וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורפי לילה: המסעדות הטובות ביותר שפתוחות 24 שעות ביממה

וואלה!NEWS בשיתוף Zap Rest, טראפיקו

28.11.2018 / 7:51

כולנו היינו שם, בשעות הקטנות של הלילה, אחרי בילוי או סתם עם תשוקה אדירה למשהו טעים ומשביע בלי שום רצון או יכולת לבשל. עבור הרגעים האלה בדיוק, יצרנו עבורכם את רשימת המסעדות הטובות והמומלצות ביותר לארוחה לילית שווה במיוחד

המבורגר בדיקסי. באדיבות zap rest,
ההמבורגר של הדיקסי/באדיבות zap rest

דיקסי גריל בר - תל אביב

זה לא שחסרות מסעדות שפועלות 24 שעות ביממה בישראל, אבל יש מעט מאוד מוסדות קולינריים שלא סגרו את הדלת כבר קרוב לרבע מאה. מסעדת דיקסי גריל בר נפתחה בשנת 1993 ומאז אינספור כנפיים מושלמות נזרקו לצ'יפסרים הפועלים ללא הפסקה במטבח הגדול שלה וקרוב לעשרה מיליון לקוחות התארחו בה במהלך השנים. התפריט של דיקסי גריל בר מתחלף ארבע פעמים במהלך היממה וזאת על מנת שלקוחות המסעדה יזכו לחוויה הטובה ביותר בכל שעה ושעה משעות היום והלילה.

כי אין כמו לסגור את היום עם: מנה של הכנפיים של דיקסי (74/46/32 שקלים) ולדעתנו זה יהיה גם בזבוז לצאת מהמקום בלי לחגוג עם מגדל פנקייק (42 שקלים) או לכל הפחות עם פרנץ' טוסט בריוש, קצפת ופירות טריים (41 שקלים).

דיקסי גריל בר - תוצרת הארץ 3, תל אביב. 053-9443543

בנדיקט - הרצליה פיתוח, תל אביב וביל"ו

בנדיקט. שרית גופן,
ארוחת בוקר גם בחצות, בנדיקט/שרית גופן

עם כל הכבוד לסניפים הממוקמים למשל בראשון לציון, כפר סבא, פתח תקווה, ביתן אהרון ושרונה מרקט, הסניפים היחידים של בנדיקט, הפועלים 24 שעות ביממה הם הסניף ההרצלייני, הסניף שפועל בשדרות רוטשילד והסניף בביל"ו ועל כן מגיע להם כבוד מיוחד. רשת המסעדות שכבר תריסר שנים עושה לנו בוקר טוב גם בחצות הלילה, החלה לפני שנתיים בכיבוש העולם עם הסניף הראשון שלה מחוץ לגבולות ישראל (ברלין) ועל כן מדובר בהזדמנות מצוינת לאחל לה בהצלחה מכל הלב ובפה מלא אגז בנדיקט עם בייקון.

כי אין כמו לסגור את היום עם: בוקר אנגלי - נקניקיות פרנקפורטר, קריספי בייקון וביצת עין, בתוספת שעועית ברוטב עגבניות ותערובת של תפו"א, בצל, פטריות ועגבניות שרי (69 שקלים) ולקנח בפנקייקס בננות עם חלב ממותק וקוקוס קלוי לקינוח (43/29 שקלים).

בנדיקט הרצליה - אצ"ל 1, הרצליה פיתוח. 053-9443472
בנדיקט רוטשילד תל אביב - שדרות רוטשילד 29, תל אביב. 053-9443406
בנדיקט ביל"ו - בוסי סנט ג'ורג' 9, קרית עקרון,03-686-8657

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מתוק לו מתוק: מסעדות ששווה להגיע אליהן במיוחד לקינוח

וואלה! NEWS בשיתוף Zap Rest

זוני - ירושלים

שרימפס בזוני. באדיבות המקום,
שרימפס בזוני/באדיבות המקום

זוני נפתחה ב-2006 בקומה השנייה של מבנה היסטורי במרכז המדרחוב הירושלמי ובכך הפכה לאחת המסעדות הנועזות, החדשניות והפופולאריות ביותר בעיר. למעט תקופה קצרה שבה פעלה במתכונת מצומצמת בשל שיפוצים, המסעדה המצליחה לא סגרה את הדלת. מדי לילה בין חצות לשבע בבוקר מוגש במקום תפריט מגוון ומוקפד שכבר תריסר וחצי שנים משגע את תושבי הבירה והמבקרים בה.

כי אין כמו לסגור את היום עם: כריך B.L.T - לחמניית בריוש, איולי כמון, גבינת עיזים ובצל קלוי (79 שקלים) או מנת שרימפס בעגבניות, שמנת ותרד (79 שקלים).

זוני - יואל משה סלומון 15, ירושלים. 053-9345582

פלורנטין 10 - תל אביב

המבורגר בפלורנטין 10. באדיבות zap rest,
כל מה שציפורי הלילה זקוקות לו נמצא בפלורנטין 10,/באדיבות zap rest

רולים ייחודים של סושי, מנות בר קלילות, מגוון מרשים של קינוחים, מנות פסטה, מנות טבעוניות, מבחר סלטים ושפע של מנות קטנות ומצוינות הם רק חלק ממה שמחכה לכם במסעדה המקסימה ששוכנת לה בצומת הרחובות ויטל ופלורנטין. המסעדה נפתחה ב-2015 ומאז מספקת מענה לבלייני השכונה, שתמיד שמחים לחזור למקום בכל שעות היממה ובעיקר אחרי בילוי רווי אלכוהול שפשוט דורש ארוחה הגונה.

כי אין כמו לסגור את היום עם: נקניקיות איריות - זוג נקניקיות ביתיות מבשר בקר וכבש מתובלות בזרעי כוסברה ומיורן, מוגשות עם תוספת חמה וכרוב כבוש (59 שקלים)

פלורנטין 10 - פלורנטין 10, תל אביב. 053-9444199

מצדה - תל אביב

מצדה. באדיבות zap rest,
פילה דניס במצדה/באדיבות zap rest

מצדה היא מסעדת ביסטרו שאף רשימה של מקומות הפתוחים 24 שעות ביממה, לא תהיה שלמה בלעדיה. מאז שנפתח הסניף בפרויקט גן לונדון החדש ב-2003 , היא הפכה לחלק בלתי נפרד מהנוף התל אביבי ואין כמעט תושב אחד בעיר שלא יצא לו לאכול בה ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, ארוחת ערב רומנטית או ארוחה לילית בלתי נשכחת. בהזדמנות זו נרים כוסית לעוד 15 שנים מופלאות וטעימות.

כי אין כמו לסגור את היום עם: פילה דניס על הפלנצ'ה - חמאת כורכום, עגבניות, שום ותרד (118 שקלים) וחסיים בפרופיטרול עם גלידת וניל, שוקולד חם ושקדים (44 שקלים).

מצדה - הירקון 83, תל אביב. 053-9428620

סנדוויץ' בר כרמל - חיפה

סנדוויץ' בר. באדיבות zap rest,
הסנדוויץ' שכל חיפאי מכיר, סנדוויץ' בר/באדיבות zap rest

כולם יודעים שלכל חיפאי יש את הפלאפל האהוב עליו, את החומוסייה האהובה עליו ואת השווארמה האהובה עליו. אך מה שאתם אולי לא יודעים זה שלחיפאי אמיתי יש גם את הכריך האהוב עליו בסנדוויץ' בר המיתולוגי (נפתח ב-1992), המלא תמיד עד אפס מקום. עבורנו מדובר בג'בטה עם שום-שמיר, אלף האיים, מלפפון חמוץ, מלפפון טרי, עגבנייה, רוסטביף וגאודה. אך האמת היא שגם כל שילוב אחר יתקבל בברכה, במיוחד כשמדובר בסנדוויץ' שמגיע עם שליח עד הבית, בארבע לפנות בוקר.

כי אין כמו לסגור את היום עם: באגט לבן עם ספיישל נקניקים (32.90 שקלים) ותוספת ביצה (4 שקלים).

סנדוויץ' בר כרמל - שדרות הנשיא 128, חיפה. 053-9441063

בית הפנקייק המקורי - הרצליה

פנקייק בבית הפנקייק. אבי דואק,
פנקייק מסיבה עם שוקולד נוטלה, קינדר, טוויקס ונשיקות מרנג בעיטור סוכריות צבעוניות בבית הפנקייק/אבי דואק

בית הפנקייק המקורי שבהרצליה הוא אולי לא החבר הוותיק ביותר ברשימה, אך ההיסטוריה שלו מתחילה זמן רב לפני שנפתח. כי הסיפור של בית הפנקייק המקורי החל בשנות ה-60 העליזות, עם עלייתם ארצה של שלמה וסילביה בר מאיר. השניים הקימו את רשת המסעדות המיתולוגית שידעה לא מעט תהפוכות לאורך השנים אך תמיד הגישה את הפנקייקים השווים והמושחתים ביותר בישראל. בית הפנקייק המקורי נפתח ב-1965, בהמשך עבר לכפר ויתקין וב-2003 תקע יתד בהרצליה. מאז נפתח סניף נוסף בתל אביב וב-2014 נוספו לרשת סניפים בבאר שבע ובירכא.

כי אין כמו לסגור את היום עם: פנקייק מסיבה - שני פנקייקים אווריריים עם שוקולד נוטלה, קינדר, טוויקס ונשיקות מרנג בעיטור סוכריות צבעוניות (56 שקלים); פנקייק מיוחד, טבעוני ונטול גלוטן של חמאת בוטנים ופירות יער (44 שקלים) או פנקייק מגניב עם כנאפה (48 שקלים).

בית הפנקייק המקורי - תחנת פז אשל (מחלף הסירה), הרצליה. 053-9444109

נאפיס - באר שבע

צ'יצו'לינה של נאפיס. באדיבות zap rest,
צ'יצ'ולינה האהובה מנאפיס/באדיבות zap rest

זה אולי יפתיע אתכם לגלות אבל לא רק במרכז הארץ או בצפונה אפשר להתענג על ארוחות איכותיות בשעות הקטנות של הלילה. גם בדרום פועלים מספר מוסדות מסביב לשעון. קחו לדוגמה את סניף באר שבע של רשת נאפיס, המפעילה בנוסף סניפים בראשון לציון, חולון, הרצליה, אשדוד וקריית עקרון. בסניף הבאר שבעי, הפועל 24 שעות ביממה, ניתן ליהנות בכל שעות היממה מכל הלהיטים שהפכו את הרשת שנפתחה ב-1989, להצלחה שהיא היום. בין היתר מדובר בשקשוקות הממכרות, בהום פרייז המשובחים וכמובן שגם במלוואח הנצחי.

כי אין כמו לסגור את היום עם: צ'יצ'ולינה - מלוואח עם רוטב פיצה וגבינה צהובה (29 שקלים, בדיוק מה שצריך כדי לסגור את הפינה באמצע הלילה או קרואסון פריך עם סלמון מעושן, גבינת שמנת, בצל ירוק ונבטי אפונה (44 שקלים).

נאפיס באר שבע - מקס אמות, באר שבע. 053-6130361

וואלה!NEWS בשיתוף Zap Rest, טראפיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully