וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ומיץ

תיגל נשיא

18.8.2007 / 9:40

מהבריאותית ועד הגאונית - חמש תחנות מיצים תל אביביות שמומלץ לתדלק בהן במהלך מסע עירוני קייצי

הפופולריות של המיצים הטבעיים זינקה לפני כמה שנים, כשנפתחו תחת כל בית מתפורר באלנבי דוכני מיץ עם שלטים מאירי עיניים. אז הצטרפו גם בעלי הקיוסקים ושידרגו את מסחטת הגזר שלהם לכזו שסוחטת גם תפוחים. קצת לאחר מכן, כשנדמה שהמהומה שככה, החלו למלא את הרחובות מיציות הפונות לקהל המתוחכם. אותן מיציות הבינו שסתם מנגו, בננה ומלון כבר לא יספקו את תאבונו של הקהל והחלו סוחטים מיצים בעלי ערך מוסף, ואם תרצו - בעלי עומק. הנה לפניכם חמש מיציות נבחרות

טעם החיים - תוספת ייחודית של אצת ספירולינה

המקום הוותיק של קהילת העברים מדימונה (ששינה מיקום לפני כמה חודשים) מציע, נוסף על אוכל צמחוני ואורגני, גם מיצים טבעיים. אמנם במגוון עצמו אין משהו שלא פגשתם קודם, אך התוספת שתופסת היא תוסף התזונה ספירולינה (המכונה גם אצה כחולה-ירוקה), שניתן להוסיף למשקאות. הוא מורכב בעיקר מחלבונים (מה שהופך אותו מצוין לצמחונים) ומספק לגוף שלל ויטמינים ומינרלים.
בן יהודה 35, טל' 6203151

אלה בר - השלמה הכרחית לתרגול ברכת השמש

השילוב בין יוגה למיצים טבעיים הוא כל כך מתבקש, שקצת חבל לנו שלא אנחנו אלו שיישמנו אותו (מתחת למשכן היוגה של מדונה, למשל). אלה בר בסמוך למשכן היוגה אלהיוגה הוא גם בית קפה המגיש ארוחות קלות ומיצים טבעיים. כל המשקאות אמורים להעניק לגוף השלמה לתרגול הבריא, כך שבין השילובים המומלצים תמצאו גם מיץ אשכוליות וסלרי, המסייע - כך טוענים במקום - לשריפת השומנים (הידד!) ומיץ תפוח, מלפפון וגמבה לחידוש העור (15-19 שקל).
האנגר 4, נמל תל אביב, טל' 5444881

re:bar - משקאות ספורטיבים ויוגורט מוקצף

האגדה מספרת שיש כאלה שמשלמים על חניה בדיזנגוף סנטר רק בשביל ללגום מיץ מהדוכן היחסית חדש re:bar. המיקום של הבר אמנם לא הכי סקסי, אבל מבחר המיצים ובעיקר הגאונות של ה-re:gurt, היוגורט המוקצף, הופכים את החוויה לנסבלת יותר.

גם כאן תמצאו מיצים המיועדים לנשים וספורטאים ורשימת תוספי תזונה עם כוונות פלאיות, כמו עזרה לדיאטה והענקת אנרגיה (2 שקלים לתוסף). אף שהקשר בינינו לבין ספורטאים הוא בערך כמו הקשר בין מעריצה של נדב קדמון למעריצה של אדיר אוחיון, אנחנו מאוד ממליצים דווקא על המשקה הספורטיבי, המכיל בננה, תאנים, אגוזי קליפורניה ופשתן, על בסיס יוגורט ביו דל שומן מוקצף.
דיזנגוף סנטר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מיצים - נבט חיטה, שמן זית והגיג לדרך

בטח כבר יצא לכם לעבור בדוכן המיצים השנקינאי של עידו שן צור. הדוכן הידוע, בעל ההגיגים החינניים והאווירה השמחה, משמש לא רק כנקודת מפלט מהאורחים האקראיים המגיעים לרחוב, אלא גם כנקודת טעינה בריאותית. מלבד מיצי הפירות הרגילים כדאי להתעכב במיוחד על מיץ הכולל סלק, סלרי, תפוח, גזר וג'ינג'ר, שאליו אפשר, או אולי אפילו רצוי, להוסיף נבט חיטה, פשתן ושמן זית (15 שקל). השלושה האחרונים כמעט ולא מורגשים בטעם, אך הופכים את המיץ להרבה יותר אפקטיבי, מאחר שהם עוזרים לספיגה של הוויטמנים. או כמו ששן צור צוטט: "מיץ גזר בלי שמן זית זה כמו מים עם סוכר".
שינקין 54.

תמרה - להיטען באנרגיות מאגניבות

תמרה היתה זו שהביאה את בשורת המיצייה המאגניבה, עם מיקום מצוין בבן גוריון-דיזנגוף. החידוש, שכבר די התיישן, הוא השימוש שהם עושים בפרי האסאי. האסאי דומה לאוכמניות ומגיע היישר מהאמזונס. הפרי ניחן בכמעט כל סופרלטיב שאפשר לתת למאכל: הוא עשיר בנוגדי חמצון, בעל תכולה גבוהה של חומצות אמיניות ועשיר גם בסידן, ברזל וויטמין E. בתמרה אפשר למצוא אותו גם בסוג של מוזלי, אבל גם כשייק (20-22 שקל). הטעם והמראה החום דורשים כמה לגימות הסתגלות, אבל זה בהחלט שווה את זה.
שד' בן גוריון פינת דיזנגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully