וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מסעדה חדשה ליונתן רושפלד בת"א

26.1.2015 / 16:48

אחרי שהתבשרנו על הרברט סמואל הכשרה בירושלים, סיפר היום יונתן רושפלד כי הוא חתם על חוזה למסעדה נוספת שתיפתח בת"א

צילום: עידו שחם

באירוע השקת מאסטר שף VIP שנערך היום במסעדת ננה בנווה צדק, סיפר השף יונתן רושפלד, כי במקביל לעבודה על מסעדת הרברט סמואל ירושלים, שעתידה להיפתח במאי הקרוב, חתם היום השף העסוק על מסעדה נוספת של קבוצת עדי'ס לייף סטייל, הפעם בתל אביב.

רושפלד בחר שלא לתת כרגע יותר מדי פרטים על המסעדה, אבל ברור לו לגמרי על מה הוא ישים דגש במקום החדש. "יש לי מין מסע כזה עכשיו, שגולת הכותרת שלו היא נשים. התחלתי פרויקט שנקרא נשים במטבח, שבו אנחנו נותנים רוח גבית לנשים מאוד מוכשרות שעובדות אצלנו, וגם המסעדה החדשה תהיה קשורה לכך".

בבעלות קבוצת עדי'ס לייף, בניצוחו של רושפלד קיימות כרגע שלוש מסעדות בתל אביב - הרברט סמואל, טאפאס אחד העם ועלמה לאונג', ומסעדת הרברט סמואל הכשרה בהרצליה. בקרוב כאמור, תפתח עוד הרברט סמואל כשרה בירושלים ומסעדה חדשה נוספת בתל אביב, שתהפוך את קבוצת עדי'ס לייף ורושפלד לאימפרייה של מסעדנות במונחים מקומיים, עם 6 מסעות סך הכל.

יונתן רושפלד. אביב חופי
בקרוב עוד מסעדה בת"א/אביב חופי

רושפלד הוא לא השופט היחיד שלא שוקט על השמרים, גם השופטת מיכל אנסקי סיפרה הבוקר, כפי שפירסמנו כאן בשבוע שעבר, שהיא קנתה את מסעדת ננה ומתכננת לסגור אותה ולפתוח במקומה מקום חדש. "הרבה זמן רציתי לעשות את הצעד הזה וחיכיתי לרגע הנכון", סיפרה אנסקי בהתרגשות. "המקום ייסגר וייפתח מחדש כבר במאי הקרוב, עם קונספט, שם ותפריט חדשים".

חלק מהקונספט אותו תנחיל אנסקי במסעדה החדשה שלה קשור לשוק האיכרים שנמצא בבעלותה, כשהרעיון הוא Farm to table - סחורה טרייה מהחקלאים שמגיעה ישירות לצלחת. אנסקי גם סיפרה כי בקרוב מתוכנן לקום שוק איכרים נוסף בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully