וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל פתיחת בלו סקיי הכשרה: יום בחיי מאיר אדוני

בת גולן

1.8.2013 / 16:00

המצלמה של וואלה! אוכל התלוותה לשף הבכיר מאיר אדוני ביום לחוץ במיוחד, לרגל פתיחת המסעדה הכשרה החדשה שלו בלו סקיי, והמעבר של מסעדת כתית לחלל המזללה

צילום: עידו שחם בימוי: בת גולן עריכה: רן צימט

כבר שנים שהשף הכשרוני שומר על מיקומו בטופ המסעדנות הישראלית עם מסעדת היוקרה הוותיקה כתית ומסעדת המזללה שנפתחה לפני שנתיים. בנוסף, לפני כשנה הוא השיק אפליקציית בישול חדשנית באייפד ואם זה לא מספיק לכם, הוא חולש בין היתר גם על קייטרינג גורמה לאירועים. וככל שהזמן עובר, אדוני רק נותן יותר ויותר גז על הדוושה.

החודש הוא פתח את מסעדת בלו סקיי, מסעדה גורמה חלבית כשרה, בקומה ה-15 של מלון קרלטון תל אביב. באותו שבוע הספיק אדוני להעביר את כתית ממשכנה בנווה צדק ללוקיישן חדש- בחלל הצמוד למסעדת המזללה. ורק שלא ישעמם, בעוד שלושה חודשים יפתח אדוני מסעדה נוספת בשיתוף עם קרלטון, הפעם בשרית, צמוד לקו המים.

התלווינו לשף ליום שגרתי ותובעני בחייו וגילינו איך ביום אחד אפשר לבקר אצל כמה ספקים, להתרוצץ בין שלוש מסעדות קיימות, לבקר גם ברביעית שבדרך, לבשל לאירוע השקה לעיתונאים וכל זה, עד השעה חמש לפנות ערב.

מאיר אדוני מבטיח כי לא יעצור אחרי שיהיו בבעלותו ארבע מסעדות יציבות ומשגשגות. התחנה הבאה: מסעדה בחו"ל. יש להניח כי גם כאן אדוני יציב מטרה, יסתער, ויכבוש את פסגות הגורמה העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully