וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: פלאפל טעם החיים

21.5.2013 / 8:06

אין מצב שהמונית של קובי רובין נוסעת ליבנה, ולא נעצרת בדוכן פלאפל טעם החיים על כביש 42. עוד לפני שהוא מגיע לדלפק, שתי הבלונדיניות היעילות שעובדות שם, מכינות לו מעורב ב-20 שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעורב בפיתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלאפל טעם החיים ביבנה נפתח לפני 12 שנה במבנה קבע יפה על אם הדרך, לשמחת כל תושבי האזור. המקום מהווה נקודה משביעה, והיא יותר מראויה. אני לא זוכר פעם שעברתי על כביש מספר 42, שלא עצרתי על הדרך, אפילו כשהייתי עם נוסעים. לרוב, אמרתי להם שהם חייבים לאכול משהו במקום המקסים הזה, היו פעמים שממש הכרחתי אותם לנסות, והיו מקרים אחרים, שבהם הלקוחות אפילו ביקשו לחתוך מכביש 4 עד לדוכן. ברוב המקרים, הלקוחות שלי לא מתווכחים איתי בנושא אוכל. חבל להם - אם הם לא יסכימו איתי, תמיד יש סיכוי שאמציא סיבה למה לא לעצור, כשהם ירצו לאכול משהו במקום שהם אוהבים. מה לעשות, תמיד שמרתי לעצמי את הזכות לבחור את הלקוחות הקבועים שלי.

אנשים שנוסעים בדרכים כל היום, נוהגים לחזור למקומות מסוימים מבלי לשים לב לכך. אני, כנהג מונית, מהווה דוגמה טובה לכך. אל המקום של הבלונדיניות מיבנה הגעתי פעם, כבדרך אגב. ראיתי הרבה אנשים שנעצרים מול דוכן דרכים קלאסי, גם אני משכתי את בלם היד ונעמדתי בתור. אני מדבר על תקופה שבה הייתי כל כך שמן, שהייתי אוכל כל היום, כל הזמן.

כשהגעתי, הבחנתי בבלונדיניות שמבצעות את העבודה כצוות מושלם. הדלפק במקום קצת מוגבה, אודליה ומרים צופות עליך קצת מלמעלה, ומיד הבחנתי בשלט האזהרה של החריף תותחים, שנועד למבינים ולאמיצים בלבד. ניר, הבעלים של המקום, עסוק כל הזמן בתפעול הדוכן. אודליה, אשתו, ומרים, אחותו, עובדות בתיאום מושלם ובשקט מופתי, עם המון כבוד ורוח טובה, של נשים שיודעות את מלאכתן נאמנה.

עצה קטנה למבקרים במקום: יש מקרים, שבהם קל לזהות, שמישהו יותר לחוץ מכם על ההזמנה. נהגי משאיות, לדוגמה, מנוטרים בידי העסק שלהם. האח הגדול רואה אותם כל הזמן. אפילו עצירה לשבור את הרעב נחשבת היום לבזבוז זמן. לכן עדיף להזדהות עם הנהג הלחוץ ולתת לו לעקוף אותך. כל זאת, בתנאי שאתה לא מגלה אחר כך, שהוא מזמין אוכל לכל המפעל, כי גם זה כבר קרה לי.

הבנות לא מתמהמהות, ושואלות אותך עוד לפני שמגיע תורך, מה תרצה. הכל, כדי שיידעו להכין את המנה במהירות וביעילות. אל תתבלבל, זה מפריע לתנועה של הרעבים במקום. כל עיכוב קטן מפריע. ובדיוק בשביל זה אני פה: לפשט לכם את החיים. הגעתם לפה בשביל לאכול מעורב, אם כי יש במקום גם פלאפל מעולה. אם תבקשו יפה, אפילו תקבלו כדור לטעימה. רק תודיעו מראש, כדי שלא תגלו אחר כך שהערימה שהן מכינות באותו רגע מדודה למישהו אחר. אם תמסרו את ההזמנה בצעדים האחרונים לפני הדלפק, יש יותר מסיכוי טוב שהבנות יקלטו את המסר. זה לא קשור לאנשים שעומדים לפניכם בתור, ותאמינו לי, העצות שלי נכתבות לאור מקרה מצער, של המתנה לא מענגת בשל נימוס יתר.

בפיתה של המעורב ישימו לך פרגיות, טחול, לפעמים יש גם כבד, הכל יחד עם בצל מטוגן ובתיבול מדויק ולא מלוח מדי. תארגנו לעצמכם מלחייה ליד, ואת הצ'יפס שנותנים פה, קחו בקערית קטנה. גם את הסלטים תוכלו לקבל ליד, בעוד קערית. 20 שקל בלבד למנה משמחת במיוחד.

פלאפל טעם החיים. שדרות העצמאות , יבנה. 052-3080300. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-20:00. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully