וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מנות ב-15 שקלים

11.11.2012 / 18:34

בדיזנגוף סנטר יוצעו מנות ב-15 שקלים, במסעדת מודרן יש ארוחת טפאס חדשה, ובמוזס משיקים תפריט מקסיקני. האירועים הטעימים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות ב-15 שקלים בדיזנגוף סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת ליריד האוכל בדיזנגוף סנטר

יריד האוכל של דיזנגוף סנטר מציין 15 שנה להיווסדו באירוע שייערך בין התאריכים 15-16 בנובמבר. במסגרת האירוע יוצעו מנות דגל ב-15 שקלים: קציצות בקר ברוטב, קוסקוס עם ירקות, מארז מאפים ולחם יוקרתי, מג'דרה עם בטטות מקורמלות וטחינה, טורטיות במילויים שונים, קרפ הולנדי, שייקים ועוד. גם ספר המתכונים של יריד האוכל, "אוכלים אורבני", יימכר ב-15 שקלים.

יריד האוכל בדיזנגוף סנטר . רחוב דיזנגוף 50, תל אביב. 03-6212400.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוסקוס עם קציצות ומרק בגואטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט עסקיות בגואטה

בגואטה היפואית משיקים תפריט עסקיות חדש, המוגש בין השעות 12:00-18:00, בימים א'-ה'. בארוחה מוגש לחם טרי, 2 סוגי סלטים לבחירה, כמו מסייר, צ'ירשי, כרוב לבן וזיתים שבורים, ומנה עיקרית לבחירה: קוסקוס או אורז עם קציצות עוף בתוספת מרק ירקות; קוסקוס עם קציצות דג בתוספת מרק ירקות; קוסקוס צמחוני עם מרק ירקות גדול וטחינה, ועוד. עם האוכל תקבלו גם כוס לימונדה (44 שקלים).

גואטה. שדרות ירושלים 6, מול תיאטרון נגה, יפו. 03-6813993

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה דניס בליליות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית חדשה בליליות

מסעדת ליליות משיקה עסקיות צהריים ב-79 שקלים. העסקית כוללת מנה ראשונה כגון שיפודוני עוף במיסו ולימון עם סלט תירס, נבטים ושומשום; או חציל צרוב בגריל עם טחינה מוקצפת וסירופ בלסמי- הל. בעיקריות יוגשו מנות כמו המבורגר אנטרקוט עם קרם שום ויין אדום; המבורגר טלה עם חציל קלוי וסלסה של מנגו; חזה עוף צלוי עם חומוס בולגרי, קרם סלק, סלרי, הדרים ובאק צ'וי; פילה בורי עם חסה צלויה, קרם פלפלים, שומשום שחור, הדרים, גזר וג'ינג'ר, ועוד.

ליליות. רחוב דפנה 2, תל אביב. 03-6091331.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופריטו במודרן הירושלמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף במסעדת מודרן

מסעדת מודרן במוזיאון ישראל בירושלים מציעה תפריט חדש ובו מגוון מנות חורפיות: ירקות צעירים ממולאים עדשים, אורז, חיטה שבורה ורוטב דלעת (62 שקלים), סופריטו כתף בקר, ארטישוק ירושלמי וערמונים (84 שקלים), קבב בקר בנגיעות משמש על טאבולה ועשבים ירוקים (74 שקלים) ועוד. המסעדה גם מתחדשת בארוחת טפאס ירושלמי, של מגש מנות למרכז השולחן: חומוס שוק עם גרגרים; סלט סלק ואגוזי לוז; סלט שומר, תפוח עץ ומנדרינות; ברוסקטה עגבניות פיקנטית, פלאפל ירוק חם; טאבולה רימונים ועוד (כל פריט בנפרד- 20 שקלים, מגש שלם: 95 שקלים).

מודרן. מוזיאון ישראל, רחוב רופין 11, ירושלים. 02-6480862.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק ראמן בעסקית של ג'וז ולוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית חדשה בג'וז ולוז

במסעדת ג'וז ולוז משיקים ארוחה עסקית חדשה בצהריים. הארוחה כוללת לחם תוצרת בית ומאזטים במחיר המנה העיקרית. העסקית מוגשת בימים א'-ו' בין השעות 12:00-17:00.
בתפריט העיקריות מנות כמו פסטה פיצ'י טבעונית בעבודת יד עם פטריות (68 שקלים), קלמרי טרי במחבת עם עגבניות, שום ויוגורט צאן (68 שקלים), ניוקי טרי עם שרימפס בביסק סרטנים (75 שקלים), פילה דניס מפולפל ומאודה עם ירקות (78 שקלים), ראמן - מרק אטריות יפני עם בשר, כוסברה ואצות (62 שקלים) ועוד.

ג'וז ולוז. רחוב יהודה הלוי 51, תל אביב. 03-5606385.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוסטדיטוס , נאצ'וס וטורטיות במוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב מקסיקני במוזס

רשת מוזס יוצאת עם ערבי קונספט מקסיקנים, שינדדו מסניף לסניף. בכל ערב כזה יציע סניף אחר של מוזס תפריט של אוכל ואלכוהול מקסיקני, המלצרים ילבשו בגדים מקסיקנים, ותושמע מוזיקה מקסיקנית. הערב הראשון בסדרה יתקיים ביום רביעי, 14 בנובמבר, בסניף רוטשילד, בין השעות 17:00-23:00. בין המנות שיוגשו: טוסטדיטוס: משולשי טורטיה במילוי גבינות עם גווקמולי וסלסת תירס ושעועית (26 שקלים), רצועות נאצ'וס עם גבינה מותכת (25 שקלים), בוריטוס פואבלה סטייל: רצועות עוף על הפלנצ'ה, בצל חרוך ופלפלים ירוקים, עם אורז ושעועית, מגולגלים בטורטייה עם חסה, גווקמולי וסלסה פיקנטית (54 שקלים). לקינוח: צ'ורוס - רצועות בצק מטוגנות עם דולצ'ה דה לצ'ה (22 שקלים).

מוזס. בסניפי הרשת ברחבי הארץ. 9449*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully