וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: נינה ודגנית נפרדות מלחמנינה

הבנות של לחמנינה עזבו את המאפייה, האסירים בפלורידה גילו את יתרונות האוכל הכשר, וההבדלים בין אוכל אורגני לאוכל רגיל. ידיעות מרחבי העולם הקולינרי בארץ ובעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקונדיטורית נינה הלוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבשורה העצובה של השבוע: דגנית ונינה יוצאות מלחמנינה

לוואלה! אוכל נודע כי מאפיית לחמנינה התל אביבית, המזוהה כל כך עם הזוג דגנית ונינה הלוי, ומכאן גם שמה, עברה השבוע מהפך. הקונדיטורית נינה הלוי ובת זוגה דגנית מכרו את חלקן בקונדיטוריה שנותרה כעת במאה אחוז בעלות בידי השותפים: עומרי ומזלי דוש מקפה התחתית, רוני קדר והקונדיטורית יעל סלע. היות וחלק ניכר מהלחמים ומוצרי בית הקפה הם פרי פיתוחה של נינה (כמו לחם הסלק ולחם הנלסון המפורסם של נינה) לצד העובדה כי שמה חתום על הקונדיטוריה, יש להניח כי הפרשה תשנה משמעותית את אופיו של בית הקפה המפורסם בשכונת ביצרון. דגנית ונינה הלוי סירבו להגיב.

וידיאו השבוע: מחקר מרגש של ילדה בארה"ב על בטטה

אם חשבתם שכל הסיפור של חומרי גלם אורגניים אל מול כאלה שאינם אורגניים הוא שטות אחת גדולה, ניסוי מרתק ותמים של ילדה קטנה בשם אליס, שחיה בארה"ב הופך את ההבדל בין השניים לעצוב במיוחד. אליס ניסתה להנביט בטטה ונתקלה בבעיה לאור החומרים הכימיים הרבים שרוססו עליה. כשהיא ניסתה את אותו הדבר עם בטטה אורגנית, הבטטה נבטה והתפתחה במהירות. צפו בעצמם ותראו עד כמה ההבדל הקטן הזה ישפיע על התפיסה שלכם את מה שאתם מכניסים לגוף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
הארוחה הבאה תהיה כשרה?/ShutterStock

ידיעת השבוע: דרישה לאוכל כשר בקרב אסירים בפלורידה

מסתבר שאוכל כשר נתפס כטרי, בריא וטעים יותר בקרב אסירים בבתי הכלא. בפלורידה שבארה"ב הוגש לאחרונה צו בית משפט שגורס להתחיל לאפשר הגשת אוכל כשר לאסירים שמוחזקים בבתי הכלא במדינה, על פי בקשתם. צו זה הביא לגדודים של אסירים (רבים מהם כלל אינם יהודים) שמבקשים לזכות במגש האוכל הכשר (שעלותו פי 4 ממגש אוכל סטנדרטי המוגש בבית הכלא). לאחר שהאסירים שביקשו את המגשים מתנסים באוכל הכשר הם מפיצים את הבשורה ובעקבותיהם יותר ויותר אסירים מבקשים את המגשים הכשרים, בעוד אין מי שיכסה את עלותם הגבוהה. כרגע, שוקלים בוועדות שונות שיושבות בסנאט בפלורידה את המשך הצעדים בנושא.

שוס השבוע: גמר הסופרבול, הזווית הקולינרית

גמר הסופרבול הקרב המפגיש בין דנבר לסיאטל הוא הרבה מבער לספורט. שתי הנבחרות המשתתפות בומגיעות משתי המדינות היחידות בארצות הברית שעברו לגליזציה של מריחואנה. מכיון שממילא הסופרבול האו עוד סיבה אמריקאית להאבסה כוללת, השנה מציעים בהאפינגטון פוסט לבשל עם מריחואנה (כמובן רק במדינות אמריקה בהן זה חוקי!) עם שלל אופציות כמו פופקורן, עוגיות ועוד.

אביזר השבוע: מנשא גאוני לטייק אווי

השבוע הועלה בפייסבוק של מקדונלדס ניו זילנד צילום שמציג סטארט אפ חדשני במיוחד בתחום הטייק אווי. הצילום כולל כוס משקה קל שמעליה מתחבר מתקן שמכיל את ההמבורגר ומעליו מתקפל מתקן מופרד שבתוכו מאוחסן הצ'יפס. בחלק העליון של כל המתקן יש מקום לשקיות רטבים ואפילו יש מקום איחסון מיוחד בצד לקש. עכשיו רק נותר לעשות לרעיון הזה עלייה לישראל.

השתטות השבוע: איך מסתדרים עם הצ'יפס שלכם?

וידיאו חדש שפורסם בתחילת השבוע מציג בעיה שכל מי שאכל צ'יפס ורצה מעט קטשופ עליו, נתקל בה. הקטשופ, שמגיע משקית טייק אווי קטנה נשפך לכל עבר והחוויה מתישה ולא כיפית בלשון המעטה. צפו איך עושים את זה נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully