וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים מ- NG מוזמנים לבוא לטעום

איתי להט

10.10.2007 / 15:01

ניני נוף, מס' 2 ברשת "ג'ירף" פורש אחרי 12 שנה ופותח בשבוע הבא מקום משלו בנווה צדק. המטרה: להגיש את הבשר המשובח ביותר בארץ

בשכונת נוה צדק התל אביבית מתחיל לצמוח מתחם בשרים. בתחילת שבוע הבא יפתח שם ניני נוף (36) את "נוה צדק – מקום של בשר" מטרים ספורים מהיכל הבשרים NG ובמקום בו פעלה במשך שנים מסעדת רונית שהגישה אוכל ביתי.

תאוות הבשרים של נוף כבר מקננת בו שנים והוא מגיע עם הרבה ניסיון מהתחום הקולינרי כאחד מהמנהלים הבכירים של רשת 'ג'ירף' בה פעל ב- 12 השנים האחרונות. התפקיד האחרון שלו ברשת היה מנהל המטבחים, אבל עכשיו הוא רוצה מטבח משלו שיהיה בו רק בשר משובח ונטול התחכמויות.

"אני חולם הרבה שנים על מסעדת בשרים קטנה שמגישה את הבשר הכי טוב בארץ" הוא אומר "במקום החדש ניישן את הבשרים במקום, בעצמנו, במקרר יישון מיוחד. הידע שלי בנושא הוא רב ובשנים הראשונות, אני אהיה הגריל-מן שאמון על הוצאת הבשרים מהמטבח".

נוף מאזכר לא פחות מאשר את מסעדת פיטר לוגר, מקדש הסטיייקים המשובחים מניו יורק, כמקור להשראה. "יש בארץ הרבה בשר טוב" הוא מתעקש, "פשוט צריך לדעת איך לאתר אותו ואיך לטפל בו כמו שצריך, זאת אומרת כיצד ליישן ולטפל בחומר הגלם. את כל הבשר שלנו אנחנו מתכוננים לקנות מכמה ספקים מקומיים שבחרנו בקפידה רבה. אני מאמין גדול בבשר לא מיובא ובטיפול שניתן לו".

המסעדה הקטנה (50 המקומות) מכוונת לקהל אופנתי ואיכותי סטייל ניו-יורק. התפריט הוא מצומצם בסגנון מסעדת בשרים אמריקנית. "המנות מאוד פשוטות", מפרט נוף, "יהיו פה משהו כמו 4-5 מנות ראשונות פשוטות, 12 סוגי חיתוך ונתחי בשר שונים, ביניהם פורטרהאוס, נתח קצבים וכמובן פילה, סינטה ואנטריקוט. התוספות הן קלאסיות: גראטן, צ'יפס, טבעות בצל ותרד מבושל בשמנת. בלי התחכמויות".

לגבי הקרב הצפוי עם מסעדת NG הוא אומר: "כמובן שיש לי המון כבוד ל- NG, אני מקווה שהתחרות תהיה טובה לכולם, מניסיוני מתחרות כולם מרוויחים. אני גם מאוד אשמח אם הם יבואו לטעום".

'נוה צדק – מקום של בשר'. שבזי 64, תל אביב. 03-5104020. החל משבוע הבא: מדי יום 19:00-24:00 בתקופת ההרצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully