וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסנטה קתרינה לקיבוץ חצור

13.3.2017 / 12:11

בשורה מרגשת לתושבי מישור החוף הדרומי: בעוד כחודשיים תיפתח בקיבוץ חצור מסעדה חדשה של יוצא סנטה קתרינה שאול קויפמן. המסעדה תתבסס על טאבון, תוצרת מקומית וגידולים עונתיים

סנטה קתרינה. דרור עינב
מטבח מקומי עונתי כמו בסנטה קתרינה/דרור עינב

לאחרונה אזור מישור החוף הדרומי מתעורר, הקולינריה שבו מתפתחת ואפילו תופסת כיוון ייחודי לאזור, למשל מסעדת אברטו במלון בוטיק בגדרה, או מסעדת פרה פרה שהביאה את הנתחים מהאטליז שלה לצלחת של המקומיים.

לאלו תצטרף לקראת אמצע מאי מסעדה חדשה ומסקרנת במיקום לא שגרתי. האחים שאול וארנן קויפמן השתלטו על בניין הסילו הישן (אסם תבואות שיצא משימוש) בקיבוץ חצור, היכן ששכן בעבר המועדון המיתולוגי המטרוק. שם, נבנית בימים אלו מסעדה חדשה שבונים האחים במו ידיהם. המסעדה עתידה לרגש את תושבי האזור עם טאבון ואוכל איכותי המבוסס על מרכיבים עונתיים ומקומיים שברובם יתבססו על גידול עצמי.

סאמק בלבן- דג ביוגורט. דרור עינב
ירקות בגידול עצמאי/דרור עינב

שאול קויפמן הוא השף סוסייר של סנטה קתרינה בשנתיים האחרונות, מאז הקמתה, והוא עבר בעבר כמה שנים אצל רושפלד, ועשה סיבוב בקליפורניה שם נחשף לסגנון ה-Farm to table הנפוץ שם. במסעדה החדשה, לא רק בגלל מיקומה בתוך קיבוץ ובאזור חקלאי, אלא גם בגלל האג'נדה הקליפורנית שאימץ, קויפמן מעוניין לגדל את הירקות שלו בעצמו, להביא את הדגים הכי טריים שיש מאשדוד ולהסתמך על היצרנים המקומיים הרבים של האזור, אשר שופע חקלאים ומקומות ייחודים כמו למשל חוות הבפאלו הסמוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צילום מסך פייסבוק תומר אגאי. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך פייסבוק תומר אגאי/צילום מסך, פייסבוק

השף תומר אגאי שעובד עם קויפמן בסנטה קתרינה פרסם אתמול בעמוד הפייסבוק שלו שהוא גאה בשני האחים שגם סייעו לו לבנות את סנטה קתרינה לפני כשנתיים, "הם בונים עכשיו מסעדה בקיבוץ חצור במו ידיהם בדיוק כמו שבנינו את סנטה קתרינה. לי זה מרגיש כמו מקום שיהיה בית לאוכל מדהים ואהבה לאירוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully