וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטומה: מסעדת אוכל רחוב חדשה לבוגרת מאסטר שף

14.6.2015 / 11:14

משתתפת העונה השלישית של מאסטר שף, דליה אלחדף, תיפתח לקראת סוף יולי את מסעדת טוטומה בתל אביב, שתציע אוכל רחוב לטיני תוסס במחירים נגישים

דליה אלחדף. גוסטבו הוכמן,
דליה אלחדף/גוסטבו הוכמן

דליה אלחדף, שהשתתפה בעונה השלישית של מאסטר שף תפתח לקראת סוף יולי את מסעדת Totuma, שתתמחה באוכל רחוב לטיני ממרכז ודרום אמריקה. המסעדה החדשה תתמקם במקום שיפודי ציפורה, במתחם ירמיהו בצפון דיזנגוף. יחד עם אלחדף תפעל את המקום בנה אלן, שישמש כמנהל המסעדה.

אלחדף (55), במקור מוונצואלה, נולה וגדלה על המטבח הזה ומטבע הדברים ותתן לו דגש משמעותי במקום החדש. התפריט יכלול חלוקה לכמה קטגוריות ובהן אריפה- מאכל הדגל של המטבח הונצואלי- לחם נטול גלוטן, העשוי מקמח תירס ומגיע במבחר מילויים על בסיס בשר, עוף, ירקות ותוספות נוספות, עם מבחר אופציות לטבעונים (יתומחר בערך ב-35-40 שקלים למנה). לצד האוכל יוגשו במקום קוקטיילים לטיניים על בסיס רום בכוסות וקעריות מיוחדות מעץ הטוטומה הגדל בדרום אמריקה. המקום החדש של אלחדף מצטרף לטרנד הלטיני שהתחיל דוכן האריפה בשוק הכרמל.

לדברי דליה אלחדף: "עד היום נחשף הקהל הישראלי בעיקר למטבחים הארגנטינאי והמקסיקני, המייצגים טפח קטן מהמטבח הלטיני. ב- Totuma אבקש להגשים חלום שהחל לפני מספר שנים ב'מאסטרשף' ולהביא פנים נוספות של תרבות קולינרית עשירה ורב-גונית עליה גדלתי. אלה יוגשו בלוויית אלכוהול באווירה השמחה והמשוחררת המאפיינת את התרבות הדרום אמריקאית".


TOTUMA. דיזינגוף 265, פינת ירמיהו. לא כשר

מסעדת טוטומה של דליה אלחדף ממאסטר שף. שירן כרמל, מערכת וואלה! NEWS
מבחר מילויים בתוך אריפה. מנה בטוטומה/מערכת וואלה! NEWS, שירן כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully