וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף מוזס הכשר הראשון בארץ

24.11.2014 / 11:23

סניף כשר ראשון של רשת ההמבורגרים מוזס נפתח בירושלים והפך במהרה לפופולרי מאוד בבירה. בהמשך מתכננת הרשת לפתוח סניפים כשרים נוספים ברחבי הארץ

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

לאחר עשור של פעילות ברחבי הארץ, רשת ההמבורגרים המצליחה מוזס פתחה בימים אלו את סניפה הכשר הראשון בארץ, בירושלים. הסניף החדש ממוקם במתחם סינמה סיטי בעיר, ומתפרס על שטח של כ-500 מ"ר. במהלך השבועיים שהסניף פתוח נוהר אליו קהל לקוחות רב, ביניהם שומרי כשרות רבים, שכעת יכולים בפעם הראשונה לאכול את ההמבורגרים של המותג המפורסם.

"בשנה וחצי האחרונות אנחנו עובדים על התאמת התפריט לסניף הכשר, מבלי לפגוע באיכות של ההמבורגר", סיפר יובל סלע, בעליה של רשת מוזס לוואלה! אוכל. "הגענו למצב שאין הבדל בטעמו של ההמבורגר הכשר לזה של שאר הסניפים. הדבר נכון גם לגבי תפריט הקינוחים, שהוא פרווה כמובן, אבל ברמה מאוד גבוהה, כך שלא מרגישים בהבדל. בנוסף הוספנו מנות ראשונות, במקום מנות שהיינו צריכים להוריד, כמו שיפודי פילה, פיש סטיקס ועוד".

מוזס ירושלים. עידו שחם
לא נופל מההמבורגר הלא כשר/עידו שחם
מוזס ירושלים. עידו שחם
נעשו ההתאמות הדרושות/עידו שחם
מוזס ירושלים. עידו שחם
פרווה, אבל טעים/עידו שחם

"הסניף הכשר הראשון הוא חלק ממגמה של הרשת לאפשר גם לקהל הדתי ושומר המסורת ליהנות מההמבורגרים של מוזס. כבר השבוע ייפתח הסניף הכשר השני שלנו בפתח תקווה, ובאמצע 2015 מתוכנן סניף כשר נוסף באשדוד, ובהמשך גם באשקלון ובאר שבע. אנו מאמינים שהסניפים החדשים יהוו מקום בילוי אטרקטיבי במיוחד לקהלים חדשים ומגוונים".

מוזס ירושלים, יצחק רבין 10, מתחם הסינמה סיטי, 9449* כשר. שעות פעילות סניף ירושלים: ראשון - רביעי 12:00-02:00, חמישי: 12:00-02:00, שישי:סגור, שבת: מצאת השבת עד 02:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully