וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורים של פעם: פלאפל טרי ללא הפסקה

9.1.2018 / 7:08

כבר 62 שנה שמגישים את הפלאפל הבשרני והטרי של מרדכי בפתח תקווה. המונה חושף את אחד מדוכני הפלאפל האהובים עליו, שתמיד מלא באנשים ומעניקים בו יחס חם ואכפתי

פלאפל  מרדכי. קובי רובין
כדורים מהסוג של פעם. פלאפל מרדכי/קובי רובין

אם יש סדרה שאני לא מסוגל לראות, זו המשרד. להגיע כל יום לאותו מקום ולראות את אותם אנשים שאתה כבר לא יכול לסבול יותר, לא עושה לי טוב. ויש גם את המעסיקים, הטובים יודעים לשמור על העובדים שלהם ואילו אלו שמענים אותם, לא מצליחים להחזיק עובד יותר מיומיים. בהגיעי עם המונית לאכול במקומות שונים ברחבי הארץ, אני זוכה להיתקל בכל סוגי המעסיקים. יש מקומות בהם כל כך הזדעזעתי מהיחס שהחלטתי שלא מגיע להם שאכתוב עליהם, אבל כשלבו של המעסיק רחב וסבלני רואים אנשים שלא עובדים מתוך חשש, הם לוקחים כל פרט ברצינות, כאילו העסק היה שלהם. בשנה האחרונה חזרתי לאכול בפלאפל מרדכי כמה פעמים, ובכל פעם נתקלתי באותו הדבר - העובדים גם מחייכים וגם עובדים ברצינות.

פלאפל  מרדכי. קובי רובין
אי אפשר לפספס את השלט הכתום ובר הסלטים המכובד שבחוץ. פלאפל מרדכי/קובי רובין

פלאפל מרדכי תמיד מצליח להפיל אותי. למרות שאין חנייה באזור ולמרות שכל פנייה באזור מכניסה אותך לרחוב חד סיטרי, המונית מושכת את עצמה לשם כמו מגנט. ובאמת שאין כאן קשר לרעב אלא לאכילה מתוך געגוע ותאווה לפלאפל מעולה.

פלאפל מרדכי שנפתח לפני 62 שנה (בשנת 1957), הוא נקודת המפגש של אזור מרכז פתח תקווה ובני משפחת כהן ממשיכים את דרכו של סבא מרדכי. אי אפשר לפספס את השלט הכתום ובר הסלטים המכובד שבחוץ. בר סלטים מלא כל טוב שגורם ישר להתחיל לפנטז מה ייכנס לתוך המנה בעודך מחכה לה. הצעה שלי, תוותרו מראש על הצ'יפס, הוא סתם תופס מקום.

בין הסלטים תמצאו כאן גזר כבוש ברצועות, סלט חמוצים צהוב עם כמה שיותר ירקות שאפשר, סלט ירקות רגיל, סלט כרוב מעולה, פלפלים חריפים מסוג 'נא להיזהר' וסלט לימון חמוץ, קצוץ דק וקצת נוזלי, שכולם מוסיפים אותו כל הזמן. ברקע אפשר תמיד לשמוע את ה"טק, טק, טק" של מכונת כדורי הפלאפל, מכונה שיורה כדורים שנבלעים אל תוך השמן הרותח כל דקותיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלאפל  מרדכי. קובי רובין
בר סלטים מלא כל טוב שגורם ישר להתחיל לפנטז מה ייכנס לתוך המנה שלך/קובי רובין

יש מקומות בהם לפעמים יש רגעים מתים, בהם הדלפק נראה קצת נטוש. לא בפלאפל מרדכי. תמיד יש לקוח, תמיד יש עומס בעמדת הכדורים הזהובים וההמתנה הקצרה עד לקבלת המנה, מורטת עצבים אבל כוללת את כל כללי הטקס- ידיים זריזות שקשובות לכולם כל הזמן וכדורים ועוד כדורים שנכנסים במהירות לשמן.

הכדורים של פלאפל מרדכי הם מהסוג של פעם - בשרניים, לא דקים במיוחד ומתפוצצים בפה עם כל נגיסה, משחררים את כל החום החוצה ותוכנם מלא טעם. אסור להתבלבל בהזמנה הזריזה שנלקחת וצריך לשים לב שקיבלתם את מבוקשכם, הלחץ על הדלפק לא פוסק. הרגיעה מגיעה אחר כך, על הכיסא החם ליד אחד השולחנות. כולם אוכלים ביחד, נקודת מפגש אמיתית.

פלאפל מרדכי. רח' חיים עוזר 7, פתח תקווה. 039340893
ימים א'-ה' 07:30-22:30, יום ו' 07:30 עד שעה וחצי לפני כניסת שבת. כשר למהדרין

פלאפל  מרדכי. קובי רובין
תמיד יש כדורים בשמן החם. פלאפל מרדכי/קובי רובין
פלאפל  מרדכי. קובי רובין
פלאפל מרדכי/קובי רובין
פלאפל  מרדכי. קובי רובין
עובדים ברצינות ועם חיוך. פלאפל מרדכי/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully