223157.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עניין של טעם

בניגוד ל"101 טעמים" המשתרעת על פני 3 קומות כוללת הכול מהכול, אבל מצטנעת בעיצוב (או חוסר עיצוב) פשוט עד בלתי מושקע. ב"עניין של טעם" הלכו על קונספט אחר המבוסס על חנות מתמחה בסגנון בוטיק ולא חנות טבע ובריאות. המקום, אותו פתחו שני אנשי הייטק לשעבר, מבוסס על קהל לקוחות נאמן ומצומצם, שמעריך יחס אישי ותשומת לב לפרטים הקטנים המתבטאת באירועי טעימות גבינות ויין, מדפי עץ ומבחר מוצרי מעדנייה שנבחרו בקפידה על ידי בעלי החנות.
במקום תמצאו מבחר גדול של פירות יבשים (כולל מלון, פפאיה, תות, קיווי ורצועות הדרים), תבלינים, תערובות תיבול, 5 סוגי קפה שנטחן במקום, גבינות (בעיקר מחו"ל וגם כמה ישראליות נבחרות), דגנים וקטניות ועוד. על כל מוצר תוכלו לקבל המלצות אישיות והסברים ויש גם לחמים, שמגיעים כל בוקר מ"לה פאנרייה" ברעננה (16 ¤ ללחמי שיפון, חיטה מלאה ללא סוכר ומשפרי אפייה).

מבחן הפפריקה – 4 ¤ ל-100 גרם

כדאי

כי בעלי המקום באמת אוהבים את מה שהם עושים ורוצים לתת לכם את ההרגשה הכי טובה. המבחר אולי לא ענק אבל בהחלט מספק ועונה על הצרכים של רוב חובבי התחום.

לא כדאי

כי בוטיק זה בוטיק על כל המשתמע מכך. כמו כן, כל הטעימות והלחמים עושים חשק לסנדוויץ' טוב שלמרבה הצער לא נמכר במקום.

"עניין של טעם", רח' אבן גבירול 179, ת"א, 03-6046503.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully