וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: מסעדת טוטומה נסגרת

1.8.2017 / 8:47

למרות שהזהירו את דליה אלחדף (מאסטר שף) שעולם המסעדנות המקומי קשוח, היא שמרה על אופטימיות. כעת, שנתיים אחרי הפתיחה היא נאלצת לסגור מסיבות אלה בדיוק את מסעדת טוטומה שלה בת"א

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

וידיאו: צולם בימיה הראשונים של מסעדת טוטומה

הקשיים בניהול מסעדה בישראל הם לא סוד גדול, וכל מסעדן ידע לספר לכם על ההוצאות הכבדות, הבירוקרטיה, הקושי בלאתר אנשי צוות ראויים ושלל קשיים נוספים שמתמודדים אתם יום יום. כעת, מסעדה נוספת נכנעה למאבק הזה. שנתיים לאחר פתיחתה, הודיעה אמש דליה אלחדף כי היא סוגרת את מסעדת טוטומה בתל אביב. אלחדף, בשלנית המתמחה במטבחי דרום אמריקה בדגש על אוכל שמקורו בוונצואלה, השתתפה בעונה השלישית של מאסטר שף ולפני שנתיים הגשימה חלום ופתחה ברחוב דיזנגוף בת"א מסעדה המתמחה באוכל רחוב מוונצואלה. עם מנות כמו ארפאס ואמפנדס, טוטמה הפכה במהרה למסעדה מצליחה, שהפכה לחלק מטרנד שהביא את האוכל הזה לרחובות ישראל.

אריפה  במסעדת טוטומה. שירן כרמל,
אריפה במסעדת טוטומה/שירן כרמל

אמש פירסמה אלחדף פוסט ובו היא מודיעה על סגירת המסעדה. היא כתבה ש"עברו בדיוק שנתיים מאז שפתחתי את טוטומה יחד עם אלן הבן שלי. שנתיים בהן אירחנו עשרות אלפי סועדים, קצרנו שבחים ממבקרי מסעדות, אפילו מהקשים ביותר. אין לכם מושג כמה אושר יש בליבי מהתגובות המדהימות שקיבלתי מכם. ההתלהבות שלכם מהטעמים החדשים והשונים, הצלחות הריקות וההנאה שלכם לא רק מהאוכל אלא גם מהאווירה, השירות, תשומת הלב שלנו לפרטים הקטנים וההשקעה של כל אחד מהעובדים שהיו חלק מ'סלון ביתי'. אספר לכם שבזמן שחלמתי על טוטומה, גדולי המסעדנים והיועצים אמרו לי לא לפתוח כי זו עבודה מאוד קשה. אבל אני התעקשתי והסברתי להם כמה אופטימיות, כוח ורצון יש בי שאנשים יכירו עולם שלם של טעמים חדשים. ובזה הצלחתי, ובגדול. אבל המציאות גברה על הכל. רבות נאמר על הקשיים של מסעדנים, שפים וטבחים מול הרשויות, הבירוקרטיה ומול המחסור העצום בצוותי עובדים. הקשיים האלה היו חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו".

דליה אלחדף. גוסטבו הוכמן,
אלחדף בטוטומה/גוסטבו הוכמן

אלחדף ציינה בפוסט כי בתאריך 15 באוגוסט, בעוד שבועיים מהיום, המסעדה תיסגר סופית. יחד עם זאת היא השאירה מקום לאופטימיות כשכתבה "סגירת טוטומה מסיימת פרק בחיי ופותחת אחד חדש. אני מציעה לכם להתכונן כי החזרה תהייה טובה ומדהימה עוד יותר. אני ממשיכה יותר חזקה ועם יותר ניסיון כדי להביא לכולכם את כל מה שיש בי, עם אותה האהבה ואותה הנתינה בדיוק".

טוטומה. שירן כרמל,
והיו גם קינוחים./שירן כרמל
  • עוד באותו נושא:
  • טוטומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully