וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחסן של כאילו

רותם דרוב

24.1.2008 / 1:12

"קפה מטינה" החדש בנווה צדק נמצא במה שהיה עד ממש לאחרונה המחסן של מסעדת "אוקינאווה" השכנה

ברחוב שבזי שבשכונת נווה צדק נפתח לא מזמן "קפה מטינה". הקפה ממוקם בדיוק מול מסעדת "אוקינוואה" היפנית, והסיבה לכך היא משפחתית. את "קפה מטינה" הקימה אסנת פרג'ון שניהלה את "אוקינוואה", ששייכת לאחיה ציון, שבבעלותו גם הבר "אסקובר".

המבנה בו שוכן היום בית הקפה היה המחסן של "אוקינוואה" עד שאסנת החליטה שלבזבז כזה חלל אטרקטיבי עבור מחסן, זהו מעשה שגובל בפשע.

"קפה מטינה" מעוצב כך שהוא משתלב בתפאורה הרומנטית של נווה צדק: שולחנות גדולים עם כיסאות מרופדים בקטיפה, טפטים מהודרים ונברשות קריסטל, אבל למרות כל זאת, האווירה צעירה ולא כבדה יתר על המידה. עוזרת לכך החצר האחורית שמעוצבת בסגנון קליל וים תיכוני עם ריהוט עץ לבן.

ל"מטינה" יש שתי פאזות, אחת של יום והשנייה של לילה, וכל זה תחת ניצוחו של השף אביהו ויינגרט שעבד ב"ספון" הצפון תל אביבית (היום רוקח 73), והקים גם את ז'וליין הסמוכה.

ביום המקום מציע ארוחות בוקר תחת קטגוריות שונות כגון ישראליות (41 43 ¤) אירופאיות כמו "בנדיקט", אלזס הצרפתית שמורכבת מנקניקיות על תפו"א צלוי ברוטב חרדל, עם ביצת עין. ולוצרן השוויצרית שמורכבת מאומלט שלוש ביצים, עם סלאמי, עשבי תיבול וגבינת אמנטל כאשר את כל זה מלווים רוסטביף וגבינת גרוייאר.

חוץ מארוחות בוקר, שמוגשות כל היום ויכולות להשביע סועד רעב גם בצהרים, מוגשים במקום גם סלטים וטוסטים. עוגות השמרים, הקרואסונים, והלחמים נאפים במקום.

בלילה התפריט משתנה. פירות ים, דגים, עוף ובשרים מוצאים את מקומם אל התפריט. סטייק סלמון ברוטב קרם תפוז (56¤) כבדי עוף ביין מרסלה (52¤), מדליוני פילה בקר ברוטב יין אדום עם בצלי שאלוט (125¤) וגם סביצ'ה דג ים בליווי גספצ'ו (52¤).


קפה מטינה- שבזי 49
טלפון: 03-5101516
פתוח: א-ה ושבת 9:00 עד חצות שישי: 9:00 - 17:00
אפשר לעשן בחצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully