וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בראנץ' חדש בבנדיקט

26.7.2015 / 13:48

בראנצ'ים חדשים בבנדיקט, מנות חדשות באגאדיר, מסיבת רחוב פריזאית ברובע השישי ועוד מבחר מנות חדשות ומבצעים במסעדות ברחבי הארץ. איפה אוכלים השבוע?

בראנצ'ים חדשים בבנדיקט, מרכז

בנדיקט. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
בראנצ'ים חדשים בבנדיקט/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

מסעדות בנדיקט ערכו בחודש האחרון שינויים ומתיחת פנים לחלק מהמנות בתפריט. בנוסף, הוסיפו מספר מנות חדשות, בהן בראנץ' בורגר - בשר בקר ובייקון טחונים על לחמניית תפו"א, גבינת צ'דר מומסת, ביצה עלומה והולנדייז, עם צ'יפס או סלט ירוק (74 שקלים), וכן צלחות קטנות - טאפאס של בוקר בהן מגדל בבל - פרוסות חציל מטוגן ועגבנייה צלוייה על לביבת תפו"א עם ביצה קשה ורוטב טחינה ועמבה (19 שקלים), ארטישוק מוחמץ עם שום ונענע על לאבנה (21 שקלים), סלט פסטה (57 שקלים) ועוד.

מסעדות בנדיקט

מנות חדשות באגאדיר, רחבי הארץ

אגדאדיר. צילום: CVM,
מנות חדשות באגאדיר/צילום: CVM

רשת אגאדיר משיקה בימים אלו תפריט חדש. בין המנות תוכלו למצוא חמש תוספות חדשות להמבורגר בהן חציל קלוי עם גבינה בולגרית, שבבי בטטה פריכה, בצל פריך, מוצרלה איטלקית וגבינת צ'דר אמריקאית. בין המנות החדשות צ'יפס אגאדיר, מרק עוף עם דאמפלינג בקר, בייבי אגאדיר טבעוני, ארוחת ילדים טבעונית ועוד.

רשת אגאדיר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מנות חדשות בברד סטורי, ת"א

ברד סטורי. צילום: שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
מנות חדשות בברד סטורי/מערכת וואלה! NEWS, צילום: שרית גופן

בברד סטורי מרעננים את התפריט עם מנות חדשות כמו לחמניית בריוש עם אווז צ'דר (45 שקלים), פיתה עמבה עם קבב טלה (54 שקלים), סלט עגבניות עם קרוטון בגט זיתים (49 שקלים), סלט טבעוני עם קרוטון לחם דגנים קל (49 שקלים), סלט סלק עם קרוטון לחם סלק (52 שקלים), ולקינוח- קטאייף כיסוני בצק מזוגגים במי הדרים וממולאים בתערובת אגוזים. (28 שקלים). בגזרת האלכוהול תמצאו סנגריה קרה (28 שקלים), אפרול שפריץ (25 שקלים) ועוד.

ברד סטורי, דיזינגוף 88 תל אביב, 03-5283888. לא כשר

בראנץ' שישי במנואלה, זכרון יעקב

מנואלה. רותם רוטנברג,
בראנץ' שישי במנואלה/רותם רוטנברג

מסעדת מנואלה בזכרון יעקב משיקה בראנץ' איטלקי משתלם בימי שישי. ארוחת הבראנץ' מציעה מגוון מנות קיץ מרעננות ביניהן סלט תפו"א, מקרל מעושן, פיצה סביח, פיצה עם שינקן מעושן וריקוטה, פיצה שקשוקה ומבחר קינוחים ביתיים. הבראנץ' מוגש בימי שישי בין השעות 11:00-17:00 (110 שקלים לזוג, כולל שתיה חמה וקרה).

מנואלה, המייסדים 49, זיכרון יעקב, 04-8735761. לא כשר

מסיבת רחוב פריזאית ברובע השישי, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקרונים ברובע השישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביסטרו הפריזאי הרובע השישי יחגוג בשישי הקרוב (31 ליולי) יום הולדת שנתיים במסיבת רחוב. החל מהשעה 13:00 יתנגן פופ צרפתי, יוגשו מנות קיציות שלקוחות מהתפריט החדש של הביסטרו, ומנות פריזאיות נוספות שילוו בקוקטיילים על בסיס פסטיס. הפתעות נוספות מובטחות ברוח מסיבת הרחוב הפריזאית. בין המנות החדשות קלמרי סגול צרוב בגריל עם עגבניות שרי ברוטב קרם עגבניות ונענע (69 שקלים), רביולי בטטה בחמאת מרווה וטימין (79 שקלים) ועוד.

הרובע השישי, ז'בוטינסקי 110 ת"א, 03-6968581. לא כשר

תפריט טעימות סרוויס ראשון בז'אז'ו, ת"א

ז'אז'ו וינו. צילום: בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
תפריט טעימות בז'אז'ו/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בועז לביא

מסעדת ז'אז'ו בניצוחה של השפית עדי לוי משיקה את First service Tasting menu, סרוויס ראשון שכולל ארוחת טעימות בת 8 מנות. בין המנות לחם יין צימוקים וג'בטות, מוס כבד אווז עם ג'לי פטל, קרפצ'יו בלאדי מרי, קלמרי צרוב עם קרם לימון, קווטלי ריקוטה טרייה עם שרימפ, פפדרלה פטריות וקינוח לבחירה מתפריט הקינוחים. התפריט יוגש בין השעות 18:00-20:30. מחיר לאדם: 110 שקלים.

ז'אזו, דוד אלעזר 27, תל-אביב (מתחם שרונה), 03-5225822. לא כשר

פותחים את הקיץ בטרטוריה חבה, ירושלים

טרטוריה חבה. צילום: אסף קרלה, מערכת וואלה! NEWS
קוקטילים של קיץ בטרטוריה חבה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אסף קרלה

מסעדת טרטוריה חבה בשוק מחנה יהודה משיקה את חצר הקיץ תחת כיפת השמיים, ומציעה תפריט חדש המבוסס על חומרי גלם מקומיים, לצד קוקטיילים צוננים. בין המנות הסרדינים של "חבה" בליווי אריסה חריפה ולחם שום (42 שקלים ), פיצת שוק (52 שקלים), לביבות קינואה עם סלט סלק ואגוזים, בליווי מתבל יוגורט כבשים (49 שקלים), כיסוני כרישה וגבינת עיזים (68 שקלים) ועוד. מרפסת הקיץ תיפתח כל ערב החל מהשעה 19:00

טרטוריה חבה, יפו 119, ירושלים, 02-6233379. כשר

תפריט חדש באלמרסא, עכו

אלמרסא. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
קובה שרימפס באלמרסא/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

מסעדת אלמרסא בנמל הדייגים בעכו העתיקה מציגה תפריט קיץ חדש. בין קולקציית מנות הקיץ המרעננות שרקח השף והבעלים עלאא מוסא תמצאו מנות כמו שרימפס עם תבשיל במיה פיקנטית ולימון כבוש (42 שקלים), קובה פירות ים על מצע עדשים שחורות (62 שקלים), טבולה של דג אנטיאס (42 שקלים), קוסקוס בלאדי עבודת יד עם פירות ים, אפונה טרייה, ושמן זית (96 שקלים), קבב של לוקוס על הגריל עם רוטב עגבניות וירקות שרופים (92 שקלים) ועוד.

אלמרסא, נמל הדייגים עכו העתיקה, 04-9019281. לא כשר

ערבי טעימות בשרים בחינאוי, הרצליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערבי טעימות בחינאוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חינאוי בוצ'ר שופ משיקה בימים אלו ארוחת טעימות מיוחדת. על הערב אמון איש הבשרים רן דישאוני שביחד עם בני משפחת חינאוי יצרו 12 מנות בהגשה מרכזית לשולחן. בין המנות טטאקי סינטה צרובה בתחמיץ יפני, קרפצ'יו בקר, סשימי דגים, כנפיים ברוטב צ'יפוטלי, כרובית שלמה צלויה בטחינת הבית, חזה מולרד ברוטב קלמנטינות, עוף צלוי בלימונים כבושים בליווי תפו"א, שיפודי סינטה עם כמהין, שיפודים מנתח קצבים ועוד. הערב מתקיים בתיאום מראש, בהזמנה של 4 ומעלה. ניתון להזמין מקום לפחות מארבעה אנשים, במידה וישנן הזמנות נוספות באותו ערב. עלות לאדם: 150 שקלים.

חינאוי בוצ'ר שופ, החושלים 6 הרצליה פיתוח, 0524201610

קפה לואיז מתחדשת ומתרחבת, רחבי הארץ

קפה לואיז. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
תפריט חדש בקפה לואיז/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

רשת קפה לואיז המושתתת על מטבח בריא פתחה לאחרונה שני סניפים חדשים במודיעין ובקרית מוצקין. בנוסף מושק התפריט החדש אשר מציע מבחר גדול יותר של ראשונות ועיקריות. בין המנות סלקים מקורמלים על קרם יוגורט עיזים (36 שקלים), קפרזה ים תיכונית, סביצ'ה סלמון (42 שקלים), פלאפל טריו עדשים (35 שקלים), פרגית ביין חמוציות וקייל (69 שקלים), פסטה אביבית (57 שקלים), לזניה ירוקה מקמח כוסמין, עלי בייבי וציזיקי (59 שקלים) ועוד.

רשת קפה לואיז

ספיישלים של קיץ בטייגר לילי, ת"א

טייגר לילי. דניאל לילה
ספרינג רול בטייגר לילי/דניאל לילה

מסעדת טייגר לילי התאילנדית מציעה ספיישלים חדשים ומיוחדים לקיץ. בין המנות החדשות תמצאו ספרינג רול - דפי אורז במילוי חביתה תאילנדית, טופו מבושל בסויה ופטריות שיטאקי (29 שקלים) מיני ספריבס המוגשים על פאק בונג (39 שקלים), חציל ופאק קנה (42 שקלים) ועוד.

טייגר לילי, הברזל 32 רמת החייל ת"א, 1-700-70-70-97. לא כשר

עסקית חדשה בבראסרי מופת, הוד השרון

מופת. תומר אבנון, מערכת וואלה! NEWS
עסקית צהריים במופת/מערכת וואלה! NEWS, תומר אבנון

בבראסרי מופת בהוד השרון משיקים תפריט עסקיות חדש, המציע ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית. למנה ראשונה יוכלו לבחור הסועדים, בין פטה כבד עוף עם טוסטונים, סלט סלקים, שעועית ירוקה או קרפצ'יו פילה בקר. בין העיקריות תמצאו ב-60 שקלים: פסטה פפרדלה ירקות וארטישוק א-לה רומאנה בניחוח לימוני, סינייה טבעונית או שניצל חזה עוף, ב-65 שקלים יוגשו המבורגר 250 גרם אנטריקוט בתוספת צ'יפס או כרע עוף בקונפי תפוזים עם פירה וזיגוג תפוז וטימין, וב-80 שקלים תוכלו להינות מפילה סלמון על טבולה כרובית ועשבי תיבול או חריימה טריפוליטאי של דג ים מקומי.

מופת, בן גמלא 26 הוד השרון, 09-8664333. לא כשר

פופ אפ בר יין במלגו ומלבר, ת"א

מלגו ומלבר. אייל זלצברג, מערכת וואלה! NEWS
מלבר יין/מערכת וואלה! NEWS, אייל זלצברג

מסעדת מלגו ומלבר מתחדשת בבר יין שיופעל בסגנון פופ-אפ, לתקופה של ארבעה חודשים בלבד. לצד המסעדה בשדרות רוטשילד נפתח בימים אלו בר יין באווירה קלילה ולא מחייבת עם תפריט יין קונספטואלי ומנות נשנוש קטנות שיתאימו לחויית בילוי זו. בר היין יפעל בימים שני-שבת בין השעות 19:00- 24:00. אין צורך להזמין מקום.

מלבר יין, רוטשילד 142, ת"א. לא כשר

ארוחת בוקר בין הכרמים, אמירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר בין הכרמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת בין כרמים השוכנת במלון הבוטיק אמירי הגליל, מציעה ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה הפתוחה גם לקהל הרחב. בבופה תמצאו מגוון קישים, ברוסקטות, שקשוקה, בר סלטים, מבחר גבינות וטפנדים כפריים, בר בריאות הכולל גרנולה ביתית, יוגורט ודגנים, דגים מלוחים, חביתה אישית לפי בחירה, עוגות גזר, קוקוס מגוון סוגי שמרים ועוד. הארוחה מלווה בשתייה קרה וחמה. הארוחה מוגשת בימים ראשון - חמישי בין השעות 08:00-10:30 ובשישי שבת עד השעה 11:00. מחיר לסועד: 65 שקלים.

בין כרמים, סמוך ליישוב אמירים, 04-6989815. כשר

פיצה טבעונית בדון פרדו, רחבי הארץ

דון פרדו. ניר גלאם, מערכת וואלה! NEWS
פיצה טבעונית בדון פרדו/מערכת וואלה! NEWS, ניר גלאם

רשת הפיצות דון פרדו, משיקה לראשונה פיצה טבעונית עם גבינת דלי טבע. הפיצה הטבעונית תימכר במגוון מגשים: אישי (30 שקלים), משפחתי (6 משולשים - 62 שקלים) ומגש ענק (8 משולשים - 78 שקלים). את הפיצה הטבעונית ניתן להזמין בסניפי הרשת בהרצליה, קניון סירקין פתח תקווה ובסניף החדש בקריית אונו. משלוחים של הפיצה הטבעונית ניתן להזמין מסניפי הרצליה וקריית אונו בלבד.

רשת דון פדרו

מכונת המזל של מוזס, רחבי הארץ

מוזס. שי בן אפריים, מערכת וואלה! NEWS
בראוניז ממכונת המזל של מוזס/מערכת וואלה! NEWS, שי בן אפריים

רשת ההמבורגרים מוזס יוצאת במבצע קיץ ומפנקת את מזמיני המשלוחים דרך האפליקציה. במסגרת המבצע יצרו במוזס מכונת המזל בה ניתן לזכות בהטבות שוות בעת הזמנת משלוח. בסיום הזמנה דרך האפליקציה תופיע מכונת המזל, דרכה ניתן לזכות בהטבות כמו מנות ראשונות, קינוחים ועוד. המבצע עד אמצע אוגוסט.

רשת מוזס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully