וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: סטייק ב-1,100 שקלים

29.1.2012 / 8:55

יועזר מרחיבים את התפריט גם לצמחוניים וב-ng דווקא מעודדים אתכם לאכול 6 ק"ג בשר סינטה. כל האירועים הקולינריים שכדאי לבדוק השבוע

שרקוטרי בבית היין. שירן כרמל, ספק 500
נקניקיות חורפיות בבית היין/ספק 500, שירן כרמל

נקניקיות בבית היין

מסעדת בית היין בקיבוץ מעברות, משיקה תפריט ספיישל שרקוטרי של נקניקיות בוטיק מתוצרת עצמית. מדי יום יוגשו 3-4 סוגי נקניקיות מתחלפות המוגשות עם תוספות לבחירה, וביניהן כרוב כבוש, קורנישונים מוחמצים, תרד מאודה, פירה תפוחי אדמה וחרדל. לכל נקניקיה יומלץ להתאים סוג אחר של בירה. כך למשל נקניקיות כבדים, הל ותבלינים יותאמו לבירה Pavo Wheat, נקניקיות חזיר בסקיות פיקנטיות עם בירה Estrella Galicia, נקניקיות חזיר עם גבינה ופריקי עם בירה Chimay, נקניקיות ברווז - מומלצת ליד בירת בזלת איל ענברית, ונקניקיות בודאן לבנות עם אניס - לצד בירת אלכסנדר אמבר (68-74 שקלים למנת נקניקיות עם תוספות).

בית היין בקיבוץ מעברות. 09-8972055

תפריט מתחדש ביועזר בר יין

בימים אלו עומדת מסעדת בר יין בפני חידוש התפריט והוספת מנות צמחוניות. בין המנות: רביולי טרטופו ממולא בריקוטה באפלו ושמן זית ברוטב שמנת, יין לבן ופטריות כמהין טריות (116 שקלים), מולים בחמאה, כרישה, יין לבן וחזה אווז מעושן (62 שקלים), קלמרי צרובים, מוגשים על פסטה שחורה עם שעועית ירוקה, עגבניות צרובות וויניגרט עגבניות ושמן זית (96 שקלים), ראמפ סטייק, מוגש פרוס, עם ירקות מבושלים בציר בקר ופירה (116 שקלים) ועוד. במהלך החודש הקרוב תגיש מנות ספיישל מתחלפות שגם הן נבחנות להיכנס בתפריט החדש.

יועזר בר יין. רחוב יועזר איש הבירה 2, יפו. 6839115–03

תפריט מורחב ב-NG

מסעדת NG בנווה צדק מרחיבה את תפריט ה-sharing במסגרתו מגיעים נתחי בשר למרכז השולחן. מעבר למנות הקבועות מצטרפים לתפריט גם מנת לובסטר טרי שלם, צרוב על הגריל עם חמאת אזוב לימונית במשקל 500-600 גרם ( 350 שקלים, מומלץ לסועד אחד), מנת קארה צלעות טלה, שידרה שלמה של צלעות טלה מחוברות בקרסט של 7 עשבי תבלין במשקל 1.5 ק"ג (650 שקלים, מומלץ ל- 3-4 סועדים), חזירון שלם, מושרה בקלבדוס, דבש ותפוחים במשקל 5-6 ק"ג (1100 שקלים., מומלץ ל- 8-6 סועדים), שידרת סינטה על עצם במשקל 6 ק"ג (1100 שקלים, מומלץ ל- 8-6 סועדים) ועוד.

NG בר & בשר בנווה צדק. רחוב אחד העם 6, תל אביב. 03-5167888

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט עיסקי חדש בקלימרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלימרה

מסעדת קלימרה שבנמל יפו משיקה תפריט עסקיות צהריים חדש שיוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00. התפריט כולל פוקצ'ה ומטבלים, שתיה קלה או אלכוהולית ו-2 מנות מהתפריט ב-79 שקלים. בין המנות הנכללות בדיל: קלמרי סגול צלוי פלנצ'ה על קרם לבנה, חציל שרוף וצנוברים קלויים; מולים בציר סרטנים, חלב קוקוס, צ'ילי ולמון גראס; שרימפס טמפורה ברוטב דאשי וכרישה; סלט שורשים טריים ברוטב ליים צ'ילי ומירין; קציצות פאלדה טלה ושפונדרה על ירקות שרופים ויוגורט ועוד.

קלימרה. נמל יפו, מחסן 1, יפו. 03-6823232. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפים שיבשלו ספיישל ארוחות בוקר בבנדיקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנדיקט

במסעדות הבנדיקט משיקים ספיישל ארוחות בוקר ממטבחים שונים ברחבי העולם בשיתוף עם מספר מסעדות.

הספיישלים מצטרפים לתפריט ארוחות הבוקר הרגיל של המסעדה וכוללים ארוחות כגון: ארוחה ערבית של אל באבור: שתי ביצים עם קישוא בלאדי ובצל על גבינה לבנה עם חרדל בר מוחמץ בתוספת חצילונים כבושים. מוגש עם פיתה תוצרת בית, מיץ רימונים ותה עם נענע והל (69 שקלים), ארוחת בוקר קטלונית של ויקי כריסטינה: טורטייה עם נתחי פילה בקר, בייקון, בצל אפוי וגבינת צד'ר על 2 ביצי עין. מוגש עם סלט ירוק ושתיה (73 שקלים). הארוחות יוגשו לאורך כל היום במהלך כל חודש פברואר.

בנדיקט. רחוב בן יהודה 171 (פינת ז'בוטינסקי), תל אביב. שדרות רוטשילד 29 (פינת אלנבי), תל אביב. רחוב האצ"ל 1 (פינת רמת ים) הרצליה. 03-6868657.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלמרי חריף בפרידה קאלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופ"ש חריף במסעדת פרידה קאלו

השף יואב בלימן יוצר במסעדת פרידה קאלו ספיישלים לסופי שבוע. במהלך סוף השבוע הראשון החל בתאריכים 2-4/2/2012 יחגגו במסעדה תפריט מנות ספיישל חריפות.

בין המנות: שיפודי אנטרקוט על קרם דלעת, חלפיניו וקציפת פרמזן (55 שקלים), שרימפס בבירה והבנרו על קרם חצילים וגבינת עיזים (48 שקלים), סביצ'ה בורי, פלפל חריף, בצל כבוש, הדרים, ג'לי לימון ויוגורט (42 שקלים) ועוד. בסוף השבוע הבא אחריו יתקיים ספיישל מנות סרטנים.

פרידה קאלו. רחוב לילינבלום 43, תל אביב. 03-5660481

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully