וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: תל אביב נכבשת על ידי מסעדות מישלן

7.9.2015 / 17:02

9 מסעדות מבירות קולינריות נחשבות כמו ניו יורק, רומא ולונדון, מגיעות בנובמבר הקרוב להתארח במסעדות ישראליות נחשבות עם שפים כמו מאיר אדוני, חיים כהן ושאול בן אדרת. כהן: "זאת מבחינתי ציונות קולינרית"

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

"זאת מבחינתי ציונות קולינרית", סיכם השף חיים כהן את מסיבת העיתונאים שהתקיימה הבוקר בת"א, בה השיקו את פרויקט Round Tables by American Express. ראונד טייבלס הוא פרויקט אשר מפגיש בין מסעדות ושפים נחשבים בעולם לשפים ישראלים. במהלך נובמבר יגיעו לארץ שפים מבירות קולינריות מובילות בעולם בהן ניו יורק, לונדון, ברצלונה, רומא, ברלין, אמסטרדם ואתונה, וישתלטו על המטבחים של מסעדות מובילות בתל אביב.

פט רדיש. באדיבות Round Tables by American Express,
מנות במסעדת רד פטיש הניו יורקית שתתארח בתרנגול הכחול/באדיבות Round Tables by American Express

המסעדות הישראליות המשתתפות בפרויקט הן לומינה של השף מאיר אדוני, יפו תל אביב של השף חיים כהן, טאיזו של השף יובל בן נריה, התרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת, קופי בר בניצוחו של השף אוהד סלומון, הרברט סמואל בניצוחו של השף אדיר כהן, קלואליס של השף ויקטור גלוגר, פאסטל בניצוחו של השף הלל תווקולי, ומסעדה נוספת שתיחשף בהמשך. בין המסעדות מחו"ל תמצאו את סינמון קיטשן וקראפט מלונדון, פרויסהמר'ס בעלת כוכב מישלן מגרמניה, טרגלוס מברצלונה ועוד. כל מסעדה מקומית תקבל אורחת בינלאומית אותה היא תארח לשבוע שלם, לתפריט ערב הכולל ארוחת טעימות מלאה המבוסס על מנות הדגל של המסעדה המתארחת, עם טעמים בהשראת השף המקומי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטאציונה די פוסטה. באדיבות Round Tables by American Express,
מנה במסעדת סטאציונה די פוסטה האיטלקית שתתארח בלומינה/באדיבות Round Tables by American Express

אחד מיזמי הפרויקט הוא המסעדן יאיר בקייר, אשר ערך תהליך ארוך של סינון קפדני של המסעדות מחו"ל שישתתפו בפרויקט. "ערכנו הצלבות בין מדריכי האוכל הנחשבים בעולם, לבין רשימות המסעדות המומלצות של מגזינים ואתרים מובילים, יחד עם המלצות מתושבים מקומיים והשפים הישראלים, ומתוכם יצרנו את התמהיל המדויק ביותר" ,מספר בקייר. "8 המסעדות שנבחרו לבסוף הן שילוב של מסעדות ותיקות ומוערכות, חדשות וטרנדיות, בעלות מטבח שורשי לצד טכניקות בישול מודרני". שלוש מהמסעדות שיגיעו לארץ מעוטרות בכוכב מישלן אחד (לא יותר מאחד על מנת לשמור על מסעדות ברמת מחירים נגישה), וכולן נמצאות בדירוג גבוה ברשימת המסעדות המומלצות בעירן. כל מסעדה שולחת צוות של כ-3 אנשים, אותו יוביל השף הראשי של כל מסעדה בצמוד לשף המסעדה המארחת.

ראונד טייבלס. מערכת וואלה!
נבחרת השפים הישראלים/מערכת וואלה!

הפרויקט יתרחש בין התאריכים 1-21 לנובמבר. מחירה של ארוחת טעימות יהיה קבוע ויעמוד על 269 שקלים (229 שקלים למחזיקי כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס). ארוחת הטעימות כוללת ארוחה מלאה, מפתיחים ועד קינוח, לא כולל שתיה. כרטיסים ניתן לרכוש מראש בלבד, באתר הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully