וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימנון למיזנון

רותם דרוב

22.4.2009 / 18:07

ב"קפה בופה" החדש יודעים מה ישראלים אוהבים: ארוחות בופה עם המון הפתעות

השאלה המתבקשת היא איך זה שהרעיון של בית קפה שהוא גם בופה לא חלפה במוחו של אף יזם מאלה שפותחים כאן בתי קפה חדשות לבקרים. ואם עברה איך בכל זאת זה לא קרה עד היום? האם יתכן שמישהו נבהל מהעיניים הגדולות של הלקוח הממוצע והחליט לא לקחת את הסיכון?

מאחורי המיזם החדש "קפה בופה" בתל אביב עומדת נורית ביאלה-אניסימוב: "אני נורא אוהבת בופה", היא מספרת. "ומי לא? כשאני מגיעה לבית קפה ומזמינה סלט ומשלמת עליו 40 שקל אני מתאכזבת לגלות שיש שם רק חסות או דברים שאני לא כל כך אוהבת, בסופו של דבר הסלט סתם ענקי ואני אוכלת רק מחצית ממנו, אני רוצה שהקהל שלי ירכיב בעצמו את ארוחת הבוקר שלו או את ארוחת הצהרים בהתאם למה שהוא אוהב".

תסלקו הצידה את הפנטזיה על ערמות של מזון על הצלחת בסגנון עדות הכל כלול. במקום יש אמנם מזנון מלא כל טוב, אבל בסופו יחכה לכם משקל והתשלום לתקופת ההרצה הוא שישה וחצי שקלים ל-100 גרם. ביאלה אניסימוב מסבירה את השיטה: "כל אחד יכול לקחת מה שהוא רוצה. בא לך חסות? בכיף, הן גם ככה לא שוקלות הרבה והמחיר יהיה בהתאם, אם הצלחת תכיל סלט פסטה או קיש המנה תעלה מעט יותר. אם אתה רוצה רק לנשנש משהו קטן לבוקר, אתה לא צריך להזמין כריך ענקי ב-30 שקל, אלא לצייד את עצמך בקצת סלט, כף גבינה ופרוסת לחם ולצאת בזול".

מלבד הבופה שמכיל גבינות רכות וקשות, דגים מעושנים, סלטים וירקות טריים, לזניות, פשטידות וקישים וגם עוגות בחושות. אפשר להזמין במקום גם כוס קפה של VA עם מאפה תמורת 15 שקל.

קפה בופה – חשמונאים 78 פינת קריית ספר. טלפן: 03-6244424 שעות פתיחה לתקופת ההרצה שתימשך חודש: א'-ה' 07:30-18:00 ו' 07:30-15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully