וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה מגיעה לאוכל: האקרים פלסטיניים פרצו את האתר של מאיר אדוני

מאז החלה הלחימה השתלטו האקרים פלסטיניים על כמה אתרי אינטרנט וביממה האחרונה גם על הפייסבוק של דומינוס פיצה והאתר של השף מאיר אדוני, שאומר כי "אם זה לא היה עצוב זה היה משעשע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר נפרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שנכנס מאז אמש לאתר האינטרנט של השף מאיר אדוני נתקל בהשתלטות עוינת על הדומיין שנעשתה על ידי ארגונים תומכי פלסטין. כך, במקום הגיגים ומתכונים מפי השף המפורסם, מוצף האתר בתכנים פרו פלסטיניים, הקוראים לשחרור עזה ופלסטין וטוענים כי היהודים אינם אנושיים.

זוהי כמובן לא הפעם הראשונה במהלך הימים האחרונים בה משתלטים גורמים פלסטיניים על אתרי אינטרנט או דפי פייסבוק ישראלים. אך נראה כי עולם הקולינריה אונליין מקבל באופן מפתיע תשומת לב ניכרת בזמן האחרון.

מוקדם יותר היום, השתלטו גם על עמוד הפייסבוק של רשת דומינוס פיצה האקרים פלסטיניים, שבתגובה זכו דווקא לתגובות סרקסטיות והומוריסטיות למדי מהגולשים בעמוד. בעקבות הפריצה אף העלו בעמוד הפייסבוק של פיצה דומינוס קריאה לגולשים להעלות ממים נוספים לנוכח המצב ולזכות בפרסים.

מאיד אודני חמאס. צילום מסך מהאתר של מאיר אדוני, צילום מסך
ככה לא נראה בדרך כלל אתר אוכל/צילום מסך, צילום מסך מהאתר של מאיר אדוני

"אם זה לא היה עצוב זה היה משעשע", אומר השף מאיר אדוני על הפריצה לאתרו, "אני משתדל לקחת את כל הנושא הזה בבדיחות הדעת ובצחוק ואפילו העליתי פוסט על זה בפייסבוק ובאינסטגרם וענו לי שאם אני מספיק חשוב כדי שהחמאס יחסום לי את האתר זה סוג של כבוד מפוקפק. מאוד מעניין אותי אם מי שהחליט לעשות את זה דווקא באתר שלי הוא בעל חיבור לעולם הקולינריה, למרות שבכל האתרים שלי יש פרגון ענק להשפעות של האוכל הערבי".

לפוסטים של אדוני ברשתות החברתיות היו תגובות רבות שחלקן מתלהמות וחלקן משועשעות כמו ההשערה שהפורצים חיפשו מתכון למנה מנחמת בימים אלה או שמא היייתה זאת מנת הטרטר הפלשתיני מהרפרטואר של אדוני שהציקה להם. "בנתק מוחלט מהמלחמה ומהדברים הנוראיים שקורים בה, נקודתית, הסיפור הזה העלה אצלי חיוך", אומר אדוני, "כרגע, בכל מקרה תכננו לשדרג את האתר ולעלות מחדש אז אנחנו נוריד אותו מהאוויר וביום שלישי או רביעי הוא יעלה מחדש נקי מכל הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully