וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: גלידה מטריפה בקונספט חדש

23.8.2015 / 12:03

בראשון לציון מביאים לכם קסטות משודרגות בביסקוקיט,במסעדת שילה חוגגים עשור וברחובות מציינים את פסטייבל טועמים עולם. אירועי סוף הקיץ ברחבי הארץ

ביסקוקיט - גלידה בקונספט חדש, ראשון לציון

ביסקוקיט. צילום: אנטולי מיכאלו, יח"צ,
ביסקוקיט - הקסטה הנוסטלגית משתדרגת/צילום: אנטולי מיכאלו, יח"צ

גלידריה חדשה אשר נפתחה בימים אלו בראשון לציון - ביסקוקיט, מחזירה למרכז הבמה את הקסטה הנוסטלגית. במקום מחברים שני ביסקוויטים מלבניים במגוון רחב של טעמים: וניל שוקולד, שוקולד, סוכריות m&m, שוקולד חלווה, שיבולת שועל וג'ינג'ר, חמאת בוטנים, שוקלד ציפס, כאשר ניתן ליהנות גם מביסקוויט פרווה, טבעוני וללא גלוטן. בין המלבנים ממלאים בגלידה איטלקית, גם כאן על פי בחירה בין מסקרפונה, תפוז אפרסק, אוראו, ריבת חלב פיסטוק ועוד מגוון טעמים קלאסיים. מחיר ביסקוקיט - 18 שקלים.

ביסקוקיט, רוטשילד 63, ראשון לציון , שעות פעילות: שבת - חמישי: 10:00-02:00, שישי: 10:00-03-00. לא כשר

מנות חדשות במקס ברנר שרונה מרקט, ת"א

מקס ברנר. אלירן ניסן,
פיצת שוקולד משפחתית/אלירן ניסן

בדוכן מקס ברנר בשרונה מרקט, מציעים שתי מנות חדשות. הראשוה - פיצת שוקולד אשר זוכה לקונספט מחודש של פיצת השוקולד המסורתית של מקס ברנר. הפיצה מוגשת כשהיא מחולקת ל- 6 סלייסים עשויים מבצק שמרים מתוק עם שברי שוקולד חלב ושוקולד לבן, שברי קראנצ' שוקולד ועם אופציה לתוספת מרשמלו צלוי מעל. לראשונה ניתן יהיה לרכוש משולש פיצה שוקולד כסלייס לקחת או מגש שלם לחלוקה (15 שקלים למשולש). המנה החדשה השנייה היא קוקי סנדביץ' - שתי עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות ביניהן קרם גנאש של שוקולד חלב ושוקולד לבן קר (19 שקלים).

מקס ברנר, שרונה מרקט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מסעדת שילה. נמרוד סונדרס
חוגגת עשור. מסעדת שילה/נמרוד סונדרס

עשור למסעדת שילה, תל אביב

במסעדת שילה חוגגים יומולדת 10 עם שני תפריטי ספיישל חגיגיים שיוגשו החל ממחר, יום שני. תפריט הכולל פתיח ראשונה לבחירה, עיקרית וקינוח (298 שקלים), ומסלול הכולל פתיח, ראשונה קרה, ראשונה חמה, עיקרית וקינוח (338 שקלים). בין המנות: פתיח של טרטר דג ים, יוגורט יוזו ותאנים; ראשונות קרות כגון פטה כבד אווז, עוגת דבש ופרי קיץ; סשימי טונה אדומה בלאדי מרי סטייל, ראשונות חמות כמו טורטליני ירוק במילוי ריקוטה, שרימפס קריסטל ובשר סרטנים; קרפ במילוי שרימפס, בשר לובסטר ומסקרפונה על מיץ גזר מצומצם, בעיקריות לוקוס בקארי צהוב, חלב קוקוס ביתי וקלמרי טרי ועוד וקינוחים כמו קולקצייית פטיפורים של שוקולד.

שילה. רחוב בן יהודה 182, תל אביב. 03-5221224. לא כשר

ערבי סביצ'ה בטפאו, ת"א

טפאו. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
ערבי סביצ'ה בטפאו/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

מסעדת טפאו משיקה ערבי סביצ'ה ספיישל שיתקיימו מדי יום שני החל מהשעה 18:00. בין המנות סביצ'ה בס (42 שקלים), פסקאדו דה מאר- פרוסות דג ים נא עם סלט קייצי של שורשים ורוטב מנגו הבאנרו (44 שקלים), קרפצ'יו פולפו - תמנון פרוס דק ומתובל בפפריקה מעושנת (40 שקלים), טרס גאמבס - סביצ'ה שרימפס עם קרם אבוקדו וטורטיה פריכה (44 שקלים) ועוד.


טפאו, הארבעה 16, תל אביב, 03-6240484. לא כשר

ערב טבחים במטבח לילה, ת"א

מטבח לילה. רונן מלחן, מערכת וואלה! NEWS
מטבח לילה/מערכת וואלה! NEWS, רונן מלחן

מסעדת מטבח לילה תערוך ביום שלישי (25 לאוגוסט) ערב טבחים, כבכל יום שלישי אחרון בחודש. בערב זה מגישים במסעדה תפריט שהרכיבו הטבחים של מטבח לילה, כל טבח מגיש כמה מהמנות שהוא אוהב לבשל לקרובים לו. בין המנות שיוגשו יהיו פוקאצ'ה שרימפס בציר של עצמו (58 שקלים), קרפצ'יו בקר ותאנים צלויות (51 שקלים), טונה צרובה בתערובת דואה (49 שקלים), סביצ'ה קוביות טופו (32 שקלים) ועוד. הערב יתחיל בשעה 19:00 ויסתיים עם האחרון הסועדים.

מטבח לילה, לילינבלום 43 ת"א, 03-5660481. לא כשר

תפריט עסקיות חדש בבר קיימא, ת"א

מנות טבעוניות בר קיימא. אפיק גבאי
ארוחה בכיף בבר קיימא/אפיק גבאי

מסעדת הקואופרטיב הטבעונית הבר קיימא מציעה תפריט ארוחות עיסקיות חדש ב-45 שקלים. התפריט, המכונה במסעדה גם "ארוחה בכיף" מוצע בימים ראשון - חמישי בין השעות 12:00 - 17:00, והוא כולל פתיחים ולחמים, סלט ירקות, מנה עיקרית לבחירה בין פירה וסטיין, עמבורגר, שווארמה ועוד וכן מיץ או קפה.

בר קיימא, המשביר 22 ת"א, 03-9493322. לא כשר

עסקית שלישי בפרנג'ליקו, חיפה

פרנג'ליקו סושי. דרור כץ,
פרנג'ליקו/דרור כץ

בסניף פרנג'ליקו שבמושבה הגרמנית חיפה, יוגשו מדי שלישי מנות עסקיות במשך כל שעות היום. העסקיות כוללות ארוחה מלאה עם מנות ראשונות, עיקריות ושתייה במחירים 47-87 שקלים. בין המנות: הוסומאקי קריספי, פאד תאי, מרק פירות ים ועוד.

פרנג'ליקו המושבה הגרמנית, שדרות בן גוריון 22 חיפה, 04-6384480. לא כשר

ארוחה יוונית ובירות ביאסו, ת"א

יאסו. שי אוחיון,
חגיגה יוונית ביאסו תל אביב/שי אוחיון

בירת היינקן ומסעדת יאסו תל-אביב בהובלת אביב משה יארחו את השף היווני אטורה בוטריני ממסעדת Botrini's באתונה, בעלת כוכב מישלן, לשתי ארוחות חד פעמיות. במסגרת הארוחות שיתקיימו בתאריכים 26-27 לאוגוסט, השפים יציעו תפריט על טהרת המטבח היווני האותנטי. בין המנות קרפצ'יו דג חרב עם עשבי תיבול ותפוז, פילה דג עם מוס חצילים וריבת עגבניות, גלידת יוגורט עם קרם לימון וריבת עגבניות ועוד. במהלך הארוחות האורחים ייהנו מבירה היינקן חופשי, מוסיקה יוונית ונוף של חוף הים התל אביבי.

יאסו, הירקון 105, תל אביב, 03-6031719. לא כשר

פסטיבל טועמים עולם, רחובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיר רחובות תארח בין התאריכים 25-27 לאוגוסט, זו השנה השנייה, את פסטיבל טועמים עולם. הפסטיבל מציע 3 ימים של חוויות טעמים ותרבויות ומתאים לכל המשפחה. כל מתחם יציג מטבח של מדינה שונה, לצד מיצג ומופע אמנותי הקשורים לאותה מדינה. בין הדוכנים: דוכן המבורגרים, כריכי אנטריקוט, סושי, דים סאם, אוכל דרוזי, ועוד. מחירי המנות ינועו בין 15 שקלים ל- 35 שקלים למנה. הכניסה חופשית.

גן המייסדים, רחובות, 25-27/8 18:00-23:00

פסטיבל הבירה בירושלים

פסטיבל הבירה בירושלים. קובי שרביט,
פסטיבל הבירה בירושלים/קובי שרביט

פסטיבל הבירה ייערך השנה בפעם האחת-עשרה בבירה, בסימן ירושלמיות. הפסטיבל ייערך בתאריכים 26-27 לאוגוסט, החל מהשעה 18:00. על הבמה יופיעו להקות עם שורשים מקומיים: הדג נחש, הראפר טונה, מרסדס בנד וגיא מזיג. הפסטיבל נותן במה חגיגית לעשרות מותגי בירה מגוונים מהארץ והעולם, השנה יהיו בפסטיבל כ- 120 סוגים שונים של בירות. כל הבירות בפסטיבל כשרות.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully